Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde i sidste uge den udsøgte fornøjelse at møde Emma til en god omgang dogging på hendes hemmelige sted i København. Det er et super frækt koncept hun har, og det er en oplevelse i sig selv at udleve den fantasi. Det bliver bestemt endnu bedre når det er med en så sød og lækker pige som Emma. Jeg synes ganske enkelt det er pivfrækt at være få meter fra andre mennesker (med alt hvad det indebærer af "risiko" for at blive opdaget) og nyde gensidig pirring med Emma, inden jeg tog hende i en stående doggy. Jeg er ikke i tvivl om at Emma selv nyder dogging.

Det var let at kommunikere med hende før mødet, jeg blev guidet fint hen til hendes hule. Vi gik rimeligt hurtigt i gang, og Emma er en både sød, behagelig og pivfræk pige der ved hvad hun laver. Hvad selve akten angår, så inkluderede det de ting hun skriver i sin annonce hun tilbyder (annoncen er ikke aktiv nu, så jeg kan ikke linke til den).  

Jeg håber bestemt på at besøge Emma igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Emma og har bestemt ingen negativt at sige om oplevelsen. Super interessant koncept og super frækt som @eye2eye2 skriver. 

Efterfølgende har jeg dog tænkt på hendes mulighed for at tage et bad mellem de besøgende?  Hun tager vel ikke hjem hver gang, medmindre hun bor virkelig tæt på.

Jeg er klar over at selv ved incall er det ikke sikkert at ALLE pigerne bader mellem hver af deres gæster, men dér er der i det mindste mindre "risiko" for at de ikke gør.. Er det overhovedet en relevant tanke? Eller jeg den eneste som har været "bekymret" for dette? :D Igen. intet dårligt om selve mit besøg ved Emma.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også besøgt Emma og har bestemt ingen negativt at sige om oplevelsen. Super interessant koncept og super frækt som @eye2eye2 skriver. 

Efterfølgende har jeg dog tænkt på hendes mulighed for at tage et bad mellem de besøgende?  Hun tager vel ikke hjem hver gang, medmindre hun bor virkelig tæt på.

Jeg er klar over at selv ved incall er det ikke sikkert at ALLE pigerne bader mellem hver af deres gæster, men dér er der i det mindste mindre "risiko" for at de ikke gør.. Er det overhovedet en relevant tanke? Eller jeg den eneste som har været "bekymret" for dette? :D Igen. intet dårligt om selve mit besøg ved Emma.  

Sjovt nok stiller ingen spørgsmål ved dette med “Sydhavnspigen” 

Har du overvejet tanken, at hun måske bor tæt på, og går hjem efter endt besøg, eller hendes daglige besøg i parken er begrænset. Har på intet tidspunkt læst anmeldelse hvor ringe hygiejne er omtalt, så hun har åbenbart styr på dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
notapolitician skrev, for 9 timer siden:

Der er masser af toiletter i parken, så mon ikke hun frisker missen op der? Det er næppe sex i halve timer med en masse hudkontakt, som hvis det var i en seng? Og måske har hun kun få gæster pr tur i det fri? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Der er masser af toiletter i parken, så mon ikke hun frisker missen op der? Det er næppe sex i halve timer med en masse hudkontakt, som hvis det var i en seng? Og måske har hun kun få gæster pr tur i det fri? 

Tror ikke man skal forvente at hun sidder i vandkanten ved søen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er stadig i gang...

Jeg har også været forbi og har kun godt at sige. Super cute ung pige og vildt fræk. Hun virker virkelig til at tænde på denne fantasi. Not to be missed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emma er fantastisk det er en dejlig unik og fræk oplevelse med en virkelig sød og charmerende pige. 

@Blacksun Only Emma really knows but i visited her in july and saw her add again this month last wednesday so just watch for @EmmaNatures add if weather stays warm like this i wouldnt be surprised if she returns.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hygiejne snakken er noget pjat 

1. Der er flere anmeldelser af Emma herinde ikke en eneste nævner hygiejnen som et issue

2. Hun kan bo i nærheden eller låne lejlighed i nærheden og styre hvor mange aftaler hun laver og derfor sørge for pauser og mulighed for bad. 

3. Som en der rent faktisk har prøvet et møde så har Emma en pose med med lille underlag til jorden, servietter, vådservietter, håndsprit, kondomer og den slags så bestemt opmærksom på hygiejnen. 

4. Som en anden nævner hvor er al den hygiejne spekulation i tråden om Sydhavnspigen, i diverse dogging gangbangs tråde, tråde om gade købepiger og flere af de andre tråde. 

Det er min oplevelse at Emma er en der passer på sig selv og som tager netop hånd om hygiejnen og på bedste vis. 

Hvis man ikke selv kan slippe den slags spekulationer så står det jo en frit for ikke at lave en aftale med hende men min oplevelse er at der er styr på detaljerne og den gode oplevelse og kan kun anbefale Emma og rose hende til skyerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Emma i parken, nogle utrolige frække oplevelser, MEN,  jeg gør det ikke igen, for fyre, i skal vide der er rigtig mange mænd der, når annoncen er oppe, lader som om de løbetræner ved at løbe rundt om stedet, hvor hulen er og prøver at kigge ind mellem træerne, og så er der de mænd som lader som om de strækker ud omkring indgangen og står glor ind, og hvis det ikke var nok så er der de mænd som er ude og gå en tur, men kun går op og ned langs stedet, hvor hulen er. Det værste var 2 ældre mænd hvor af den ene havde hvad der lignede et kamera om halsen, rendte ind og ud ad indgangen 20 min. før annoncen starter, de endte med at gå, men om de kom tilbage ved jeg ikke, derfor er mit dogging eventyr med den smukkeste og sødeste studine jeg nogensinde har set et overstået kapitel, pga. af perverse stoddere der ingen pli, respekt eller opdragelse har.

Redigeret af Berserk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...