Hop til indhold

Maria - i den gule førertrøje på FYN

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Maria adskillige gange. En absolut ener på Fyn https://annoncelight.dk/showad/278453 

Hun kan helt sikkert anbefales, og egentlig mærkelig, at en pige med hendes udseende og kvalitet gæster Fyn.

Endnu engang besøgte jeg hende i fredags til fræk sex med en stort smil på hendes flotte ansigt. Hendes krop er absolut til et 10-tal (på 10-skalen), så hun kan absolut anbefales.

Hun har det jeg sætter pris på i min sexdrøm:

Store fyldige bryster

Blondt hår

En trænet krop

Og lidt tatoveringer

Selve akten vil jeg ikke komme ind på, men det er jo faktisk en af grundene til at jeg har besøgt hende flere gange, at hun leverer varen hver gang.

Maria får min største anbefaling herfra.

Redigeret af Prinzen

Skrevet
  • Author

John61. Tak for relevant indlæg - ironi kan forekomme :)

Skrevet

Hun er klart en af de sødeste og smukkeste gp'er der er . Altid en fornøjelse. Hun kan ikke få roser nok, den lille frækkert :wub:

Skrevet

Er der nogen der kender hendes alder? Da hun tilslører ansigtet ved man ikke ud fra billederne om hun er træt og slidt :?:

Skrevet
Prinzen skrev, den 18.7.2022 at 19:33:

Jeg har besøgt Maria adskillige gange. En absolut ener på Fyn https://annoncelight.dk/showad/278453 

Hun kan helt sikkert anbefales, og egentlig mærkelig, at en pige med hendes udseende og kvalitet gæster Fyn.

Endnu engang besøgte jeg hende i fredags til fræk sex med en stort smil på hendes flotte ansigt. Hendes krop er absolut til et 10-tal (på 10-skalen), så hun kan absolut anbefales.

Hun har det jeg sætter pris på i min sexdrøm:

Store fyldige bryster

Blondt hår

En trænet krop

Og lidt tatoveringer

Selve akten vil jeg ikke komme ind på, men det er jo faktisk en af grundene til at jeg har besøgt hende flere gange, at hun leverer varen hver gang.

Maria får min største anbefaling herfra.

Hvorfor vil du ikke dele akten.  ?? Det er en uvane at man ikke kort beskriver det !

Skrevet
Monaco skrev, for 16 timer siden:

Hvorfor vil du ikke dele akten.  ?? Det er en uvane at man ikke kort beskriver det !

Enig. Man besøger en GP for sex. Hvis man skriver en anmeldelse af det, hvorfor burde det allermest relevante så ikke indgå? Man skriver vel heller ikke en anmeldelse af et videospil og siger "gameplay vil jeg ikke komme ind på"..

Redigeret af Parsnip

Skrevet
Parsnip skrev, for 7 timer siden:

Enig. Man besøger en GP for sex. Hvis man skriver en anmeldelse af det, hvorfor burde det allermest relevante så ikke indgå? Man skriver vel heller ikke en anmeldelse af et videospil og siger "gameplay vil jeg ikke komme ind på"..

Sex'en er absolut ikke det mest relevante i en anmeldelse  Udfra hvad Prinzen skriver ved jeg hvordan pigen er ift hendes billeder hvis jeg vil besøge hende og det er det mest relevante for mig. Da vi ikke alle dyrker sex på samme måde kan jeg ikke bruge en beskrivelse af sex'en til ret meget. Men pigen er den samme uanset hvem der besøger hende. Iøvrigt gider jeg ikke læse de lange romaner som nogen skriver om hvor mange gange dit og hvor meget dat. Men vi er heldigvis forskellige, og der er ikke nogen der skal diktere andre hvad de skal skrive.

Skrevet
messi61 skrev, for 9 timer siden:

Da vi ikke alle dyrker sex på samme måde kan jeg ikke bruge en beskrivelse af sex'en til ret meget.

Ja, vi er heldigvis (næsten) alle forskellige. Men lige akkurat det at vi er forskellige, gør det da rimeligt relevant at høre om hvordan kvinder agerer under agten. Er hun vild og hele tiden tager initiativ til at skifte stilling eller er hun stille og rolig og lader manden/os styre showets gang. Ja, det gør da at man ud fra beskrivelse af agten gør at det kan være en stor hjælp til at vælge/fravælge netop den pige.
Når det så er sagt - ja så er det da alles ret at skrive eller undlade at skrive lige akkurat det de vil. Så kan dem der læser anmeldelsen jo så bruge den til noget eller evt. spørge anmelderen nærmere ind til detaljer de gerne vil vide. :-) 

Skrevet
messi61 skrev, den 22.7.2022 at 23:44:

Sex'en er absolut ikke det mest relevante i en anmeldelse  Udfra hvad Prinzen skriver ved jeg hvordan pigen er ift hendes billeder hvis jeg vil besøge hende og det er det mest relevante for mig. Da vi ikke alle dyrker sex på samme måde kan jeg ikke bruge en beskrivelse af sex'en til ret meget. Men pigen er den samme uanset hvem der besøger hende. Iøvrigt gider jeg ikke læse de lange romaner som nogen skriver om hvor mange gange dit og hvor meget dat. Men vi er heldigvis forskellige, og der er ikke nogen der skal diktere andre hvad de skal skrive.

Der er vel mere erfarings udveksling i at få en ide omkring GPen specialiteter og hvad kunder har prøvet og ikke prøvet… det gør man på en erfarings udvekslings Forum ! Hvis du ikke vil vide noget som helst så tag på blind date….

Redigeret af Monaco

Skrevet
Sentinel skrev, den 21.7.2022 at 12:12:

Er der nogen der kender hendes alder? Da hun tilslører ansigtet ved man ikke ud fra billederne om hun er træt og slidt :?:

Hun er 32 og har ingen børn.. Hun er langt fra slidt på nogen som helst måde. Hun er så sød og yndig og ikke mindst pisse lækker. :wub:

Skrevet
Mikkelræv skrev, for 8 timer siden:

Hun er 32 og har ingen børn.. Hun er langt fra slidt på nogen som helst måde. Hun er så sød og yndig og ikke mindst pisse lækker. :wub:

Tak, Mikkel :biggrin:

• 4 weeks later...
Skrevet
John61 skrev, den 18.7.2022 at 20:37:

Pimpen Prinzen !

Hov hov sådan en beskyldning skal rapporteres.. 

Desværre er den korrekt så @Prinzen er smidt ud.

Keeper 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.