Hop til indhold
Milner

TO-HÅNDT SAV MED OLIE ... ???

Recommended Posts

TheGreatGatsby skrev, for 4 minutter siden:

En kvinde, der ligner Dita von Teese, er meget velkommen til at lege motorsavsmassakre med mit skridt :wink:

Ja, men vi er enige om hendes billeder er IKKE Dita... Right..??

Redigeret af Milner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Milner skrev, for 1 minut siden:

Ja, men vi er enige om hendes biller er IKKE Dita... Right..??

Helt enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smider lige teksten her - så den ikke forsvinder 20 min for tidligt ;-)

Info

Om mig

SLAGELSE/KUN skandinaviske mænd/?? 37 ÅR KVINDE, MEGET SMUK OG SØD SOM HONNING, ET SMUKGT ANSIGT, ??DEJLIGE LÆBER ALT TIL AT SMAGE DEN RIGTIGE GLÆDESDRONNING + SKRIGENDE NATURLIG PUMPE JEG ELSKER 69 + FUCKED OF THE EXIEN A FIND MIG ER AUTENTISK OG UNIK PÅ SENGEN ...! ROLIGT ....... JEG ER MEGET VARM OG VARM ... LAD OS NYDE SAMMEN OG LAVE ET SMUK AFSLAPNINGSØJEBLIK ?? OG VI MASTUBE ... JEG ER EN NINFOMANE JEG HAR EN DEJLIG STRAM, REN, VÅD OG DUFTENDE KUS ALLE TIL AT SLIKKE?? .. ELSKER AF 69 OG LÆNGE FORELØBIG UDEN HALT ... JEG KAN KAN lide SEX FOR AT JEG GØR DET MED PASSION, OG JEG NYDER DET SOM SANDT. FUCK MIG I ALLE POSITIONER ... DET VIL ... DIN FAVORIT-ELSKER ?? EROTISK MASSAGE ?? AFSLAPPENDE MASSAGE PROSTAMAASSAGE ?? TO-HÅNDT SAV MED OLIE ... ALLE POSISIONER TIL ABSOLUT FORNØJELSE

15 min 500kr
30 min 800kr

45 min 1300kr
1 taim 1.500 kr

Komplet service ... danskere, fransk, superfransk, spansk, kissing, 69, golden shower ??,strapon prostatamassage, adildoshow, oil spansk, megafrench, facesitting, saftig fisse ...

Når jeg læser bekræftelsen 20 minutter for tidligt, tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...