Hop til indhold
B Skov

Autoriseret Massør med CVR nummer som tilbyder "ekstra"

Recommended Posts

Autoriseret massør som er registreret og som tilbyder "ekstra" søges i Randers/Bjerringbro området.

Min ryg/lænd trænger i den grad til en god gang massage - men det skal være en godkendt og registreret massør og hvis der så findes en som tilbyder en eller anden form for "ekstra" tilkøb vil det være at foretrække.

Del dette indlæg

Link til indlæg
B Skov skrev, for 33 minutter siden:

Autoriseret massør som er registreret og som tilbyder "ekstra" søges i Randers/Bjerringbro området.

Min ryg/lænd trænger i den grad til en god gang massage - men det skal være en godkendt og registreret massør og hvis der så findes en som tilbyder en eller anden form for "ekstra" tilkøb vil det være at foretrække.

Hvis det må være thaimassage så kig på massageplus  hvor alle klinikker har cvrnr og der er en del anmeldelser.

Skal der være dansk så er der en ældre dame i Randers der også er på eroguide. Husker ikke lige navnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Gamle irritation skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det må være thaimassage så kig på massageplus  hvor alle klinikker har cvrnr og der er en del anmeldelser.

Ha, ha. Du har da et væld af profiler :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
B Skov skrev, for 59 minutter siden:

kan man få en spiller på sygesikringen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...