Hop til indhold

Sex without condom - how do you protect yourself?

Featured Replies

Skrevet

Er der egentlig nogen der har bemærket at trådstarter sidst var logget ind 10 timer efter han oprettede profilen - såeee mon ikke det passede meget godt med min gæt på at der lå skumle motiver bag oprettelsen. 

Redigeret af Aarhuselsker

• Svar 58
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Skrevet
nørden skrev, for 2 timer siden:

Resten af dit indlæg gider jeg ikke kommenter. Vi bliver aligevel aldrig enig,

Svagt at du ikke vil indrømme dine fejl, men påstår det handler om "holdning". Man kan ikke diskutere fakta (eller det kan man godt, hvis man er i stand til at abstrahere præmisserne, men det tror jeg ikke er realistisk her).

Redigeret af Advarsel

Skrevet

I have regularly sex without condom with a hooker I see on weekly or monthly basis. I have never had any disease from it. 

HIV is very difficult to get as a hetero man having intercourse with a woman. 

I don't know what std means, but only time I had gonorrhea or chlamydia is when I had sex without with girls I didn't know who offered it in their add. 

Skrevet
Advarsel skrev, for 12 timer siden:

Svagt at du ikke vil indrømme dine fejl, men påstår det handler om "holdning". Man kan ikke diskutere fakta (eller det kan man godt, hvis man er i stand til at abstrahere præmisserne, men det tror jeg ikke er realistisk her).

Hvad er det for fejl jeg skal indrømme og hvor er din dokumentation for at mine fakta er forkerte?

Som jeg har skrevet tidligere. Vi bliver næppe nogensinde enige, så lad os stoppe her.

Skrevet
nørden skrev, for 4 timer siden:

Hvad er det for fejl jeg skal indrømme

Dem jeg påpegede. Hvis jeg gentager snakker du vel bare udenom igen. Slå selv tilbage, hvis du ikke kan huske det. Stikord: vrøvler komisk belærende rundt i sygdom/virus og kan ikke forstå sandsynlighedsregning. Vrøvler også om hiv-behandling.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 18 timer siden:

Dem jeg påpegede. Hvis jeg gentager snakker du vel bare udenom igen. Slå selv tilbage, hvis du ikke kan huske det. Stikord: vrøvler komisk belærende rundt i sygdom/virus og kan ikke forstå sandsynlighedsregning. Vrøvler også om hiv-behandling.

Hvem taler nu uden om? Du har forsøgt at dokumenter dine påstande med en WHO rapport baseret på et studie i Afrika. Et land hvor vi ved at HIV behandling ikke ligefrem er state of the art og et land hvorfra Covid-19 data først skal bekræftiges af studier fra andre lande før vi vil stole på dem, og det selvom de var 3-6 mdr. foran os med spredningen af den seneste variant.

Vi bliver aldrig enig så skal vi ikke bare stoppe her. Jeg står ved ALT hvad jeg har skrevet i denne tråd hidtil. Det vil dine påstande aldrig ændre på.

Skrevet

Nu tog jeg mig tiden til at tjekke.. Tror jeg har fundet den artikel Nørden henviser til.. Den er dog ikke engang selv sikker på hvad risikoen er.. Den svinger mellem 40% og 25%.. Det eneste den er helt sikker på er at rigtig mange mennesker hvert år (flere end 30.000 diagnostiserede tilfælde) bliver ramt af klamydia.. Og at 7 ud af 10 kvinder aldrig oplever symptomer.. 

Jeg tænker ikke det virker realistisk at, piger der tilbyder sex og oral uden, blive testet mellem hver gæst.. Man skal jo vente 10 dage mindst efter sidste udsættelse for smitte før det giver mening at blive testet.. Men ja.. De færreste har respekt for sygdomme nu om dage og de fleste tænker sikkert "Jeg få noget penicillin og så det over"..

Jeg er måske bare mærkelig når jeg ikke kan se mig selv i øjnene hvis jeg hver måned var nødt til at gå til lægen og få en test:lol:.. Selvom sygdomsforhindring ikke er min største grund til at anvende kondom så føler jeg en sund respekt for de forskellige sygdomme.. 

Skrevet
nørden skrev, for 2 timer siden:

Hvem taler nu uden om? Du har forsøgt at dokumenter dine påstande med en WHO

Søde lille pus. Det er dig, der begynder med at skrive en masse vrøvl. Derfor ligger dokumentationsbyrden på dine skuldre. Jeg skylder ikke noget, for modsat dig har jeg viden på området og har ikke sagt noget vrøvl. Hvis vi ikke "bliver enige", så skyldes det din fakraresistens og modvilje mod at indrømme fejl.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Søde lille pus. Det er dig, der begynder med at skrive en masse vrøvl. Derfor ligger dokumentationsbyrden på dine skuldre. Jeg skylder ikke noget, for modsat dig har jeg viden på området og har ikke sagt noget vrøvl. Hvis vi ikke "bliver enige", så skyldes det din fakraresistens og modvilje mod at indrømme fejl.

Det du skriver er vrøvl, så kom nu med din dokumentation. Selv sundhed.dk skriver at HIV/AIDS ikke er dødelig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.