Hop til indhold
DetErSjoveren

Officetel, Hyugetel

Recommended Posts

For noget tid siden havde jeg en oplevelse på officetel og hyugetel på forretningsrejse.

Hyugetel er typisk thai piger. Det er åbent for turister og udlændinge. Du skriver med chefen for bureauet og aftaler din service på forhånd. Modtager adresse og turen går til lejlighedskomplekset. Ring på døren, og en 26 årig thailandsk pige med skulderlangt brunt hår åbner døren. Betalingen ordnes først, og så i bad. Ved hyugetel bliver du vasket af pigen inden selve akten begynder. Der var ingen kys tilladt, ingen gensidig oral, men blowjob og sex er ok. Ikke så meget initiativ, men hun gør hvad man ønsker. Det blev 1400 kr for 2 timer med sex ad libitum.

Officetel er koreanske piger. Lukket for alle, som ikke skriver og taler koreansk (og selv hvis du gør, så bliver man ofte afvist som udlænding). Samme proces med at lave aftalen med chefen for bureauet. Her skal du du autorisere dig selv med et ID kort. Typisk har officetel industrien en database med godkendte kunder. Efter autorisering, bliver dressen sendt, og værelsesnummer. En 25 årig smuk slank pige med langt mørkt hår og C-skål åbnede døren. Vi sætter os i sofaen og hun bekræfter aftalen. Hun er hyggelig og venlig at snakke med. Så blev jeg sendt i bad (alene) og da jeg kommer ud fra badet, ligger hun i sengen nøgen. Går over til sengen og lægger mig, hvorefter hun begynder at nusse og kysse mig. Generelt set en super GFE oplevelse, som jeg helt sikkert har lyst til at gentage. Det er dyrt med 3600 kr prisniveau for 2 timer med 2 omgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare massageklinik/bordel i Sydkorea.. Officetel er et lejligheds fællesskab - typisk også i Sydkorea. Bruges også om mere ærbare fællesskaber... Selvom jeg nu også finder verdens ældste erhverv aldeles respektabelt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...