Hop til indhold
Guest Fisterfister

Thai Wellness Amager - Lybækgade 6a

Recommended Posts

Gæst

Jeg var forbi Thai Wellness på Amager for nyligt.

Jeg dukkede uanmeldt op og blev med det samme guidet ind i et værelse med en stor dobbeltseng, af en thailandsk kvinde (ret hærget) i 40'erne vil jeg gætte på. Håbede ikke det var hende som skulle massere mig.

Et minuts tid senere kommer der en ny kvinde ind i værelset til mig. Mit gæt er, at hun har været i start 30'erne. Hun havde en flot krop med små bryster. Dog havde hun markant skæve tænder og ikke det kønneste ansigt.

Hun talte en blanding af engelsk og thai, så det var svært at kommunikere, men vi fik aftalt 30 min. oliemassage til 250,-. Jeg havde dog kun 300 kr, og tænkte at jeg aldrig fik det restbeløb tilbage.

Denne fordom blev dog gjort til skamme, da hun senere kom med en 50'er, samt drikkelse og kiks :)

Hun virkede utrolig behagelig og venlig at være sammen med!

Herefter smed jeg tøjet og lagde mig nøget på sengen, hvorefter hun begyndte at massere mig. Massagen var meget blid og hvis det var det primære jeg var kommet efter, ønsket den noget hårdere.

Undervejs var der ikke så mange strejf på pikken, så begyndte at tænkte, om der overhovedet ville blive tilbudt ekstra.

Derimod fik mine balder den helt store omgang. Det var som om, at balderne var udgangspunktet for hele massagen ;)

Efter massagen af mave, bryst og skuldre mumlede hun noget til mig. Tror det har været thai, for fattede ikke en skid af det :) Hun begyndte så, at pege på pikken og så vidste jeg godt hvad det betød - juhuu! :D

Jeg går primært efter hele pakken og spurgte derfor om hun tilbød mere end hånden, hvilket hun sagde nej til og jeg måtte derfor nøjes med et handjob. Først ville hun have 300,- for det, men fik meget nemt forhandlet det ned til 200,-

Jeg fik sneget en hånd op på hendes lår, hvilket hun kun smilede af. Dog skulle jeg betale 100,- ekstra hvis jeg ville se/røre hendes bryster.

Selve spilleriet klarede hun ganske fornuftigt. Der kom en ordenlig klat olie på og så begyndte hun ellers blidt og roligt at polere, for derefter at øge hastighed og grebet om stangen. Synes bestemt det var 200,- værd. (slap i alt 450,- og var ude efter ca. 40 min.)

Jeg kunne godt finde på at komme igen, dog vil jeg starte med at spørge om jeg kan få en pige som vil knalde.

Er der andre der har erfaring med dette sted? Og evt. har været heldig, at få hele pakken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

D'herrer,

 

min foerste anmeldelse ... beklager de manglende danske bogstaver - jeg bor ikke I Danmark lige for tiden, men..... here comes:

 

En lang ventetid mellem fly I Kastrup skulle fordrives ... og via den fremragende Thailiste, fandt jeg noget, der var taet paa.... http://www.thaiwellness.dk/

 

Det skulle jeg aldrig have gjort ...

 

Ringede fra lufthavnen for at hoere om der var tid og blev bedt om at komme 20 minutter senere... ind I taxa og afsted .. der roeg de foerste 250,-

 

Banker paa og lukkes ind af en .. som ovenfor beskrevet ... halvgammel of ikke for koen thaikvinde ..tiden var knap saa der var intet alternative, saa jeg lod mig smide ind I et snusket rum, hvor jeg blev bedt om at vents paa "pigen".

 

To minutter senere kom en .. ja .. mere end smaafed quinde ind ... og jeg taenkte ... det var ikke saa godt ... men taxa pengene og tiden var jo brugt - saa jeg taenkte .. OK ...

 

Hun maa kunne give en bloed body-to-body med det udstyr, saa det bestilte jeg ... 700 slag for 30 min. Hun gik igang .. brugte for lidt olie og og oplevelsen var gennemfoert kedelig ... alligevel lykkedes det at skabe lidt spaending .. og der blev tilbudt haandarbejde ... 300 mere ... for 3 minutter hvor jeg ikke lavede andet end bede hende on at tage sig lidt bedre tid. Bum .. aftoerring og slut paa body to body .. 15 minutter var gaaet, madannen tog toejet paa igen og gav lidt uinspireret massage .. ud af klappen .. 1000 kr fattigere (og 500 til taxa :-))- men dog en oplevelse, der aldrig skal gentages rigere ;-)

 

Der maa vaere bedre steder paa Amager...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget som den oplevelse jeg havde samme sted for nogle uger siden. Jeg bestilte også B2B, som blev afleveret lidt kedeligt. Det vildeste var da hun kørte sine bryster lidt frem og tilbage mellem mine baller, men alt i alt en trist omgang.

 

Jeg kan se de har fået en ny pige på stedet, som har fine billeder, men jeg skal lige have den forrige oplevelse lidt på afstand inden jeg prøver der igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Vil gerne lige give min mening tilkende. 

Jeg tog uanmeldt derind her i slutningen af 2017, viste at stedet låg der, og kunne konstatere at det nu hedder Nina Thai Wellness. De har ingen side på nettet, så jeg kan ikke linke til det. 

Min dagsorden var faktisk den store "tur".

