alexr 10 Skrevet 17. Juli, 2022 Jeg lavede i dag en aftale med Nina om et besøg på en time kl. 19. Vi skriver frem og tilbage og hun slutter med “See you today at 19:00”. Ankommer fem minutter før og skriver at jeg er der, og hun bare kan sige til når hun er klar. Det tog hun meget bogstaveligt, for hun har stadig ikke svaret. Jeg skriver, at hun bare kunne have skrevet, at der kom noget i vejen. Det svarer hun heller ikke på, selvom jeg kan se at hun har set beskeden (whatsapp). https://annoncelight.dk/showad/280313 Hun har nogle få anmeldelser, men synes ikke jeg kunne finde nogle, hvor hun ikke overholder aftalen. Oh well.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 73 Skrevet 18. Juli, 2022 Hun ser godt nok skøn ud, hvis fotos ellers holde! Der er en del efterlysninger herinde, men ingen “rigtige” anmeldelser. Hvem tager en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
75 cm i diameter 48 Skrevet 18. Juli, 2022 goodfuck skrev, for 8 timer siden: Hun ser godt nok skøn ud, hvis fotos ellers holde! Der er en del efterlysninger herinde, men ingen “rigtige” anmeldelser. Hvem tager en for holdet Foto er af Nina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 73 Skrevet 18. Juli, 2022 75 cm i diameter skrev, for 5 timer siden: Foto er af Nina Siger den næsten nye bruger!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 18. Juli, 2022 alexr skrev, den 17.7.2022 at 20:25: Jeg lavede i dag en aftale med Nina om et besøg på en time kl. 19. Vi skriver frem og tilbage og hun slutter med “See you today at 19:00”. Ankommer fem minutter før og skriver at jeg er der, og hun bare kan sige til når hun er klar. Det tog hun meget bogstaveligt, for hun har stadig ikke svaret. Jeg skriver, at hun bare kunne have skrevet, at der kom noget i vejen. Det svarer hun heller ikke på, selvom jeg kan se at hun har set beskeden (whatsapp). https://annoncelight.dk/showad/280313 Hun har nogle få anmeldelser, men synes ikke jeg kunne finde nogle, hvor hun ikke overholder aftalen. Oh well.. Så skal solidariteten i brug, nu bør vi alle booke en tid og blive væk - bum, så kan de sgu lære det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
75 cm i diameter 48 Skrevet 18. Juli, 2022 goodfuck skrev, for 1 time siden: Siger den næsten nye bruger!!!!!! Oprettet i 2013… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg