Hop til indhold
Månestjerne

Tantra Kolding og Horsens

Recommended Posts

Blev lige fristet af denne annonce - dels teksten og billederne. Bestilte en tid i Kolding ved denne skønhed      https://annoncelight.dk/showad/345314
Mørk langt hår og flot figur! Fantasien fejlede ikke noget ved ankomsten. Jeg blev modtaget af en lyshåret, korthåret halvfed trunte. Hun var vældig sød og imødekommende, men jo slet ikke det jeg forventede at møde. Stedet : Trist, slidt og ikke et sted jeg havde lyst til at opholde mig.
Prøvede at forklare den "skønne" at det slet ikke var hende på foto! Hun fattede vist ikke en brik, men virkede forstående, da jeg ikke ønskede at deltage i den leg - og forlod stedet i god ro og orden.
FATTER IKKE AT DE GIDER BLIVE VED MED FALSKE BILLEDER OG ANNONCER. Min opfordring til lignende oplevelser : Gå for pokker GÅ IGEN UDEN AT FALDE I DEN FÆLDE !!!!!!! SÅ MÅ BAGMÆNDENE DA PÅ ET TIDSPUNKT LÆRE DET.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det undrer mig lidt med din erfaring i dette forum, at du ikke lige forinden havde tjekket op på tidligere anmeldelser :). Du er desværre ikke den første, der er 'gået i fælden'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du ha ret i ;) . Har dog så meget erfaring, at jeg kunne finde ud af at gå igen - det er vist ikke alle der gør det. Hvis det var tilfældet, ville det måske minimere brugen af fake foto.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...