Hop til indhold

En man kender!

Featured Replies

Skrevet

Hej

En af de ting der gør at jeg ikke lige bare tager springet ud af min komfortzone (og en anden grænse der også skal krydses) og opsøger en GP (eller hvad det reelt hedder), er frygten for at stå ansigt til ansigt med en man viser sig at kende. 

Dette opslag handler derfor om det at møde en man kender, og spørgsmålet er både til "kunder" og "praktiserende" altså både til mænd og kvineder. Hvad gør I hvis det sker...og er der nogen det ER sket for?

God torsdag i varmen til ALLE!

Skrevet
1stimer skrev, 1 time siden:

Dette opslag handler derfor om det at møde en man kender, og spørgsmålet er både til "kunder" og "praktiserende" altså både til mænd og kvineder. Hvad gør I hvis det sker...og er der nogen det ER sket for?

Det har været et par indlæg om netop dette, selvom det tilsyneladende er yderst sjældent. Kan bedst huske @Eva Nadine's møde med sin chef, men det var vist i en svinger klub.

Man hilser pænt, siger farvel og nævner det ikke for nogen. Diskretion går begge veje.

Skrevet

Eller du kan besøge en af de udenlandske piger - mange af dem viser ansigt, sikre dig her gennem EG det også er hende.

personligt har jeg mødt et par stykker, vi sagde pænt farvel - og aftalte vi aldrig ville nævne det for andre - og det har vi holdt i mange år, uden problemer, de er begge stoppet i branchen, og har familie i dag - jeg kunne aldrig finde på at fortælle nogle om deres fortid

Skrevet
1stimer skrev, for 4 timer siden:

En af de ting der gør at jeg ikke lige bare tager springet ud af min komfortzone (og en anden grænse der også skal krydses) og opsøger en GP (eller hvad det reelt hedder), er frygten for at stå ansigt til ansigt med en man viser sig at kende. 

Tror chancen er minimal, hvis du blot holder dig til den samme ;-)

Skrevet

Har mødt en, som jeg har gået i paralle klasse med i folkeskolen, vi var begge taget 150 km hjemmefra, for ikke at møde en man kendte ;)  Da vi altid havde en god kemi, endte det med 1 times hygge.

Skrevet

Jeg har ikke direkte prøvet at møde en jeg kendte (endnu hehe) Men jeg er klar på at hvis det sker, så siger man lige hej og så vil man nok blive enige om at det ikke bliver til noget og at det aldrig er sket hehe.

Har dog prøvet at en gammel kollega kontaktede mig, jeg genkendte hans navn og eftersom det var mange år siden vi havde været kollegaer og ikke snakkede sammen længere eller havde samme vennekreds, så valgte jeg at sige det til ham som det var, at vi kendte hinanden og for mig gjorde det ikke noget, så hvis han gerne ville alligevel, ville jeg gerne fortælle hvem jeg var. Det var fint og vi aftalte at mødes, men han hoppede dog fra i sidste øjeblik alligevel, men jeg tror ikke det havde noget med mig at gøre ;)

En anden kunde jeg har haft fandt vi ud af ved andet møde, at han faktisk er venner med min lillesøster hehe, vi blev bare enige om at ingen af os siger noget til nogen og han er stadig velkommen hos mig :D 

Min værste frygt er dog at et familiemedlem pludselig står foran min dør, derfor har jeg en max aldersgrænse, så kan næsten alle udelukkes hehe

Redigeret af Sexy Flora

Skrevet

Jeg har på omtrent 20 år mødt en håndfuld jeg kender. Her tæller jeg ikke dem med der har forsøgt at "komme til" som godt vidste at det var mig. 
Så ved et uheld uden nogen af os var forberedt på det, har jeg mødt ganske få. Blandt andet min chef i en swinger-klub som @AB455 nævner længere oppe. Det blev heldigvis mere sjovt end farligt, omend noget akavet.
Jeg har også mødt en onkel. Det var bestemt ikke sjovt og det "sidder i mig" endnu mange mange år efter. Har mødt få andre.

Statistisk set er sandsynligheden meget meget meget lille. 
Rådet fra @fræk6 med at se ansigtsbillede og/eller vælge en kvinde der kommer fra et andet land, er godt synes jeg. Altså hvis du vil være bombesikker. Der er efterhånden ret mange at vælge imellem i begge kategorier. Det er dog helt unødvendigt vil jeg mene, medmindre du er mere end almindeligt kendt. 