Så da jeg er blevet lukket ind i stuen (vil jeg nærmest kalde det, hvor der ikke i mine øjne ikke er særligt hyggeligt) taler jeg lidt med en  - skal vi kalde hende voksen thaikvinde. Jeg vil ikke sætte tal på, det er og bliver umådelig svært at gætte deres alder. Hun kunne være alt mellem 39.40 til ja faktisk midt 50. 

Min erfaring gennem lang tid hos thai massører, er at hvis man vil have god massage skal man tage de noget ældre. De helt unge lige i starten af 20'erne er alt for fokuseret på det frække. Men det er jo altså MIN erfaring. Ingen regler uden undtagelser.

Nå - hun ville have 1700 spir for den helt store tur alt incl. Det var sgu i overkanten af hvad jeg ville betale. Hvis jeg skal hoste op med det beløb kræver jeg også noget det er betydelig bedre at se på. Men hun var søreme en god forretningskvinde. Siger nemlig til mig hvad jeg havde forventet af bruge. Jeg ved jo hvad jeg plejer at giver så jeg siger omkring 1000 kr. Det kunne vi godt sige siger hun men det bliver så 45 min fremfor 1 time. Det accepteret jeg.

Tøjet røg af os begge, og hun begyndte massagen. Spurgte om jeg vil have blød eller hård - hård tak. Det skal så lige love for jeg fik. Ikke en finger vil jeg sætte på den del af det. Selvfølgelig kom hendes hænder og fingre ned til boller og bagdøren og samtidig kunne jeg liste en hånd ind i kridtet på hende. Hun må være en af den slags piger der ikke behøver ret meget opvarmning, for hold da op - hun var dryppende våd, og hvis der er noget der tænder mig så er det at mærke en kvinde i denne branche, som tænder hurtigt og bliver køreklar. Bare for god ordens skyld, jeg kender godt forskel på glidecreme og fissesaft.

Det var ligesom startskuddet til den mere frække del af aftalen. Hun fandt desuden ud af at jeg ikke havde noget i mode hun pillede mig i røven, så hurtigt var hun på benene og fik hentet 2 mindre stk. legetøj og spurgte om jeg ville prøve dem. Og sådan blev det. Noget knald blev det faktisk ikke til, fordi legen med min bagdel og mine fingre oppe i hende, samt god bearbejdelse af min pik med hånd og mund gjorde jeg kom dejligt.

Massagen blev i øvrigt gjort færdig.

Jeg må indrømme jeg var mere end OK tilfreds da jeg stod ude på gaden. Lagde ikke engang mærke til tiden, men tror det var som det skulle være.

Jeg er faktisk i skrivende stund ved at vurderer om jeg skal forbi i dag. Så skide være med at hun ikke lignede en fotomodel, hun kunne det jeg kom efter, og prisen for det var retfærdig-

Venlig hilsen

Amar Lover (AL) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for det Gurowa. Kunne ikke lige finde noget. 

Var også forbi stedet - ringede faktisk og adviserede at jeg ville dukke op 3 kvarter senere men da jeg stod uden for døren blev der ikke lukket op. Kunne forstå hun var alene  da vi talte i tlf og nok havde taget en anden kunde ind. Jeg valgte så at smutte igen da det var pisse koldt og jeg var på cykel. Fandt et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lyve hvis jeg sagde hende jeg mødte er lækker. En ældre thaidame som da jeg fik talt med hende om hvad jeg ønskede fik "overtalt" mig til at prøve. Massagen kunne jeg ikke sætte en finger på. Bad om hård olie massage og det var hvad jeg fik. Når hun strejfede de intime dele må det have påvirket hende, for hun var sjask vås da jeg fik listet en finger ind mellem benene. Hun protesterede hellere ikke.. 

Som jeg tidligere har skrevet er mine oplevelser at de noget ældre thaikvinder er bedst til massagen og et godt HJ. Skal vi over i mere sexet afdeling vil jeg da også helst have en ung model med stram mave, røv og faste bryster. 

Sådan er vi forskellige. 

Jeg tager gerne derind igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 19 minutter siden:

Vil lyve hvis jeg sagde hende jeg mødte er lækker. En ældre thaidame som da jeg fik talt med hende om hvad jeg ønskede fik "overtalt" mig til at prøve. Massagen kunne jeg ikke sætte en finger på. Bad om hård olie massage og det var hvad jeg fik. Når hun strejfede de intime dele må det have påvirket hende, for hun var sjask vås da jeg fik listet en finger ind mellem benene. Hun protesterede hellere ikke.. 

Som jeg tidligere har skrevet er mine oplevelser at de noget ældre thaikvinder er bedst til massagen og et godt HJ. Skal vi over i mere sexet afdeling vil jeg da også helst have en ung model med stram mave, røv og faste bryster. 

Sådan er vi forskellige. 

Jeg tager gerne derind igen. 

 

Kan nikke genkendende til din beskrivelse. Jeg var der for et par uger siden for første gang og mødte også hende den ældre thai dame. Lækker er ikke det ord jeg vil bruge til at beskrive hende, men jeg fik en yderst kompetent massage. Jeg bad om hård massage, hvilket hun takserede til 500 kr. Da hun var færdig var hun helt svedig så hun havde ikke sparet på kræfterne. Jeg fik også et godt HJ som afslutning og hun var ganske rigtig helt naturlig våd.

Jeg kunne sagtens finde på at besøge stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...