Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er der nogen der kender de eksisterende Thai steder i Silkeborg?

Hvilket sted vil I anbefale?

Grøn massage og wellness er helt okay, behøver ikke andet pt … andet derudover er fint men bonus,

Desværre syntes jeg de alle sammen virker til at være gamle og afdankede that kvinder.

Hvis man nu bare er øm i kroppen og gerne vil masseres kærligt og længe af en ung fræk en, frem for en der kunne være min mormor, er der så ingen mulighed i Silkeborg?

Hvis man må nøjes med en ældre, hvem er så tålelig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså det kunne jo være fedt hvis nogen havde erfaring med kvinder fra den liste.
Kan i fylde på guys?

Jeg har været ved Wanna Thai Massage, hun var nok omkring 55 men det kunne havde været værre.

Der var engang et sted på borgergade, men var ikke heldigt de gange jeg var der ... igen mest gamle damer.
Den eneste unge masserede i kælderen og kunne man ikke få adgang til uden at booke et år i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 6 timer siden:

Der var engang et sted på borgergade, men var ikke heldigt de gange jeg var der ... igen mest gamle damer.
Den eneste unge masserede i kælderen og kunne man ikke få adgang til uden at booke et år i forvejen.

Det har formentlig været Mimis butik du tænker på ... der var tøjbutik også, ikke? 

I så fald var de 'unge' i kælderen også omkring de 40 år :lol: Og jeg havde nu aldrig problemer med at få adgang til kælderen. Bookede tit samme dag. 
Den (efter min mening) bedste er helt ude af branchen. Den anden der var der fast, som på det tidspunkt kaldte sig Laila, havde efterfølgende noget i hendes lejlighed ikke langt fra hvor Mimis butik lå. Hun rykkede efterfølgende til Bios Gård under navnet Linda. Jeg har ikke set annoncer for hende længe. Jeg ved ikke om hun er flyttet, holdt helt eller bare holder lang ferie. Det er så heller ikke en jeg på nogen måde ville anbefale. 

Det er også længe siden jeg har set annoncer for Rita på Arendalsvej. Jeg ved heller ikke om hun er flyttet, holdt eller holder ferie. 

De to og så Vicky på Søndergade er de eneste der har tilbudt ekstra end massage. Her er Vicky så nok den yngste - men også den mest chubby af dem. 

Men jeg har ikke kendskab til andre steder i Silkeborg hvor der er kvinder under 40 eller hvor man kan få ekstra.

Af de tålelige ældre massører så vil jeg faktisk sige at Wanna er et af de bedre steder i byen. Ejeren giver en ganske fin massage. 

Der er også en enkelt af kvinderne ved Silkeborg Thaimassage (det gule hus ved nedkørslen til p-kælderen ved det gamle torvecenter). Jeg husker desværre ikke hvad hun hedder og der er et par andre kvinder der der er ret elendige ... 

Den (efter min mening) absolut sødeste og smukkeste af de voksne thaikvinder i Silkeborg er Muk som tidligere selv havde butik på Frederiksberggade. Hun er nu rykket ned til en eller anden beautysalon på Åhavevej (jeg husker ikke havnet), hvilket også har gjort at hendes priser har fået et gevaldigt nøk op. Det er ren wellnessmassage hun giver da hun ikke tager så hårdt fast men det er så også det eneste sted jeg har kendskab til i byen hvor man skal beholde underbukserne på. Det bliver nok ikke mere grønt end hos hende. 

Så for at opsummere, så ser det skidt til i Silkeborg hvis man ønsker massage af en smuk ung thai hvor der også er mulighed for mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Som sagt behøver de ikke tilbyde ekstra … leder nok bare efter den lækreste / yngste af dem.

Rigtig med mimims butik, der var nu en enkelt der var virkelig ung og fræk, men fik aldrig muligheden for at blive masseret af hende.

Laila = er måske hende der kalder sig Lærke? hende havde jeg næsten en aftale med inden hun tog på ferie, men nåede det ikke … 

Skal jeg forstår det sådan Rita er hende du vil anbefale?

Wanna var okay med massagen ja, men gammel nok til at være min mor.

Silkeborg Thaimassage og Paw har jeg kikket på, men der skal man så,være ekstremt heldig siger du? 

Kan du fortælle mere om hende Muk og det sted hun er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 8 timer siden:

Som sagt behøver de ikke tilbyde ekstra … leder nok bare efter den lækreste / yngste af dem.

