Hop til indhold

Tantra Kolding og Horsens

Featured Replies

Skrevet

Blev lige fristet af denne annonce - dels teksten og billederne. Bestilte en tid i Kolding ved denne skønhed      https://annoncelight.dk/showad/345314
Mørk langt hår og flot figur! Fantasien fejlede ikke noget ved ankomsten. Jeg blev modtaget af en lyshåret, korthåret halvfed trunte. Hun var vældig sød og imødekommende, men jo slet ikke det jeg forventede at møde. Stedet : Trist, slidt og ikke et sted jeg havde lyst til at opholde mig.
Prøvede at forklare den "skønne" at det slet ikke var hende på foto! Hun fattede vist ikke en brik, men virkede forstående, da jeg ikke ønskede at deltage i den leg - og forlod stedet i god ro og orden.
FATTER IKKE AT DE GIDER BLIVE VED MED FALSKE BILLEDER OG ANNONCER. Min opfordring til lignende oplevelser : Gå for pokker GÅ IGEN UDEN AT FALDE I DEN FÆLDE !!!!!!! SÅ MÅ BAGMÆNDENE DA PÅ ET TIDSPUNKT LÆRE DET.

Skrevet

Det undrer mig lidt med din erfaring i dette forum, at du ikke lige forinden havde tjekket op på tidligere anmeldelser :). Du er desværre ikke den første, der er 'gået i fælden'.

Skrevet
  • Author

Det kan du ha ret i ;) . Har dog så meget erfaring, at jeg kunne finde ud af at gå igen - det er vist ikke alle der gør det. Hvis det var tilfældet, ville det måske minimere brugen af fake foto.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.