Hop til indhold

Gravid kvinde Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Længe siden jeg skrev min sidste anmeldelse. Men jeg sad i varmen og blev mega liderlig. Finder så en gravid kvinde på AL. Har ingen erfaringer med gravide kvinder. Men tanken tændte mig så jeg skrev til hende. Hun svarer strak og er sød og i mødekommende. Hun sælger kun blow og doggy... Desværre kun med gummi. Men hun sutter som en drøm  så det er hurtigt glemt. Hendes øjne nærmest hypnotiserer en. Og man vil bare have mere. Hun er helt ny i branchen og virkede lidt genert. Men det klædte hende på en sød måde. Hun holser til i en lejlighed med parkering og diskret adgang. Hun skal vist snart flytte så skynd jer hvis i skal nå det inden. 

Skrevet

Jeg ved ikke om det er OK at ytre sine meninger herinde. Men daaaaym, hun ser sgu stor nok ud til at være i 12. måned.

Skrevet
cooperdk skrev, den 20.7.2022 at 02:26:

Jeg ved ikke om det er OK at ytre sine meninger herinde. Men daaaaym, hun ser sgu stor nok ud til at være i 12. måned.

Enig med Cooperdk - hun ser sgu lidt halv kraftig ud, hvis det er hende her - https://annoncelight.dk/showad/348363 - dit link er dødt.
Hvordan oplevede du det. Graviditet sidder jo ikke altid på maven, men der er jo også grænser :) 

Skrevet

Hun lægger jo ikke skjul på , at hun er kraftig , men hun ser da ud til at ha et rigtig kønt ansigt ..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.