Hop til indhold

Nu må galskaben stoppe !!

Featured Replies

Skrevet

Det er oftere og oftere at anmeldere skriver 

akten vil jeg ik beskrive 

hvad der skete holder jeg for mig selv!

eller lign…..

omg 

jeg har forståelse for der ikke kommer lange beskrivelser men en kort skader ingen…

Skrevet

Det må da være op til anmelder hvad de ønsker at dele og hvad de ikke ønsker at dele. Det er ikke de grå sider og man kan sagtens anbefale eller advare imod en pige uden at fortælle hvad man har lavet med hende. Vil du hellere have at der ikke bliver postet en anmeldelse?

Skrevet

Hvorfor er det vigtigt hvad der specifikt skete? 

Det vigtigste er vel om gæsten / kunden / anmelderen følte han fik en god oplevelse og gik derfra tilfreds eller ikke tilfreds. 

Hvorfor kommer det andre ved hvad der skete? 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Jeg vil uddybe hvad Monaco prøver at sige, at vi er trætte af at se alfonser, der prøver at lokke kunder ved at skrive falske og overfladisk anmeldelser af deres piger.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 42 minutter siden:

Hvorfor er det vigtigt hvad der specifikt skete? 

Det vigtigste er vel om gæsten / kunden / anmelderen følte han fik en god oplevelse og gik derfra tilfreds eller ikke tilfreds. 

Hvorfor kommer det andre ved hvad der skete? 

Fordi man vil vide hvorfor oplevelsen var god.

Skrevet
Monaco skrev, for 1 time siden:

Det är allt oftare som recensenter skriver 

Jag kommer inte att beskriva handlingen 

vad som hände håller jag för mig själv!

eller liknande…..

runda 

Jag förstår varför det inte blir långa beskrivningar, men en kort skadar ingen...

Hello
I met many girls across the bridge.
Recommendation is ok. The girl is coming
to the hotel. Just in time Looks good. as picture.
Happy. to see me. likes champagne.
What happens in bed or what.
discussed at the dinner table is private.

Skrevet

Jeg har ikke brug for en længere prosa om hvordan pigen håndterer gæstens over gennemsnittet størrelse diller, og hvordan hun vrider sig i ekstase over hans evner i cunnilingus. 

Læser gerne om pigen var som forventet ud fra billeder og beskrivelse, samt hvorvidt besøget var en fornøjelse. 
Et besøgs indhold og kemi med pigen kan alligvel opfattes så forskelligt fra gæst til gæst, at en malerisk gennemgang af besøget fra start til slut ikke giver mening.

Men det er så bare min mening. Gør hvad I har lyst til. Ingen er jo forpligtet til at læse alle anmeldelser :)

Skrevet

Folk må selvom hvad de skriver. Selv er jeg til en mellemting, hvor man godt kan skrive at særligt blow var godt eller at pigen rider som en drøm, men jeg behøver ikke vide noget om at så gjorde hun det og så gjorde hun det osv. 

Jeg må dog indrømme jeg også synes det er spøjst ikke at ville sige noget om akten overhovedet på en side som denne. 

Skrevet

En del kunder lever i illusionen om, at de er de udvalgte. De er noget ganske særligt, som glædespigerne vil forkæle med en eksklusiv behandling. De har store tykke tissemænd, som aldrig bliver bløde. Aldrig!

Fred være med det. Det er vel egentligt derfor, at de koketterer med det på eroguide. På den måde er vores lille online-fællesskab da et rummeligt forum ;)

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 6 timer siden:

En del kunder lever i illusionen om, at de er de udvalgte. De er noget ganske særligt, som glædespigerne vil forkæle med en eksklusiv behandling. De har store tykke tissemænd, som aldrig bliver bløde. Aldrig!

Okay, nu kommer det da godt nok tæt på. Mit cover er røget sig en tur, min identitet er afsløret. Passer 100+1% på mig. :shock::rolleyes:

Skrevet
  • Author

Herligt med nogen som også er træt af intet sigende og kedelige anmeldelser ! 
jeg vil gerne vide noget mere end ! Hun er kvinde og har 2 ben og 2 arme 

resten er mellem hende og jeg.  

Kom nu folkens !!

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 11 timer siden:

Fred være med det. Det er vel egentligt derfor, at de koketterer med det på eroguide. På den måde er vores lille online-fællesskab da et rummeligt forum ;)

Ja det skal de have så meget lov til. 
Dem af os fra den anden side af sengekanten der godt kan li' at kokketere, er svært misundelige! 
Forleden brændte jeg inde med at have næsten-knaldet en gut der lignede Holger fra Find Holger på en prik, fik en meter Toblerone-chokolade i drikkepenge OG den smukkeste mand jeg har set nogensinde kom helt i mål, og lidt til, i mine hænder. Hvor fanden kan jeg skrive om sådan et hat-trick henne? :D 

Koket smiley: :wub:
/Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Monaco skrev, den 21.7.2022 at 23:50:

Det er oftere og oftere at anmeldere skriver 

akten vil jeg ik beskrive 

hvad der skete holder jeg for mig selv!

eller lign…..

omg 

jeg har forståelse for der ikke kommer lange beskrivelser men en kort skader ingen…

At beskrive akten medføre desværre ofte at moral politiet på dette board går i selvsving og totalt afspore en anmeldelse. Af den grund er det ikke længere særligt ofte at jeg laver anmeldelser og hvis jeg gør nøjes jeg med at beskrive pigen samt hvordan hun virker på mig. Ikke et ord om hvad vi fortog os eller hvilke ekstra ydelser hun tilbyder ud over det som står i hendes annonce.

Så i steddet for at brokke dig over at vi ikke udpensler akten skulle du heller brokke dig over at der ikke gøres noget ved moral polititet her på boardet.

Skrevet
  • Author
nørden skrev, for 31 minutter siden:

At beskrive akten medføre desværre ofte at moral politiet på dette board går i selvsving og totalt afspore en anmeldelse. Af den grund er det ikke længere særligt ofte at jeg laver anmeldelser og hvis jeg gør nøjes jeg med at beskrive pigen samt hvordan hun virker på mig. Ikke et ord om hvad vi fortog os eller hvilke ekstra ydelser hun tilbyder ud over det som står i hendes annonce.

Så i steddet for at brokke dig over at vi ikke udpensler akten skulle du heller brokke dig over at der ikke gøres noget ved moral polititet her på boardet.

Helt enig moral politiet og deres evindelige navlepilleri skal stoppes.  
jeg vil selv have og skriver selv anmeldelser for at videregive info oplevelser og akt. Det havde jeg stor gavn af da jeg læste en anmeldelse af pernille miss fitness første gang…

så det er min mening 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.