Hop til indhold
hannic 41

når man mixer line og minx så bliver det super godt

Recommended Posts

                                                                                           super god seance i drak de lux 

en aftale komme på plads i går søndag  i dark de lux , efter lidt mail med ønsker bliv sendt et par dag i forvejen.

efter egen ønske bliv der lagt to lange snore klar i forrummet så jeg selv kunne opbinde nosser og pik , og melde klar ved at ligge snorene under for hænget og straks bliv de samle op kunne jeg mærke, 

bliv ført ind til strækbænken og når man glemmer noget i for rummet og må gå lige så langt som snorene er bliver de noget stramme snorene i pik hoved og nosser kunne jeg mærke, minx fortalte at hun syndes jeg skulle prøve spændetrøjen og gasmasken først og på korset , der er altså vildt frækt at minx også kan bestemme hvornår jeg kunne trække vejret og samtidig har to Bornholm ur vægte i nosserne og 1/2kg i pikhoved på, samme tid er der noget sværte at stå stille og  minx bestemmer hvornår jeg kan trække vejret, så gik turen vider til stolen  med de spredte ben så der var arbejdes plads for minx så hun kunne mishandle mine pik hoved med føres nåle i selve pikhoved fantastisk følelse når man kun kan mærke ikke se eller høre noget med hel maske og musik i ørene , mange og nye klemme kom også på kunne jeg mærke ,  så skulle det nydes lidt bliv face sitte længe og hold ad op det var godt med spændetrøje på kunne ligge og nyde de supper godt , mere nydelse bliv ad spændetrøjen kom af den er altså varm at ha på , mere nydelse at få lov at slikke  minx/line  og hun nød det har i hver fald har fine mærker på begge arme i dag hun holdt , tro ik det kunne blive beder men at slikke fisse og minx bruger hendes fødder på pik samtidig så er det altså svært at ik nyde det smile og afslutning skal der til at minx sider påå mit ansigt og spille pik var mere in hvad jeg kunne holde til 

hilsen nordjyde 

om jeg nød det ja 

om jeg komme igen  ja 

       minx i Hadsten 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av for satan :o

Jeg læser med glæde og interesse mange indlæg om oplevelser, også dem som ligger uden for egne preferencer - men denne her kunne jeg mærke i klokkeværket og det gjorde helt nas at læse om :roll:

Men godt du havde em god oplevelse :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...