Hop til indhold
Jonze

Ung og anal

Recommended Posts

Thaier kommer tit med tingene fra en lidt anden synsvinkel. Hørte i dag, at det er nemmere for en ung pige end en ældre, at lære anal. Holder det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Tænk sig jeg vidste ikke engang at man skulle lære sådan noget:ph34r::lol:.. 

Hvis man skal undervises i det, så tror jeg næppe du vil få problemer med at finde en lærer.... Faktisk så kan vi godt sætte et skilt op allerede nu, hvor der står "Køen starter derhenne ---->" og det vil tage nul komma hejsa før de første 10 står der :D

/Francois (Med campingstol, sovepose og termokande som nummer 1 i køen)

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man skal undervises i det, så tror jeg næppe du vil få problemer med at finde en lærer.... Faktisk så kan vi godt sætte et skilt op allerede nu, hvor der står "Køen starter derhenne ---->" og det vil tage nul komma hejsa før de første 10 står der :D

/Francois (Med campingstol, sovepose og termokande som nummer 1 i køen)

Jeg har skam lært det:P:lol:.. Du nogle år for sent men det måske forståeligt nok når du først skulle finde og samle en campingstol, termokande og sovepose:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg har skam lært det:P:lol:.. Du nogle år for sent men det måske forståeligt nok når du først skulle finde og samle en campingstol, termokande og sovepose:P.. 

Du har selv nævnt du har lært det, i en anden tråd, dog har du det jo ikke på din menu (endnu ? :rolleyes:)... Og campingstolen, termokanden og soveposen var faktisk ikke pakket væk fra min vagt tjans på Vig Festivalen.. Så deeeeet... :P

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 1 minut siden:

Du har selv nævnt du har lært det, i en anden tråd, dog har du det jo ikke på din menu (endnu ? :rolleyes:)... Og campingstolen, termokanden og soveposen var faktisk ikke pakket væk fra min vagt tjans på Vig Festivalen.. Så deeeeet... :P

/Francois

Nej det kun for privaten:lol:.. Hvad skulle jeg dog ellers bruge til at holde på de stakkels mænder og få dem til at føle sig specielle:P.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nej det kun for privaten:lol:.. Hvad skulle jeg dog ellers bruge til at holde på de stakkels mænder og få dem til at føle sig specielle:P.?

Din madlavning... Du ved da godt at vejen til en mands hjerte går gennem hans mave.... (Selvom nogen siger at så sigter de ca 15 cm for højt)...

Øhh.. Du kan da lave mad, ikk ? :P

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 41 minutter siden:

Din madlavning... Du ved da godt at vejen til en mands hjerte går gennem hans mave.... (Selvom nogen siger at så sigter de ca 15 cm for højt)...

Øhh.. Du kan da lave mad, ikk ? :P

/Francois

Jovjov men det gør jeg jo dagligt til mange herhjemme.. Det knap så specielt:lol:.. 

Så længe vi holder os ved de danske himmelstrøg såååå holder mine kulinariske evner:ph34r:.. Boller i karry er vist det mest eksotiske jeg bevæger mig ud i:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan et emne om ung og anal ende i kulinariske oplevelser fra en kvinde som laver boller i karry?

Det tydeligt vi sidder med en kvinde i tråden som ikke forstår at karry skabes af flere ingredienser og at anal sex også nydes afhængigt af ingredienserne. Ung som gammel.

Opskriften afhænger af smagsvarianter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Tænk sig jeg vidste ikke engang at man skulle lære sådan noget:ph34r::lol:.. 

Nu siger du så selv, at du har lært det. Men det er der altså mange kvinder, der ikke har lært :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 6 timer siden:

Nu siger du så selv, at du har lært det. Men det er der altså mange kvinder, der ikke har lært :D

Jeg kan godt se den grinende smiley, men det handler vel mere om lyst end lærdom.

Det kan så være lyst til akten eller lyst til at glæde partneren. 
Jeg kan godt forstå at mange piger ikke reklamerer med ydelsen, da det sikkert vil give nogle besøg, hvor gæsten bare tror det er tju Bang, hvilket det nok ikke er for de fleste piger.

Jeg har oplevet det er kommet til efter tillid, i både den private og købe segmentet.

BR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Jonze skrev, for 20 timer siden:

Thaier kommer tit med tingene fra en lidt anden synsvinkel. Hørte i dag, at det er nemmere for en ung pige end en ældre, at lære anal. Holder det?

For  mit  vedkommende  ja,  som  ung  dyrkede  jeg  en  del  analsex  uden  besvær.  Fik  et  par  oplevelser,  da  jeg  var  lidt  ældre  hvor  analsex  gjorde  ondt,  og det  blev  fuldstændigt  umuligt  at  dyrke  analsex  for  mig. Lærte  det  igen  som  moden,  men  kræver  at  jeg  er  tryg  i mandens  selskab. Men  klart  mere  besværligt  end  da jeg var  ung.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 2 timer siden:

For  mit  vedkommende  ja,  som  ung  dyrkede  jeg  en  del  analsex  uden  besvær.  Fik  et  par  oplevelser,  da  jeg  var  lidt  ældre  hvor  analsex  gjorde  ondt,  og det  blev  fuldstændigt  umuligt  at  dyrke  analsex  for  mig. Lærte  det  igen  som  moden,  men  kræver  at  jeg  er  tryg  i mandens  selskab. Men  klart  mere  besværligt  end  da jeg var  ung.  

Jamen jeg tror sådan set også hun var ærlig, selvom flere herinde synes det er morsomt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21.7.2022 at 22:28:

Boller i karry er vist det mest eksotiske jeg bevæger mig ud i:lol:.. 

Bolle i Karry ??!? Er det så noget du har på menuen ???!? Og svier det egentlig ikke ret meget, for så er det vel igen ovre i BDSM verdenen ??!?
/me ducks and runs fast for cover...

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Kasteanal, eller analkast giver en stejl indlæringkurve, men kan kræve at kvinden bider tænderne sammen og står igennem, og holder tårerne tilbage - så herfra mine erfaringer er, at anal aftales, og forbeders fysisk og psykisk, gennemføres stilfærdigt, til modtager har tillid til at det lykkedes uden smerte.https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article4020304.ece.  

Det har intet med alder at gøre.

Bødlen 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...