Jeg har til gengæld knaldet med ret mange der kender hinanden på en eller anden måde. Også en del der slet ikke ved at de har mig som fællesnævner, og heller aldrig får det at vide ;) 
Og så kommer man jo også med tiden til at knalde nogen man kender bare fordi de er kendte sådan i det hele taget. 
Jeg har knaldet med en del der selv har været nødt til at fortælle at de var kendt, fordi jeg ikke (gen)kendte dem... altså  hvor de har været en kende for ukendte for lige akkurat mig som ikke følger med i alt. Det er mest sådan sportsfolk, musikere og reality stjerner der sommetider gerne lige har villet gøre opmærksom på at jeg ikke var imponeret nok og måske ikke vidste hvem de var? :D 
Nogle MEGET kendte sender folk de kender først for lige at checke det hele ud og få en fornemmelse for min forståelse for diskretion. Så der skal jeg så lige "kende" chaufføren, den personlige assistent eller bedste ven først som Prøve-Knud. Det er lidt skørt, men jeg forstår det næsten og respekterer det i hvert fald. Det er heller ikke alle dem jeg kender/genkender.

Sådan kan man kende hinanden og på anden vis være mere eller mindre kendt, og alligevel ende med at kende hinanden bedre. Tilmed at kende hinanden i bibelsk forstand også. Det er noget det bedste jeg kender til :wub: 

Ordlege, spøg og anekdoter til side... spring ud i det, hvis du har mere lyst end du er bange (for at blive genkendt). 
Statistisk set skal du knalde med lige så mange som jeg har gjort på et gennemsnitsår, i cirka 4 år for at møde nogen du kender - hvis altså mine erfaringer overhovedet var brugbare rent statistisk.
Du kan dermed også nøjes med færre og strække det ud så det er statistisk usandsynligt i resten af din levetid, uanset hvor gammel du er, vil jeg mene ;) 

God fornøjelse!

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Hvad pokker vi vil være i samme båd - jeg har aldrig været bange for at mødes med en jeg kender, de gange jeg har nævnt, har vi smilet, og grint af det - blev også inviteret ind, og vi fik en kop kaffe - vi valgte så ikke at gøre noget,  det har aldrig været et problem siden, selvom jeg stadigvæk støder ind i dem.

den ene er faktisk kommet ind i omgangskredsen - jeg kan godt fornemme,  når vores blikke mødes - tænker vi på samme situation - og der forbliver det, for altid.

Skrevet

Jeg har aldrig prøvet det, men det må på et eller andet plan være pinligt for begge da man er ude i et "forbudt" ærinde. Derfor kan jeg godt forestille mig at begge hurtigt kan blive enige om at man holder tand for tunge udadtil.

Skrevet

Jeg er en gang mødt op hos en som viste sig at være en tidligere kollega, jeg sagde intet, hun sagde intet (eller genkendte mig ikke) og besøget blev gennemført. Det var godt og jeg kom igen, stadig uden at omtale den tidligere fælles arbejdsplads. Så jeg hælder mest til at jeg ikke blev genkendt.

Skrevet

Från Sverige hörde jag en gång från en man som var på arbete i Stockholm (250 km från där han bodde) och ville, som vanligt, passa på att träffa en eskort. Det vara bara att denna gång så var det grannflickan (nabopigen), en ensam mamma (enlig mor), som tydligen då och då förstärkte kassan med att arbeta som eskort och gjorde det i Stockholm för att just inte bli igenkänd och för att inte bli utsatt för skvaller (sladder).

Men jag tänker om man skulle möta någon som man känner "så sitter man ju i samma båt" – jag skäms inte för att jag köper sex, men berättar inte om det öppet eftersom det inte vore lämpligt med alla de starka och bestämda åsikter det finns i samhället. Så om man skulle träffa någon man känner så blir det mer en fråga om att "man delar en hemlighet".

Jag har ibland funderat på vilka av mina kollegor på arbetet det är som också köper sex – rent statistiskt bör jag inte vara den enda utan det bör vara flera! Jag tror att jag i några fall skulle bli överraskad om jag finge veta. Då och då är jag i Tyskland och besöker då givetvis en FKK – på en sådan kan man ju se alla andra som också besöker stället och jag tänker att förr eller senare kommer jag stöta samman med någon som jag känner. Men även i detta fall "så sitter man ju i samma båt".

Det som däremot har hänt med flera svenska flickor (piger) som jag har träffat är att man också lär känna varandra privat och får veta varandras riktiga namn och får inblick i varandras privatliv med mera ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.