Hop til indhold
afløbsrenseren

heldig dag , Østerbro.

Recommended Posts

Måske det var varmen, men onsdag formiddag blev lysten for stor, så jeg besluttede at besøge Anna hos 123 thaimassage det er altid en sikker pige.

Men så ikke denne dag , pigerne havde haft fest aftenen  før så da jeg bankede på 10 min over 9 var det en meget søvnig Anna som lukkede op , nå efter en kort snak sendte jeg hende i seng igen og tænkte pokkers.....

Nå hvad så , jeg var ikke blevet mindre lysten :rolleyes:.       Østerbro der er der jo lidt forskelligt og har haft både gode g mindre gode oplevelser der.

Ind på parkeringen bag ved og valgte den bagerste thai sted , det var jo så stadig "tidligt" en søvnigthai pige lukkede op og bød mig ind ,det var så ikke hende der skulle give massage, ok hvem så da ?. jo hun kommer nu og ind kom en dejlig sød thai  , mener hun kalde sig Nina, blev enig om 45 med fuld pakke.

hurtig bad og i gang med massagen, hvilket hungjorde rigtig godt, hun tog godt fat på en god og følsom måde, hun havde beholdt trusser og bh på men havde ikke noget imod mine kærtegnede finger .

da ben og ryg havde fået en god omgang kom turen til balle og hvad men ellers kan finde i det nabolag  :P,  og det gjorde hun kanon godt, masser af pirring , det var super.

derefter om på ryggen og mere af den gode pirrende massage,  Blowjob både blidt og dybt , lidt gensidig kæleri, meget følsomme bryste dejlig reaktion.... Derefter forskellige stillinger , er sikker på det ikke var spil ,hun kunne godt lide det vi havde gang i og det kunne jeg sku også .

Så jo en meget heldig dag :D.   tak for den tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 3 timer siden:

Læs lige denne anmeldelse inden I bliver alt for liderlige.... :

Men hun kan jo også bare have haft en dårlig dag. Eller ham der har skrevet anmeldelsen (den eneste) havde en dårlig dag..... ;):huh: Eller andet gør sig gældende - hvem ved? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 19 timer siden:

Måske det var varmen, men onsdag formiddag blev lysten for stor, så jeg besluttede at besøge Anna hos 123 thaimassage det er altid en sikker pige.

Men så ikke denne dag , pigerne havde haft fest aftenen  før så da jeg bankede på 10 min over 9 var det en meget søvnig Anna som lukkede op , nå efter en kort snak sendte jeg hende i seng igen og tænkte pokkers.....

Nå hvad så , jeg var ikke blevet mindre lysten :rolleyes:.       Østerbro der er der jo lidt forskelligt og har haft både gode g mindre gode oplevelser der.

Ind på parkeringen bag ved og valgte den bagerste thai sted , det var jo så stadig "tidligt" en søvnigthai pige lukkede op og bød mig ind ,det var så ikke hende der skulle give massage, ok hvem så da ?. jo hun kommer nu og ind kom en dejlig sød thai  , mener hun kalde sig Nina, blev enig om 45 med fuld pakke.

hurtig bad og i gang med massagen, hvilket hungjorde rigtig godt, hun tog godt fat på en god og følsom måde, hun havde beholdt trusser og bh på men havde ikke noget imod mine kærtegnede finger .

da ben og ryg havde fået en god omgang kom turen til balle og hvad men ellers kan finde i det nabolag  :P,  og det gjorde hun kanon godt, masser af pirring , det var super.

derefter om på ryggen og mere af den gode pirrende massage,  Blowjob både blidt og dybt , lidt gensidig kæleri, meget følsomme bryste dejlig reaktion.... Derefter forskellige stillinger , er sikker på det ikke var spil ,hun kunne godt lide det vi havde gang i og det kunne jeg sku også .

Så jo en meget heldig dag :D.   tak for den tur.

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 23.7.2022 at 21:58:

og døren længst væk fra vejen.

Er det th eller tv for bygningen når man står på Østerbro?

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

om du går højre eller venstre om er lige gyldig , det er den sidste dør uanset, går du længere havner du ude på togskinnerne :)

der kan han vel også fået den kørt a

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 7 timer siden:

om du går højre eller venstre om er lige gyldig , det er den sidste dør uanset, går du længere havner du ude på togskinnerne :)

Man kan gå ind i gården th for huset der er L-formet, eller tv for huset ad en grussti. Vidste ikke at der er en bagdør til klinikken som man ellers når via grusstien tv for huset

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 9 timer siden:

Man kan gå ind i gården th for huset der er L-formet, eller tv for huset ad en grussti. Vidste ikke at der er en bagdør til klinikken som man ellers når via grusstien tv for huset

Stein....Grusstien ligger altså til højre for huset når man kommer fra gaden :rolleyes:.

Baggården til venstre er asfalteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 30 minutter siden:

.Grusstien ligger altså til højre for huset når man kommer fra gaden :rolleyes:.

Baggården til venstre er asfaltere

Ups - ja er åbenbart kommet til at bytte om. Men er der adgang til klinikken længst væk fra Østerbro ad grusstien th gennem gården som afløbsrenseren skriver?

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Ups - ja er åbenbart kommet til at bytte om. Men er der adgang til klinikken længst væk fra Østerbro ad grusstien th gennem gården som afløbsrenseren skriver?

-du vrøvler -men ja det er adgang fra begge sider;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 47 minutter siden:

det sku morsomt det her :biggrin:

Føler sig fristet til at lave et link til Google maps så alle kan se hvad der menes.... Men det ødelægger vel næsten morskaben.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 timer siden:

-du vrøvler -men ja det er adgang fra begge sider;-)

Ja man kan jo blive ufrivilligt morsom når man i forsøget på at udtrykke sig så præcist så intet kan misforstås får udtrykt sig så kringlet at meningen bliver klar som tæt tåge.

Jeg må hellere stoppe med kommentarer om Østerbro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...