Hop til indhold

Cattleya lige nu i Kolding 21-07-22

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik lyst til at få en tur på lagnerne her til formiddag så jeg kontaktede Cattleya, som mens dette skrives er i Kolding (21-07-22).

Cattleya blev udset på grund af de fine anmeldelser her på forummet. Jeg er efterhånden af den opfattelse, at jeg nøjes med at besøge GP med gode anmeldelser her på forummet for ikke at komme til at spilde mine surt tjente penge på falske profiler og falske billeder :-)

Kontakten gik nemt og gnidningsløst på SMS. Jeg ville gerne have en 1/2 time med tilkøb af kys og oral uden gummi. 

Stedet er i et etagebyggeri, men trods det rimeligt diskret. Jeg tænker dog nok de nærmeste naboer har en god fornemmelse af hvad der foregår.

Cattleya åbnede døren i samme øjeblik jeg var i syne, hvilket jeg sætter pris på.

Stillede skoene og fik et knus og vist vejen til værelset.

Jeg giver altid pengene med det samme, så der ikke bliver et ærgerlig stemning. 

Hun er saft susme bare smuk og lækker, høj og slank med de pæneste ungpige bryster. Billederne på annoncen er af hende

https://annoncelight.dk/showad/321092

Selve akten vil jeg ikke beskrive i detaljer, men blot give højeste karakter med pil op.

Hun var meget opmærksom på mine signaler og gav en super service.

Blot kan jeg nævne jeg var næsten lige ved at komme, allerede da hun samlede det lange hår i en hestehale inden BJ : -)

Gentagelsesfaren er 100%, men næste besøg bliver nok af lidt længere varighed.

Giv hende et besøg og pas godt på hende, så vi kan nyde hendes service i lang tid : -)

Redigeret af Ja-mand

Skrevet

Er der nogen der kan svare på om hun også er til afslutning i munden (cim)

Jeg har læst flere anmeldelser, men kan ikke lige finde svaret. (Ja kunne jo også skrive og spørge, men det er måske at komme lidt skidt fra start)

Skrevet
Cumasyouare skrev, for 2 minutter siden:

Er der nogen der kan svare på om hun også er til afslutning i munden (cim)

Jeg har læst flere anmeldelser, men kan ikke lige finde svaret. (Ja kunne jo også skrive og spørge, men det er måske at komme lidt skidt fra start)

Du finder svaret ved at læse hendes annonce. 

Skrevet
Lange skrev, for 23 minutter siden:

Du finder svaret ved at læse hendes annonce. 

Shit det havde jeg fuldstændig overset:ph34r:

Skrevet
Cumasyouare skrev, for 10 minutter siden:

Hehe. Har fået det af hende flere gange. Fuck det er frækt, når hun beder om at få sæden i munden. :razz:

Redigeret af Lange

Skrevet
Cumasyouare skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan også fortælle, jeg har haft flere gode besøg hos hende, det er altid med anal -og megafransk, hun er super fræk i sproget, når hun skal have det, og tager det flot -  bare det at kigge i de øjne under hendes behandling, er frækt i sig selv

Skrevet

De skal man da vies prøv moden ikke hun kom lidt længere nordpå

Skrevet
Daf460 skrev, for 7 timer siden:

De skal man da vies prøv moden ikke hun kom lidt længere nordpå

Jeg er ikke helt sikker på hvad du prøver at skrive til sidst, men mener da hun plejer også at tage til Århus eller Aalborg, men jeg kan huske forkert.

• 4 months later...
Skrevet
Ja-mand skrev, den 21.7.2022 at 16:43:

Jeg fik lyst til at få en tur på lagnerne her til formiddag så jeg kontaktede Cattleya, som mens dette skrives er i Kolding (21-07-22).

Cattleya blev udset på grund af de fine anmeldelser her på forummet. Jeg er efterhånden af den opfattelse, at jeg nøjes med at besøge GP med gode anmeldelser her på forummet for ikke at komme til at spilde mine surt tjente penge på falske profiler og falske billeder :-)

Kontakten gik nemt og gnidningsløst på SMS. Jeg ville gerne have en 1/2 time med tilkøb af kys og oral uden gummi. 

Stedet er i et etagebyggeri, men trods det rimeligt diskret. Jeg tænker dog nok de nærmeste naboer har en god fornemmelse af hvad der foregår.

Cattleya åbnede døren i samme øjeblik jeg var i syne, hvilket jeg sætter pris på.

Stillede skoene og fik et knus og vist vejen til værelset.

Jeg giver altid pengene med det samme, så der ikke bliver et ærgerlig stemning. 

Hun er saft susme bare smuk og lækker, høj og slank med de pæneste ungpige bryster. Billederne på annoncen er af hende

https://annoncelight.dk/showad/321092

Selve akten vil jeg ikke beskrive i detaljer, men blot give højeste karakter med pil op.

Hun var meget opmærksom på mine signaler og gav en super service.

Blot kan jeg nævne jeg var næsten lige ved at komme, allerede da hun samlede det lange hår i en hestehale inden BJ : -)

Gentagelsesfaren er 100%, men næste besøg bliver nok af lidt længere varighed.

Giv hende et besøg og pas godt på hende, så vi kan nyde hendes service i lang tid : -)

Hej, du skriver hun holder til i etage ejendom i kolding,  jeg er selv fra kolding og vil gerne besøge hende, kender desværre rigtig mange her, kan du huske adressen?

Skrevet
Geffedk skrev, for 18 minutter siden:

Hej, du skriver hun holder til i etage ejendom i kolding,  jeg er selv fra kolding og vil gerne besøge hende, kender desværre rigtig mange her, kan du huske adressen?

Man oplyser ikke adresser når pigen ikke angiver den i sin annonce. Heller ikke i PM. Men det ved du jo ikke da du har oprettet dig 8 minutter før du skrev ovenstående ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.