Hop til indhold

modne karin hadsten

Featured Replies

Skrevet

hej folkens

jeg over kraftigt at besøge Karin i hadsten, men kan ikke finde nogen særlig uddybende andmelse herinde. 

hun er jo en erfaren kvinde, men hvordan er hendes krop, har hun store eller små bryster osv.

nogen som kan hjælpe?

https://annoncelight.dk/showad/339548

Skrevet
Nyiaarhus skrev, for 21 minutter siden:

hej folkens

jeg over kraftigt at besøge Karin i hadsten, men kan ikke finde nogen særlig uddybende andmelse herinde. 

hun er jo en erfaren kvinde, men hvordan er hendes krop, har hun store eller små bryster osv.

nogen som kan hjælpe?

Kære Nyiaarhus:)

Du har nok meget ret i at der ikke findes  anmeldelser  af Karin; men jeg erindrer at der i årenes løb har været nogle positive omtaler af Karin, og det har ikke været deciderede anmeldelser.

Nu er Karin altså 74 år - en voksen moden kvinde, som du ikke kan sammenligne med en ung GP på 24 år - Karin er 50 år ældre.

Kan det ikke være fuldstændig ligegyldigt med barmens størrelse  - - det vigtigste er da det hun har mellem ørene og er en erfaren kvinde:wub:   80% af sex foregår i vores hoveder og resten andre steder på vores krop.

- - nå held og lykke med Karin

Mange hilsner

Nye tider

- - og lige : nu er selv slut 60érne og du stole på hvis mit valg stod mellem en på 24 eller Karin 74, så bliver det Karin. Jeg har hele mit liv haft en stor svaghed for kvinder der er ældre end mig selv - sådan skubbet en forskel på 10 - 25 år foran mig

Skrevet
Nyiaarhus skrev, 1 time siden:

hej folkens

nogen som kan hjælpe?

Karin får min bedste anbefaling. Hun er en GP der til fulde kan finde ud af at "servicere" en mand. Blowjob i topklasse, hun kysser gerne og tar imod din pik i de mest gængse stillinger. Sidst jeg besøgte hende oplevede jeg hende få den kraftigste orgasme jeg har udløst på nogen kvinde. Hun bliver fugtig som en i tyverne, selvom hendes krop jo selvfølge ikke er det. Hun har en go røv og et par pænt store bryster men selvfølgelig ikke kæmpe bryster og heller faste som en på 20, men det kompenserer hun så rigeligt for, med erfaringerne fra  omkring 40 års virke som glædespige.

Så lang tid holder man ikke i branchen, hvis ikke man kan "nogle ting"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.