Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Blonde Alexxa

Hej alle, jeg har længe ville skrive denne anmeldelse, men ikke haft tid ved hånden til at skrive en udførlig nok tekst, der vil give denne perle den ros, hun fortjener.

Tror jeg har besøgt hende 5 gange i alt, som alle har været helt fantastiske.

Om Alexxa: Hun er en 176 høj, meget slank pige med en super markeret krop og dejlige naturlige ungpigebryster. Billederne på hendes profil er af hende og mens kropsbillederne 100% lever op til det man møder, så er det hendes ansigt, der ikke ydes nok kredit af det ene selfie, hun har lagt op. Hun er simpelthen væsentligt smukkere i ansigtet, når man møder hende. Hendes mis er voldsomt stram, men det har kun været nødvendigt for hende at bruge glidecreme et par af besøgene, hvilket i min verden er endnu et plus. En stram fisse er sgu altid at foretrække når man først er indenfor - og især hvis det kan lade sig gøre med naturlige friktionsmidler :D Hun snakker et godt engelsk og selvom hun siger, hun gerne vil forbedre det, så er det et bedre engelsk end 90% af brugerne herinde, det vil jeg gerne vædde en omgang på ;) Fra mit første besøg til mit seneste er hun blevet mere selvsikker i 'faget', og det var helt tydeligt, at hun var helt, helt ny for nogle måneder siden. Men hendes pleaser-gen må være medfødt, for servicen er ikke gået ned som månederne er gået. 

Om hendes ydelser: Hendes priser for de ydelser, hun tilbyder, mere end rimelige. Jeg vil næsten sige for billige for en pige med hendes udseende og det, som er inkluderet. I alle hendes standardtider er inkluderet så mange afslutninger, som man selv kan præstere, blowjob uden, finger til hende, 69'er, ÆGTE tungekys med initiativ fra hende, kreative stillinger mm. Hun virker til at nyde samtlige ovenstående. Det skal siges, at jeg engang tilkøbte CIM, hvilket ikke virkede til at være en favoritdisciplin, så det har jeg ikke købt siden. Dermed ikke sagt, at hun ikke gjorde det godt alligevel, men det var ikke med samme helt entusiasme var min fornemmelse.

Om stedet: hun har boet to steder mens jeg har besøgt hende, men det virker til hun foretrækker det sted, hun er nu. Her bor hun enten alene eller sammen med Matylda i et nybyg ude i Havneholmen i en lækker lejlighed.

Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige? Det virker jo nærmest som en reklame...

Eneste minus er, at man er tvunget til at booke tid på mail, da hun ikke har dansk nr, men jeg kan garantere, at det er hende selv, man skriver med. 

Så hvis du har drømt om at hygge med en super sød polsk sygeplejestuderende, så er det sgu bare om at komme afsted.

Skrevet
padelguden skrev, for 1 time siden:

Blonde Alexxa

Hej alle, jeg har længe ville skrive denne anmeldelse, men ikke haft tid ved hånden til at skrive en udførlig nok tekst, der vil give denne perle den ros, hun fortjener.

Tror jeg har besøgt hende 5 gange i alt, som alle har været helt fantastiske.

Om Alexxa: Hun er en 176 høj, meget slank pige med en super markeret krop og dejlige naturlige ungpigebryster. Billederne på hendes profil er af hende og mens kropsbillederne 100% lever op til det man møder, så er det hendes ansigt, der ikke ydes nok kredit af det ene selfie, hun har lagt op. Hun er simpelthen væsentligt smukkere i ansigtet, når man møder hende. Hendes mis er voldsomt stram, men det har kun været nødvendigt for hende at bruge glidecreme et par af besøgene, hvilket i min verden er endnu et plus. En stram fisse er sgu altid at foretrække når man først er indenfor - og især hvis det kan lade sig gøre med naturlige friktionsmidler :D Hun snakker et godt engelsk og selvom hun siger, hun gerne vil forbedre det, så er det et bedre engelsk end 90% af brugerne herinde, det vil jeg gerne vædde en omgang på ;) Fra mit første besøg til mit seneste er hun blevet mere selvsikker i 'faget', og det var helt tydeligt, at hun var helt, helt ny for nogle måneder siden. Men hendes pleaser-gen må være medfødt, for servicen er ikke gået ned som månederne er gået. 

Om hendes ydelser: Hendes priser for de ydelser, hun tilbyder, mere end rimelige. Jeg vil næsten sige for billige for en pige med hendes udseende og det, som er inkluderet. I alle hendes standardtider er inkluderet så mange afslutninger, som man selv kan præstere, blowjob uden, finger til hende, 69'er, ÆGTE tungekys med initiativ fra hende, kreative stillinger mm. Hun virker til at nyde samtlige ovenstående. Det skal siges, at jeg engang tilkøbte CIM, hvilket ikke virkede til at være en favoritdisciplin, så det har jeg ikke købt siden. Dermed ikke sagt, at hun ikke gjorde det godt alligevel, men det var ikke med samme helt entusiasme var min fornemmelse.

Om stedet: hun har boet to steder mens jeg har besøgt hende, men det virker til hun foretrækker det sted, hun er nu. Her bor hun enten alene eller sammen med Matylda i et nybyg ude i Havneholmen i en lækker lejlighed.

Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige? Det virker jo nærmest som en reklame...

Eneste minus er, at man er tvunget til at booke tid på mail, da hun ikke har dansk nr, men jeg kan garantere, at det er hende selv, man skriver med. 

