Hop til indhold

Young european

Featured Replies

Skrevet

Heaven is a place on earth!

Og det ligger tilsyneladende i Aalborg. 

Det var et besøg jeg sent vil glemme. Så sensuelt, frækt og lækkert er jeg aldrig blevet behandlet før, af så smuk en pige. Og så er hun oveni købet vildt sød og dejlig.. 

Blev modtaget af denne dejlige pige og fik bestilt og betalt en lækker omgang forkælelse. Og i guder, jeg føler jeg fik hvad jeg kunne håbe på. Og mere til. 

Michelle var så rolig, afslappet og dejlig at snakke med... Hun er virkelig et væsen i særklasse. 

Blev i den grad forkælet med pirrende berøringer og måtte gerne gengælde dem. 

Hele atmosfæren var bare så dejlig afslappet og Michelle var overhovedet ikke berøringsangst. 

Vi klarede forretningen og snakkede lidt bagefter, inden vi fulgtes ad i bad... Og der kunne jeg igen nyde hendes petitte, solbrune lækre krop... Og hendes bryster... Wow hvor er hun bare dejlig. 

Nyd  hende, hvis du får chancen. Og behandel hende med den respekt hun fortjener... 

https://annoncelight.dk/showad/322712Hun er min stjerne... Og min engel .. Lad hende blive din også Jeg siger bare 1000 tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.