Hop til indhold
B Skov

Ude sex søges idag (Randers/Hobro/Bjerringbro/Viborg)

Recommended Posts

Søger Q til sex ude i det skønne vejr idag - skal være I området Randers/Hobro/Bjerrringbro/Viborg...

Kom frisk frem.... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
B Skov skrev, for 2 timer siden:

Søger Q til sex ude i det skønne vejr idag - skal være I området Randers/Hobro/Bjerrringbro/Viborg...

Kom frisk frem.... :P

Det har jeg desværre ikke set nogen der tilbyder. Men måske kunne du lokke en af de sædvanlige med ud, hvis du kender et roligt sted. Der er jo nok ikke mange kunder til indendørs nærkamp i 35 graders varme.

Hvis du finder en, så husk at sikker udendørs sex i dag både kræver kondom og masser af sololie....:) God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, Lige nu:

Det har jeg desværre ikke set nogen der tilbyder. Men måske kunne du lokke en af de sædvanlige med ud, hvis du kender et roligt sted. Der er jo nok ikke mange kunder til indendørs nærkamp i 35 graders varme.

Hvis du finder en, så husk at sikker udendørs sex i dag både kræver kondom og masser af sololie....:) God fornøjelse.

Tak, det er faktisk lidt det jeg håber med opslaget......at en af de sædvanlige tænker at det da vil være et lækkert indslag på en så skøn og varm dag... :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...