Så hvis du har drømt om at hygge med en super sød polsk sygeplejestuderende, så er det sgu bare om at komme afsted.

Tak for denne fine anmeldelse. Hvor er hun sød og dejlig, Alexxa. Lige min stil. Jeg skriver til hende.

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden:

Tak for denne fine anmeldelse. Hvor er hun sød og dejlig, Alexxa. Lige min stil. Jeg skriver til hende.

Hvis du bliver skuffet, så sender du bare kvitteringen til min dm... :) 

Skrevet
padelguden skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du bliver skuffet, så sender du bare kvitteringen til min dm... :) 

Ha, den er fin, men tvivler på at det bliver aktuelt. Din beskrivelse rammer lige min smag..

Skrevet

Email is obvious (she has confirmed)

it’s not her writing, you can also sense that as her English is not that good. Google translate is not that slang. As for her service 11 out of 10 for sure

Skrevet
  • Author
meUsex skrev, for 6 timer siden:

Email is obvious (she has confirmed)

it’s not her writing, you can also sense that as her English is not that good. Google translate is not that slang. As for her service 11 out of 10 for sure

Definitely has a better written English than you, that's for sure.

As to why I know why it is herself typing? People can DM me for proof, but I'm relying on people rating my credibility more highly than yours.

Skrevet
meUsex skrev, den 21.7.2022 at 19:06:

it’s not her writing,

Er der ekko herinde?

Skrevet

At give så mange penge til en polsk pige er da for åndsvagt

Skrevet
WaterColour skrev, 1 time siden:

Hvad mener du med din kommentar? at polske piger er mindre værd end andre? 

Ja vil nok mene østeuropæere er knapt så meget værd som os andre...

Skrevet
APmøller skrev, for 5 minutter siden:

Ja vil nok mene østeuropæere er knapt så meget værd som os andre...

Hold da op et menneske syn :(

håber da du fortæller dem det inden du besøger dem at du regner dem for mindre end andre mennesker. 
så har de da muligheden for at sige pænt nej tak til dit besøg. 

Skrevet
Den ærlige skrev, for 19 minutter siden:

Hold da op et menneske syn :(

håber da du fortæller dem det inden du besøger dem at du regner dem for mindre end andre mennesker. 
så har de da muligheden for at sige pænt nej tak til dit besøg. 

Så når du besøger en "polsk" pige, til en lavere pris end de danske, så giver du hende naturligvis altid drikkepenge så det samlede beløb kommer op på det niveau som gerne ses hos hendes danske kollegaer? - hvis du ikke gør det, så "siger" du jo reelt det samme som dem der siger det ligeud.

Det samme gælder I øvrigt også dem som bruger udenlandsk arbejdskraft til at bygge om derhjemme mv....

... Man kan sige meget uden at bruge ord :mellow:

Skrevet
SexFreak skrev, for 19 minutter siden:

Så når du besøger en "polsk" pige, til en lavere pris end de danske, så giver du hende naturligvis altid drikkepenge så det samlede beløb kommer op på det niveau som gerne ses hos hendes danske kollegaer? - hvis du ikke gør det, så "siger" du jo reelt det samme som dem der siger det ligeud.

Det samme gælder I øvrigt også dem som bruger udenlandsk arbejdskraft til at bygge om derhjemme mv....

Nu har jeg haft mange ansatte både polske og danske. 
jeg har aflønnet dem efter kvalifikationer og ikke hvor de kommer fra. 
Så nogle polske har tjent lige nøjagtig det samme som de bedste danske. 

Det samme gælder hos GP. 
koster hun 2000 kr. eller 1200 så betaler jeg det det koster uden at skele til hvor pigen kommer fra, dansker eller polske eller andre udlandske 

men at sige de generelt ikke er det samme værd 

det er det jeg anfægter 

Skrevet
  • Author
SexFreak skrev, for 7 timer siden:

Nej, det har noget med almindelig prisdannelse at gøre.

1) der er mange danske mænd, der har præference for at se danske kvinder, måske af den grund, jeg nævner, at en væsentligt andel mænd i det her miljø taler et horribelt engelsk, eller måske fordi sandsynligheden for, at vedkommende er offer for trafficking er lavere. Af grunde som disse er efterspørgslen på danske piger høj. Eftersom mange unge danske kvinder, der måske tidligere var søgt ind i denne branche i dag tjener til dagen og vejen på instagram eller andre medier, så er udbuddet ikke så højt endda. 

2) danske piger arbejder gerne under ordnede og organiserede forhold (måske endda skattefar også får sin andel?), som kræver en hvis omkostning for pigen selv, som de naturligvis givet den høje efterspørgsel lægger over på kunderne. Udenlandske piger bord gerne sammen i billigere lejligheder og kan derfor tage en lavere pris. Samtidig kan hverken du eller jeg kende forskel på de forskellige udenlandske pigers nationaliteter ud fra deres - med undtagelser - typisk gebrokne engelsk. Derfor bliver kategorierne typisk danske piger vs samtlige udenlandske piger.

Spade.

Skrevet

@APmøller deltager ikke i tråden mere.

Tilbage til anmeldelse 

Keeper 

• 2 months later...
Skrevet

Så er smukke BlondeAlexxa snart  tilbage.

har allerede bookede 2 timer. 
fans må skynde sig. Hun er her for kort tid

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.