Hop til indhold
kunforsjov75

maria farum

Recommended Posts

Ja, hun skifter jævnligt sine annoncer ud på annoncelight (og sletter de gamle).

Teksten her: "Jeg er en ung kvinde der søger lidt spænding i mit ellers så trivielle liv, hvor jeg studerer på VUC og har et barnepigejob ved siden af. Jeg har ingen planer om at leve af dette her, men gør det blot for at få lidt ekstra lommepenge som jeg kan forsøde min tilværelse lidt med. " plejer at gå igen.

Bare så alle ved hvilken Maria vi snakker om.

Jeg mødte hende for et par uger siden. Hun er som på billederne, alderen passer. I det hele taget passede alt hvad hun skrev i annoncen. Hun var ret ny i faget, jeg belærte hende faktisk om et ting hun skulle undgå mht. hvilke oplysninger hun gav til vildt fremmede, for ikke at komme galt afsted.

Jeg vil egentlig ikke skrive så detaljeret om selve sexen, andet end at hun gør hvad hun lover, og lidt mere til, og så er hun rigtig sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er nu ikke så ny i branchen, vil tro hun har været aktiv i lidt over et år, har tidligere mødt hende under et andet navn. Men det er rigtigt at hun til stadighed virker som en nybegynder, der vil gøre en del for at man har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg har også mødt hende, det er dog efterhånden et års tid siden, hvor hun kom hjem til mig.

Hun er en rigtig sød pige, der virkelig gerne vil give kunden det bedste, det synes jeg er et stort plus, at hun virker til at nyde det. Hun var da jeg mødte hende også lidt genert og tilbageholden, så man skal nok være parat til at tage styringen med hende.

Blow og sex var ganske fint, men rent kropsmæssigt er hun ikke lige det jeg søger, men det kan man jo selv vurdere på baggrund af billederne der er af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...