Boy 74 Skrevet 19. Juli, 2022 Er der nogen som har besøgt liderlig Trunte? syntes ikke jeg kan finde en anmeldelse https://annoncelight.dk/showad/326202 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 19. Juli, 2022 Hun plejer at gå under navnene Selina og Vicky, eller noget i den duer. Jeg ved der er mange anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 19. Juli, 2022 Jeg har haft to aftaler med hende hvor hun begge gange har aflyst i sidste øjeblik. Kan læse at andre her har oplevet det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 19. Juli, 2022 Blev brændt af første gang jeg havde lavet en aftale med hende, men anden gang var der ingen problemer. Så sørg for at have en plan b. Når det så er sagt Hun ser ud som på billederne Sutter godt og tager hele ladningen i munden uden problemer. Kneppede hende også hårdt og længe med god indlevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. Juli, 2022 (edited) En af de store fyre (mande anmeldelser) skrev om et besøg i en røgtæt lejlighed, det kan mit tøj ikke tåle, så det blev ikke til noget. @Lauersen Redigeret 19. Juli, 2022 af Rolias Tilføjede Laursen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 20. Juli, 2022 Jeg har samme oplevelse som amdre Dvs er blevet brændt af flere gange. Da hun lige var startet i branchen for omkring 10 år siden, var hun ung, slank og efter min mening, køn. Der var ingen problemer med at lave aftaler. Det ændrede sig så i løbet af årene. Så jeg har ingen nyere oplevese af hende desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg