Hop til indhold
Jens_P

Rundkørselspiger i Spanien

Recommended Posts

Jeg kommer en del i Spanien. Og der ser jeg tit unger piger stå i rundkørsler m.m. Og ja jeg hed jo godt hvad de står der for. Men jeg forstår ikke lige hvad glæde man kan gave afsat samle sådan en op. Kører man hen et øde sted og får en håndtrold eller et   BJ? For rigtig sex inde i en bil det er nok de færreste der er smidige nok til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens_P skrev, for 2 timer siden:

Jeg kommer en del i Spanien. Og der ser jeg tit unger piger stå i rundkørsler m.m. Og ja jeg hed jo godt hvad de står der for. Men jeg forstår ikke lige hvad glæde man kan gave afsat samle sådan en op. Kører man hen et øde sted og får en håndtrold eller et   BJ? For rigtig sex inde i en bil det er nok de færreste der er smidige nok til det

 Nu kender jeg ikke lige det der i Spanien - men kender det fra andre steder - jeg har overhovedet ikke nogle problemer i bilen, er vi syd på, som  jeg meget ofte er - har jeg altid et tæppe med - temperaturen om aften/natten er dejlig til at ligge udenfor, og kigge op i himmelen, eller ved vandet.

så det er altså ikke noget problem - og slet ikke med lidt fantasi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg kører syd på er det gerne i en komfortabel varevogn, med et par madrasser i varerummet.

Altid klar til en tur med en lille tomler eller en af vejens løse fugle. Utroligt hvad man kan samle op på rastepladser, benzinstationer, etc. etc.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 20.7.2022 at 23:06:

 Nu kender jeg ikke lige det der i Spanien - men kender det fra andre steder - jeg har overhovedet ikke nogle problemer i bilen, er vi syd på, som  jeg meget ofte er - har jeg altid et tæppe med - temperaturen om aften/natten er dejlig til at ligge udenfor, og kigge op i himmelen, eller ved vandet.

så det er altså ikke noget problem - og slet ikke med lidt fantasi

De står der nu også midt i den stegende middagshede :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens_P skrev, for 2 timer siden:

De står der nu også midt i den stegende middagshede :-)

Så må de være dejlige varme - og ikke mindst fugtigt…. Jeg er selv i syden nu, og vil ud og finde lidt sjov, jeg syntes de gp der er i sydeuropa, er mere friske end de danske - de har ikke så mange nøkker - de er nemme at aftale med, og en aftale er en aftale

langt de fleste er også slanke piger, der gør meget ud af sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 22.7.2022 at 14:10:

Så må de være dejlige varme - og ikke mindst fugtigt…. Jeg er selv i syden nu, og vil ud og finde lidt sjov, jeg syntes de gp der er i sydeuropa, er mere friske end de danske - de har ikke så mange nøkker - de er nemme at aftale med, og en aftale er en aftale

langt de fleste er også slanke piger, der gør meget ud af sig selv

Men hvad kan “en aftale” gå ud på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, den 20.7.2022 at 23:24:

Når jeg kører syd på er det gerne i en komfortabel varevogn, med et par madrasser i varerummet.

Altid klar til en tur med en lille tomler eller en af vejens løse fugle. Utroligt hvad man kan samle op på rastepladser, benzinstationer, etc. etc.

 

Har du samlet en blaffer op og endt med sex med hende? Frækt ellers. 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens_P skrev, for 8 timer siden:

Men hvad kan “en aftale” gå ud på?

Det er jo ligesom dig der bestemmer, hvad du har lyst til - det du ønsker spørger du pænt pigen om - vil hun, aftaler i en pris - vil hun ikke, eller du syntes prisen er for høj - sig man pænt nej tak

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, den 26.7.2022 at 20:52:

Har du samlet en blaffer op og endt med sex med hende? Frækt ellers. 

Hej - nu er det ikke fordi jeg er så gammel - men i gamle dage, eller for år tilbage, hvor der var blaffer - kørte jeg meget rundt i Jylland - der oplevede jeg flere gange, man kunne samle en pige op, og holde ind og få en fræk oplevelse - desværre står de ikke så ofte ved vejen mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 21 timer siden:

Hej - nu er det ikke fordi jeg er så gammel - men i gamle dage, eller for år tilbage, hvor der var blaffer - kørte jeg meget rundt i Jylland - der oplevede jeg flere gange, man kunne samle en pige op, og holde ind og få en fræk oplevelse - desværre står de ikke så ofte ved vejen mere

Så jeg tænker skulle der stå en pige og blaffe så samler du hende op.
Jeg vil gøre det samme næste gang. Fantasi og drømme er jo den halve oplevelse nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 10 minutter siden:

Så jeg tænker skulle der stå en pige og blaffe så samler du hende op.
Jeg vil gøre det samme næste gang. Fantasi og drømme er jo den halve oplevelse nogle gange. 

Nu ikke for at skuffe dig - men det er ikke hvergang der er bid - nogle har også kun haft brug for et lift, men de ture har også været hyggelige….

men prøv go-more, der er der jo en god mulighed for at få en med op at køre, og der kan man nemt få en hyggelig snak- og måske mødes til en drink - og…… men det tager self. Lidt tid før man måske får noget frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...