Hop til indhold

hold kæft jeg dummede mig med den her

Featured Replies

Skrevet

Vil du uddybe det. for Hun ser da meget sød ud hvis det er ægte billeder 

Skrevet
  • Author

den er en flask profil lad vær med at spilde din tid med  hinde på billedet er røv lækker men det var ikke den samme person der dukkede op dårlig service all around kunne kun få lov til at knep hinde i 1min enden jeg begyndte at høre på brok og  hun skriv med sin taxi chuffør imens vi havede sex smid hinde ud af døren inden for 20min betalte for 1time spild af penge igen det var min fejl fucking falsk markedførgning

Skrevet
mental_day_dreamer skrev, for 6 timer siden:

den er en flask profil lad vær med at spilde din tid med  hinde på billedet er røv lækker men det var ikke den samme person der dukkede op dårlig service all around kunne kun få lov til at knep hinde i 1min enden jeg begyndte at høre på brok og  hun skriv med sin taxi chuffør imens vi havede sex smid hinde ud af døren inden for 20min betalte for 1time spild af penge igen det var min fejl fucking falsk markedførgning

Hold da kæft en tur. forstår dig godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.