Hop til indhold
R2D2

Super dejlige Anna Odense C

Recommended Posts

Ja ja, jeg ved det godt, en hel nyoprettet bruger der starter med en anmeldelse. Men den her er legit.

Jeg havde i Lørdags (16/7 - 22) min debut med en glædespige, Anna, og ville bare lige skrive et par ord herinde for at bekræfte at hun i mine øjne er et besøg værd.

Jeg var ret nervøs og hun tog sig virkelig godt af mig. Jeg er ikke særlig erfaren så kan ikke sige så meget om hendes evner ud over at jeg havde havde 45 dejlige minutter i Lørdags (og yderlige 60 i dag, Tirsdag d. 19.7). 

Det er hende på billederne, hvilket man selvfølgelig hurtigt kan konkludere ud fra hendes tatoveringer. Hvis man er til en dejlig naturlig krop, flot gylden hud(eller hvad man nu kalder den hudfarve) og smukke mørke øjne er hun en sikker vinder.

Skal ikke kunne sige hvorvidt hun levere alle de services, der er opskrevet på hendes opslag. Men min oplevelse var at hun var at hun leverede en gennemført GFE, som var det jeg kom for. (inkl. BJ uden, massere af kys og kærlige berøringer)

Det blev endda også til et fællesbad (og et par meget grundigt rengjorte bryster :P) i dag da jeg ikke kunne lade være med at kigge ind da hun tog bad og blev derfor inviteret ind og deltage.

Så for at opsummere, hvis du leder efter en GFE, er hun helt sikkert værd at have med i overvejelserne. (Kan af gode grunde ikke udtale mig om de lidt mere ekstreme services)

https://annoncelight.dk/showad/345335

PS: - Som det fremgår af annoncen er i dag (19.7) sidste dag i Odense, men hun siger at hun kommer tilbage på et tidspunkt.

PPS. - Ved ikke om denne tråd hører til i thai forummet, eller må en mod lige flytte den hvis muligt.

Redigeret af R2D2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...