B Skov 26 Skrevet 18. Juli, 2022 Autoriseret massør som er registreret og som tilbyder "ekstra" søges i Randers/Bjerringbro området. Min ryg/lænd trænger i den grad til en god gang massage - men det skal være en godkendt og registreret massør og hvis der så findes en som tilbyder en eller anden form for "ekstra" tilkøb vil det være at foretrække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gamle irritation 5 Skrevet 18. Juli, 2022 B Skov skrev, for 33 minutter siden: Autoriseret massør som er registreret og som tilbyder "ekstra" søges i Randers/Bjerringbro området. Min ryg/lænd trænger i den grad til en god gang massage - men det skal være en godkendt og registreret massør og hvis der så findes en som tilbyder en eller anden form for "ekstra" tilkøb vil det være at foretrække. Hvis det må være thaimassage så kig på massageplus hvor alle klinikker har cvrnr og der er en del anmeldelser. Skal der være dansk så er der en ældre dame i Randers der også er på eroguide. Husker ikke lige navnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Juli, 2022 Gamle irritation skrev, for 9 minutter siden: Hvis det må være thaimassage så kig på massageplus hvor alle klinikker har cvrnr og der er en del anmeldelser. Ha, ha. Du har da et væld af profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 18. Juli, 2022 B Skov skrev, for 59 minutter siden: Autoriseret massør som er registreret og som tilbyder "ekstra" søges i Randers/Bjerringbro området. Min ryg/lænd trænger i den grad til en god gang massage - men det skal være en godkendt og registreret massør og hvis der så findes en som tilbyder en eller anden form for "ekstra" tilkøb vil det være at foretrække. kan man få en spiller på sygesikringen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg