midtjyden 49 Skrevet 18. Juli, 2022 Er der nogen der er bekendt med nogle nye piger i området…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 18. Juli, 2022 midtjyden skrev, for 46 minutter siden: Er der nogen der er bekendt med nogle nye piger i området…? Hende her kunne være en mulighed. Hun passer biksen mens Lena er taget hjem i en 3 måneders tid. (jeg er ikke sikker på at hun er der hele tiden) Jeg har ikke besøgt, men så vidt jeg forstod, så er det ikke massagen man kommer efter. Men hun har måske andre talenter at udfylde tiden med. https://annoncelight.dk/showad/347470 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 18. Juli, 2022 Det er selvfølgelig charmerede med lidt gebrokkent dansk, men det undrer mig lidt, at de ikke får det rettet til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spir 10 Skrevet 18. Juli, 2022 Storspilleren skrev, for 2 timer siden: Hende her kunne være en mulighed. Hun passer biksen mens Lena er taget hjem i en 3 måneders tid. (jeg er ikke sikker på at hun er der hele tiden) Jeg har ikke besøgt, men så vidt jeg forstod, så er det ikke massagen man kommer efter. Men hun har måske andre talenter at udfylde tiden med. https://annoncelight.dk/showad/347470 Hvilked by holder hun til i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 33 Skrevet 18. Juli, 2022 Spir skrev, for 3 timer siden: Hvilked by holder hun til i? Hmm når man trykker på linket, står der RANDERS thai. Så prøv gæt.. Go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 19. Juli, 2022 912 visninger af tråden men næsten ingen feedback… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 20. Juli, 2022 midtjyden skrev, for 11 timer siden: 912 visninger af tråden men næsten ingen feedback… Det er fordi der er for få sexkøber i dk, de vil hellere læse de grå sider på Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 20. Juli, 2022 Argit skrev, den 18.7.2022 at 14:51: Det er selvfølgelig charmerede med lidt gebrokkent dansk, men det undrer mig lidt, at de ikke får det rettet til Det er jo en af de mange spændende ting ved thaipigerne. Mutter går nok ikke så meget op i sådan noget. Hun kører jo også videre med den annonce Lena brugte - bare med et andet navn. https://annoncelight.dk/showad/333668 Spir skrev, den 18.7.2022 at 16:59: Hvilked by holder hun til i? Randers er et meget godt bud. midtjyden skrev, for 12 timer siden: 912 visninger af tråden men næsten ingen feedback… Du må nok gå med at der ikke kommer horder af piger strømmende til, så der er nok ikke så megt at skrive hjem om. Der er jo en del thaisteder i Randers, så du må nok "nøjes" med en af de faste, eller væbne dig med tålmodighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 22. Juli, 2022 Jeg endte hos Enjoy. Det var en fin oplevelse. Hun spørger med det samme om man vil have hele turen og det synes jeg er lidt ærgeligt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg