lingam massage 3 Skrevet 20. Juli, 2022 http://www.moonwellnessmassage.dk/75320879 Søde dygtige piger m et godt håndelag - også til lingam , hvis du spørger . (Bordel)- Mutter er noget skrap over for pigerne, og jeg siger ofte m et grin ,at hun skal være sød overfor dem . Det vigtige for mig er,at der ikke snydes m tiden . Efter skøn udløsning fortsætter massagen . super . Et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet 20. Juli, 2022 Er det kun hj? Hva med bj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 20. Juli, 2022 Tak for info Er der en - eller to - du evt kan anbefale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingam massage 3 Skrevet 20. Juli, 2022 Tranporter skrev, for 32 minutter siden: Tak for info Er der en - eller to - du evt kan anbefale ? Lise er god - men er der ikke så ofte - mest mandage og tirsdage. Hun er min foretrukne. Hende er jeg tro , når jeg er i Tarp . Synes ikke de skal give blow- kun hvis de ikke kan lade være , ha ha ha ha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 399 Skrevet 20. Juli, 2022 lingam massage skrev, for 4 timer siden: Lise er god - men er der ikke så ofte - mest mandage og tirsdage. Hun er min foretrukne. Hende er jeg tro , når jeg er i Tarp . Synes ikke de skal give blow- kun hvis de ikke kan lade være , ha ha ha ha Hva mener du med det sidste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingam massage 3 Skrevet 21. Juli, 2022 Vi skal ikke have en illusion om at pikkeguden er så smuk og flot , at de bare får lyst til at smage . Nogle gør det for at man kommer igen. jeg synes massagen og samtale bliver bedre, når man frekventerer samme pige nogle gange . 600 for HJ og 1000 for b2b. Jeg giver lige en 20 eller 50 , hvis jeg fornemmer de gør sig umage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 21. Juli, 2022 lingam massage skrev, for 3 timer siden: Vi skal ikke have en illusion om at pikkeguden er så smuk og flot , at de bare får lyst til at smage . Nogle gør det for at man kommer igen. jeg synes massagen og samtale bliver bedre, når man frekventerer samme pige nogle gange . 600 for HJ og 1000 for b2b. Jeg giver lige en 20 eller 50 , hvis jeg fornemmer de gør sig umage. Er det "kun" b2b, eller er det med sex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sparknægt1 3 Skrevet 23. Juli, 2022 Der er kun go massage + Hj og hos enkelte af pigerne er det muligt at få B2B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 23. Juli, 2022 Sparknægt1 skrev, for 3 timer siden: Der er kun go massage + Hj og hos enkelte af pigerne er det muligt at få B2B Okay. B2b har bare en forskellig mening er min erfaring. Nogle gange betyder det sex andre gange "kun" body to body massage. Men ingen sex at hente på stedet overhovedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingam massage 3 Skrevet 7. September, 2022 Nej , b2b det nærmeste. På den anden side har jeg aldrig spurgt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 98 Skrevet 27. Januar, 2023 Hej, hvordan med Lisa, hendes alder, figur og bryster.. Når jeg skriver til mama, "har du en ung slim pige" så svarer hun ærlig .. "Nej ikke i dag" .. Jeg har dog set forespurgte, men måske bare på besøg.! God aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg