Benji 92 Skrevet 19. Oktober, 2013 Jeg er ny herinde; men har allerede læst en del anmeldelser, så jeg synes, det er på tide med en herfra også! Jeg ynder at besøge Milla på Sluseholmen: polak-tøs sidst i 20'erne vel, som tilbyder ½ time til 500 eller en hel time til 1.000 - begge muligheder inkluderer megafransk, dansk og græsk, inkl. ass-to-mouth (hvilket hun faktisk er den eneste pige i byen, som tilbyder, af hvad jeg ved). Jeg har altid undret mig over, hvor meget anal hun egentlig kan holde til, da jeg udelukkende plejer at kneppe hende skiftevis i røv og mund...jeg har vist aldrig haft min pik oppe i fissen på hende...og jeg hører til de større udstyrede. Derfor aftalte jeg med en Skype-bekendt, som jeg udveksler erfaringer om betalingspiger med, at vi skulle aflægge hende et besøg sammen. Jeg ringede til hende og fik aftalen i hus - 500 kr. pr. person for ½ time. Vi mødtes på gaden ved hendes lejlighed og blev lukket op. Da hun åbnede døren så hun som altid halvtræt ud; men hun var helt klar på, hvad der skulle ske. Vi kom hurtigt ud af tøjet, og hun suttede os stive, mens vi stod ved siden af hinanden. Det er nu engang sjovest at være den første til at "åbne ballet" (eller i denne sammenhæng være den første til at udvide ringmusklen på pigen), så mens vi blev suttet, tog vi et hurtigt spil sten-saks-papir om, hvem der skulle ha' æren. Storgrinende spillede vi bedst af fem, og jeg måtte se mig slået i sidste runde. Nuvel, hun kom om på alle fire, og Christian fik æren af at starte, mens jeg begyndte at mundkneppe hende. Hun er blevet mere og mere klar på at få den hårdt i munden, efterhånden som hun har lært mig af kende efter en del besøg efterhånden - loyalitet betaler sig åbenbart! Vi fik hende til at sprede sine baller, så Christian kunne komme til, og han smuttede sin ganske store pik op i hende, uden hun gav sig særlig meget. Hun er en sand anal champ. Vi begyndte begge at øge tempoet lidt; men hun gav sig dog lidt, da Christian gav hende et ordentligt smæk bagi, før han trak sig ud og byttede plads med mig - hun havde vist ikke set den komme; men brokkede sig ikke. Så var det min tur til analen. Stram som altid lod hun mig få pikken helt i bund, og så gav jeg den ellers gas - hård røvpuling lige fra start...vi skulle jo se, hvad hun kunne holde til, og Christian havde varmet hullet op. Af en eller anden grund har jeg aldrig oplevet hende bruge glidecreme, så en go' omgang spyt bruger jeg altid, så det hele glider lidt nemmere. Godt fat om hofterne og så afsted! Jeg synes, jeg skulle gøre Christian kunsten efter og gav hende et godt klask bagi, før vi igen byttede plads, hvilket fik Christian til at flække af grin - godt signal om, at der skulle byttes. Hun rystede lidt på hovedet af os og kom faktisk med et af sine sjældne smil. Hun blev nu lagt fladt ned på maven, hvorefter vi skiftedes til at kneppe hende med al vores vægt hårdt ned i madrassen...og stadig var hun klar på mere. Vi havde bestilt en halv time, og efter 20 min kunne jeg mærke, jeg var ved at komme, så jeg fyrede den af i munden på hende, hev et nyt gummi på, og fik pikken gjort helt stiv igen ved at røvpule hende på ny. Da tiden var ved at være gået, sagde hun til, og vi fik gjort os færdig med en ekstra hård anal afslutning. Vi gav hende alt, vi havde i os - holdt hende fast, mens hun blev kneppet i røv og mund, skiftede mellem hendes to huller som det passede os, spermede hende i munden og gav hende et par velfortjente smæk bagi, og hun fandt sig i det hele! 500 pr. mand for ½ time - jo tak, vi kommer igen! http://massage.side6.dk/milla 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 16. December, 2013 (edited) Tak for anmeldelsen! Vh./TH Redigeret 16. December, 2013 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. December, 2013 Tak for anmeldelsen! Vh./TH Øhh, er det ikke en lidt sen tak? :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
edderdun 6 Skrevet 16. December, 2013 Det er ikke for at øfdelægge den gode stemning, men helt ærligt, jeg har selv været der og fik kolde fødder og gik igen. Hele setuppet: superbillig/altforbillig, helt tom lejlighed i ellers dyrt kvarter og en trist udenlandsk kvinde, der aldrig siger fra, og som stort set har arbejdet konstant fra adressen i flere år. Her er et eller andet ravende galt, det burde enhver kunne se, hvis man konsulterer sin samvittighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 92 Skrevet 16. December, 2013 Bedre sent end aldrig ;o) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 30 Skrevet 16. December, 2013 Er hun lækker, hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 16. December, 2013 Øhh, er det ikke en lidt sen tak? :mrgreen: Jow, nu du siger det.... Ved ikke helt, hvad der gik galt...tror nok, det var den anden mere dagsaktuelle Milla-tråd, jeg bildte mig ind, at jeg var i færd med at kvittere for.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 30. December, 2013 (edited) Det er ikke for at øfdelægge den gode stemning, men helt ærligt, jeg har selv været der og fik kolde fødder og gik igen. Hele setuppet: superbillig/altforbillig, helt tom lejlighed i ellers dyrt kvarter og en trist udenlandsk kvinde, der aldrig siger fra, og som stort set har arbejdet konstant fra adressen i flere år. Her er et eller andet ravende galt, det burde enhver kunne se, hvis man konsulterer sin samvittighed. Du er ikke den eneste der er gået igen pga nøjagtig de samme præmisser... aldrig har jeg set en der så så trist ud... ikke træt - ødelagt og trist at bruge spyt i anal-sammenhæng er aldeles upraktisk for længere forløb... og anal uden glidecreme gør absurd ondt på næsten alle... anmeldelsen bestyrker min fornemmelse af hvorfor pigen åbnede døren med verdens mindste pupiller da jeg var der der er noget helt galt i hele setuppet... pigen, prisen og hvad hun giver lov til... med mindre hun lider af den genetiske defekt der forhindre hende i at føle smerte, så bliver det i hvert fald holdt nede på anden vis - for ingen pige vil normalt kunne det der bliver beskrevet i anmeldelsen uden enorme mængder glidecreme så jeg er med edderdun hvad angår det med samvittigheden Redigeret 30. December, 2013 af g-lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg