Hop til indhold

Hele Danmark lå på stranden i dag

Featured Replies

Skrevet

Undtagen dem på Eroguide, de var stadig i gang med, hvem er den klogeste i Verden her, det er mænd bag skærmen på Eroguide`s tråde men lige bortset fra det, så var det ganske befriende at ligge på stranden i dag uden Åge kom forbi, sku jeg hilse at sige 

Skrevet

Ja, det er dejligt, når der er sand på stranden og ikke i kaffen - eller noget.

Skrevet

Desværre ingen strand her i D.C. hvor jeg er. Men glæder mig til snart at komme hjem til Danmark og bade i de danske farvande :)

Skrevet
Tv2 skrev, for 7 timer siden:

Undtagen dem på Eroguide, de var stadig i gang med, hvem er den klogeste i Verden her, det er mænd bag skærmen på Eroguide`s tråde men lige bortset fra det, så var det ganske befriende at ligge på stranden i dag uden Åge kom forbi, sku jeg hilse at sige 

Jeg faldt i hvert fald over en tråd, hvor en GP og en bruger bekræftede hinanden i, at lige netop de to var de klogeste på eroguide :huh:

Redigeret af TheGreatGatsby

Skrevet
Tv2 skrev, for 7 timer siden:

Lad  os  udvide  kredsen  til  alle  køn.

Vi  er  de  klogeste

Vores  mening  er  den  eneste  rigtige 

Jeg  smutter sku også på  stranden....... 

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, 1 time siden:

Jeg faldt i hvert fald over en tråd, hvor en GP og en bruger bekræftede hinanden i, at lige netop de to var de klogeste på eroguide :huh:

Ja, du var faktisk også en klog en, hvor du kunne finde den ;)

Skrevet
Mook skrev, for 52 minutter siden:

Ja, du var faktisk også en klog en, hvor du kunne finde den ;)

Vil du have et link til tråden?

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 2 timer siden:

Vil du have et link til tråden?

Næh, jeg tror på dig :D

Skrevet
People Pleaseren skrev, for 8 timer siden:

Ja tak

Jeg spurgte @Mook

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.