Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun har været “anmeldt” i flere tråde herinde. Søg blot på annoncenummeret.. Enten er fruen meget selektiv eller temperamentsfuld. Der er vist ingen der har mødt hende endnu 

Skrevet

Har mødt hende engang i Randers....det kommer ikk etil at ske igen....hun er MEGET passiv.....og man må ikke sperme hende på fissen som hun skriver......hun fortalte hele tiden hvad jeg måtte og ikke måtte........på ingen måder den der "kom og brug/knep" oplevelse..

Skrevet
Peter.den.store skrev, for 36 minutter siden:

Hun har været “anmeldt” i flere tråde herinde. Søg blot på annoncenummeret.. Enten er fruen meget selektiv eller temperamentsfuld. Der er vist ingen der har mødt hende endnu 

Hey Gutter. Ja, det kan nogle gange godt være møg irriterende at man ikke må det ene eller andet.. MEN MEN, jeg har altid været heldig at få kontakt og besøge hende op til flere gange, fik nemt og hurtigt lavet en aftale over telefonen, ved opkald,som hun kun modtager, når hun befandt sig på Amager og andre steder i landet og jeg har altid været godt tilfreds med at besøge hende, jeg måtte slikke hendes fisse, derefter kneppe hende, måtte komme hvor jeg havde lyst, men det blev dog kun til udover fissen og bagefter snakkede vi om vind og vejr, i 5 min og bagefter tog tøjet på og gik derfra med tømt pik, samt smil på læben. Men jeg ønsker jer alt held og lykke med jeres søgning efter en god, som kan opfylde jeres ønsker, behov og lyster.

Skrevet

Oplevelsen var kedelig, ikke noget med at “dyppe”, det blev styret m hård hånd så nærmest et HJ.

Ellers passiv og tavs, gætter på + 60/65.

Kommer ikke igen.

Gav 1.000,- for en intetsigende seance.

• 1 year later...
Skrevet
Guest 69manden skrev, den 20.7.2022 at 14:19:

Hey Gutter. Ja, det kan nogle gange godt være møg irriterende at man ikke må det ene eller andet.. MEN MEN, jeg har altid været heldig at få kontakt og besøge hende op til flere gange, fik nemt og hurtigt lavet en aftale over telefonen, ved opkald,som hun kun modtager, når hun befandt sig på Amager og andre steder i landet og jeg har altid været godt tilfreds med at besøge hende, jeg måtte slikke hendes fisse, derefter kneppe hende, måtte komme hvor jeg havde lyst, men det blev dog kun til udover fissen og bagefter snakkede vi om vind og vejr, i 5 min og bagefter tog tøjet på og gik derfra med tømt pik, samt smil på læben. Men jeg ønsker jer alt held og lykke med jeres søgning efter en god, som kan opfylde jeres ønsker, behov og lyster.

Sutter hun også?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.