Rigtig med mimims butik, der var nu en enkelt der var virkelig ung og fræk, men fik aldrig muligheden for at blive masseret af hende.

Laila = er måske hende der kalder sig Lærke? hende havde jeg næsten en aftale med inden hun tog på ferie, men nåede det ikke … 

Skal jeg forstår det sådan Rita er hende du vil anbefale?

Wanna var okay med massagen ja, men gammel nok til at være min mor.

Silkeborg Thaimassage og Paw har jeg kikket på, men der skal man så,være ekstremt heldig siger du? 

Kan du fortælle mere om hende Muk og det sted hun er? 

Hende der var virkelig ung og fræk, var det kun kort tid hun var der? Jeg husker nemlig ingen der var nævneværdigt yngre end de andre piger ... 

Ja, det skal nok passe at hun på et tidspunkt også har kaldt sig Lærke ... Flot med store silikonebryster, men falsk og grådig som bare fanden ... 

Rita har som nævnt heller ikke været aktiv i længere tid. Hun var også ret dyr. 

Det jeg nok vil anbefale er at kigge mod andre byer hvis det er en mulighed for dig ... 

Det er hos Silkeborg Thaimassage du skal være heldig at få den rigtige ... Hos Paww er det at bestille Paw selv hvis det er massagen du går efter. Går du bare efter en ung pige så skal du nok opsøge heldet og kigge ind og se om der er en ung pige der den dag. Da jeg kom der meget der var der en relativ stor udskiftning i massørerne. Der var et par enkelte der gik igen over længere tid og så var der nogle som bare kom og hjalp til af og til. Jeg holdte så med at komme der efter anden gang jeg kom derind og ikke kunne komme til selv om jeg havde en tid.
Det var der jeg faldt over Muk, som jeg desværre ikke kan fortælle så meget mere om, da jeg ikke husker hvad stedet hun rykkede til hedder. Men hun er ca. 40 men ret ungdommelig at se på og så er hun utroligt sød og behagelig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det kan godt være det har været hende Lærke / Linda der var hos Mimi også hvis hun har været der tidligere?
Har ikke mødt endnu Lærke endnu, men prøvede at få en date lige inden hun gik på ferie.
Men der var en ung og super lækker en dernede ... men jeg kom der ikke så meget, var der en 4-5 gange tror jeg, det var altid nogle gamle damer eller Mimi selv :D

Jeg ved godt hvor hende Muk har klinik tror jeg ... kan være det er bedste bud?

40 er okay syntes jeg, det er min egen alder ... men 50 er alt for gammel til at jeg kan sammenkode det med intimitet og wellness.

Paw har jeg heller aldrig prøvet heller ikke Lana som stifmeister nævner.

Desværre har jeg ikke bil lige pt. så det er lidt svært med andre byer ... men hvilke ville du i så fald anbefale?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 11 timer siden:

Er FP en god oplevelse hos vicky/gin fa.

Og hvad er prisen ca

Tænker nok mere på hvordan hun ser ud?
Har hørt at selv om hun er ung, så er hun ikke den kønneste.
Men har vidst aldrig set hende ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, 1 time siden:

Jeg ved godt hvor hende Muk har klinik tror jeg ... kan være det er bedste bud?

Det er i hvert fald den, efter min mening, smukkeste thaimassør i byen og hun er sød og mild.

40 er okay syntes jeg, det er min egen alder ... men 50 er alt for gammel til at jeg kan sammenkode det med intimitet og wellness.

Paw har jeg heller aldrig prøvet heller ikke Lana som stifmeister nævner.

De fleste er nok i 40'erne eller 50'erne. Jeg kan så bedre se bort fra alderen når bare de er slanke og flotte. 
Paw er ikke en skønhedsåbenbaring. Hun er lille og tæt men kan virkelig tage ved, hvis det er det man ønsker. 

Lanna har jeg aldrig prøvet. Jeg er gået forbi et par gange da hun havde butik på Hostrupsgade og der så jeg kun hende den fede derinde og hun fristede på ingen måde. 

Tænker nok mere på hvordan hun ser ud?
Har hørt at selv om hun er ung, så er hun ikke den kønneste.
Men har vidst aldrig set hende ... 

Jeg har været forbi hende en enkelt gang. Min bedste vurdering er at hun er 10 kg tungere end på billederne i hendes annonce. Hun er hvad jeg vil beskrive som ret chubby dog uden at være lige så stor som hende den store ved Lanna (ved ikke hvem der er hvem der).
Så vidt jeg husker så var det 1.000 for en halv time med FP ... 

Desværre har jeg ikke bil lige pt. så det er lidt svært med andre byer ... men hvilke ville du i så fald anbefale?

Det er sgu svært at sige. Pt. kommer jeg mest i Randers og Vejle. Der er stort udbud i begge byer. Desværre kniber det generelt med de unge piger for tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja  :-)... det optimale ville være sådan hvor man lige fik et muderbad og hår fjerning på ryggen og fodpleje og sådan ... og så lige en virkelig skønhed til at massere og slutte med en håndtrold ... men så skal man nok til Budapest eller lignende ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 24.7.2022 at 02:02:

Det har formentlig været Mimis butik du tænker på ... der var tøjbutik også, ikke? 

I så fald var de 'unge' i kælderen også omkring de 40 år :lol: Og jeg havde nu aldrig problemer med at få adgang til kælderen. Bookede tit samme dag. 
Den (efter min mening) bedste er helt ude af branchen. Den anden der var der fast, som på det tidspunkt kaldte sig Laila, havde efterfølgende noget i hendes lejlighed ikke langt fra hvor Mimis butik lå. Hun rykkede efterfølgende til Bios Gård under navnet Linda. Jeg har ikke set annoncer for hende længe. Jeg ved ikke om hun er flyttet, holdt helt eller bare holder lang ferie. Det er så heller ikke en jeg på nogen måde ville anbefale. 

Sidste gang jeg fortalte om Mimi's baggrund med tøjbutik, klagede et par "københavnere", da hun nu vistnok er "derovre" og så fik jeg mine indlæg slettet af moderator uden nogen form for forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 2 timer siden:

Sidste gang jeg fortalte om Mimi's baggrund med tøjbutik, klagede et par "københavnere", da hun nu vistnok er "derovre" og så fik jeg mine indlæg slettet af moderator uden nogen form for forklaring.

Nå ja, men det var ikke tænkt som et erotisk sted. 

Det var oprindeligt tænkt som et wellness sted for kvinder, hvor de kunne få massage og skønhedsbehandlinger (de havde de der fisk til fødderne) og meget andet … og så var ideen vel man kunne sælge noget tøj til kvinderne også.

Tror bare aldrig stedet rigtig fik success med den ide.

Så til sidst var det vidst mest mænd der besøgte. 

Gider ikke kommentere på moderators moderation, særligt når vi ikke kender indlægget … det er deres forum, så de må gøre som de vil … så må vi andre indordne os… hvis de mener et indlæg ikke høre til, så høre det ikke til.

Redigeret af VenusianSilkeborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 4 timer siden:

det er deres forum, så de må gøre som de vil … så må vi andre indordne os

Det står lysende klart - det er et vilkår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 15 timer siden:

Tja, den facebookside hun brugte til at reklamere for stedet nævnte jo at hun både solgte tøj og massage på stedet, så jeg tænker ikke jeg røber noget som hun ikke selv har gjort offentligt. Og ifølge hendes nuværende reklame på Annoncelight så er hun da at finde derovre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Burde ikke være noget i denne tråd det er et problem. 

Det er flere avis artikler online om da Mimi drev massage og tøjbutik sammen… 

Ingen har sagt hun tilbød noget sexuelt (det oplevede jeg iøvrigt aldrig).

Del dette indlæg

Link til indlæg
VenusianSilkeborg skrev, for 14 timer siden:

Burde ikke være noget i denne tråd det er et problem. 

Det er flere avis artikler online om da Mimi drev massage og tøjbutik sammen… 

Ingen har sagt hun tilbød noget sexuelt (det oplevede jeg iøvrigt aldrig).

I følge Moderator, så bestod min brøde i, at jeg fortalte om de forskellige steder, som hun havde frekventeret. Og ja, så fortalte jeg også om, at hun på et tidspunkt også havde noget med tøj at gøre. Det faldt et par københavnere for brystet og jeg fik mine indlæg fjernet selvom jeg mente, at det var det som forum var til for - altså at fortælle om pigernes "vej gennem livet".

Jeg bad efterfølgende moderator om en forklaring på, hvilke retningslinjer, som jeg havde forbrudt mig på, men fik aldrig svar.

Derfor er min holdning nu helt klar. At man skal indordne sig og at Eroguide suverænt bestemmer og at det er et vilkår. Jeg ville egentlig bare advare andre om ikke at skrive om vedkommende, så man ikke blev udsat for det samme som jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...