Hop til indhold

Samantha Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i dag Samantha centralt i Aalborg tæt ved banegaarden. https://annoncelight.dk/showad/346350

Parkering var umuligt, men hun havde tålmodighed :smile:. Og jeg måtte lave aftalen om én gang, hvilket hun også havde det fint med. Alt i alt let kommunikation på sms med hurtigt svar.

Pigen er i øvrigt hende på billederne, som er retvisende og nylige er min vurdering. Hun tog imod mig i den røde bodystocking på billede 6 på AL. 

Jeg havde efterspurgt facefucking, hvilket jeg spurgte til igen efter ankomst, da jeg før har oplevet, at det alligevel ikke var på menuen.

Jeg har også oplevet at aftale det og at pigen 2min senere alligevel ikke tilbyder det - men det er en anden historie, som ikke vedrører Samantha.

Og det er ikke for at det skal være facefucking hvor pigen kvæles i p** og mascaraen løber ned af kinderne - det ville jeg nu også godt prøve, meen jeg tror simpelthen ikke, at jeg ville kunne få mig selv til at gøre det. Nej det blev den pæne version :rolleyes:

Nu skal det her ikke ende i saftige og slibrige detaljer, men jeg fik det jeg kom efter - inklusive blow hvor hun ligger på ryggen med hovedet på kanten af sengen, hvor jeg styrer tempoet og dybden. Det var sgu frækt! 

Det eneste som havde gjort det bedre, var hvis hun kunne Deepthroate..

Derefter sex hvor der ikke var hånd imellem eller holden på kondomet eller andre drillerier. I det hele taget var det ukompliceret og uden for mange restriktioner. Uret blev der heller ikke kigget på. 

Alt i alt en god oplevelse med fare for gentagelse, og fedt at hun bruger ægte billeder. 

Hun bor i øvrigt med en veninde. 

God søndag :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.