SirK 202 Skrevet 16. Juli, 2022 Hej. Var en tur i det sydsjællandske for leden og havde lidt tid i overskud, og trængte faktisk til en gang massage. Havde læst lidt om Bibi og hendes nye sted i skælskør... Har aldrig besøgt Bibi før. Ringede til hende om kom til 15 min senere. Så det røde blinkende lys i vinduet med OPEN og døren var låst... hmmmm , troede det var Grøn stue? Når en smilende glad dame åbnede og jeg blev budt velkommen, hun spurgte om jeg havde været der før.... yderst pæne lokaler, og med forhæng istedet for døre ind til rummene, det var altså Grøn stue. Aftalte en time og hvor jeg trængte mest... Smed tøjet og fik vasket fusser og så gik hun ellers igang..... en utrolig dejlig mix af blid og hård massage.... Det skal siges jeg var eneste i klinikken og yderdøren var låst, man skal jo passe på sig selv som hun sagde.. Daaaamn hvor den kvinde snakker hahahaha... men hun er sgu sød og helt naturlig og snakker ok dansk. efter en time blev det til et bad og betaling... Ærgeligt hun bor så langt væk fra mig, ellers vil jeg komme der jævnligt https://bibisthaimassage.dk/ Top karaktere all over 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 139 Skrevet 16. Juli, 2022 Fik du håndtrold eller andet frækt eller var det bare god massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 17. Juli, 2022 Ja et godt sted at komme og god massage .. fortrække at komme der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.fyr 20 Skrevet 28. Juli, 2022 Ja super sted , hun er frisk . Ikke helt grønt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bel 1 Skrevet 12. Februar, 2023 Hey tilbyder hun mer end massage☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.fyr 20 Skrevet 12. Februar, 2023 Bel skrev, for 2 timer siden: Hey tilbyder hun mer end massage☺️ Måske, sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 13. Februar, 2023 Bel skrev, for 5 timer siden: Hvad kostede det Jeg er ikke sikker på at du behøver spørge efter pris, for jeg ved at Bibi ikke normalt yder andet en grønt. Tag ned til hende og se om kemi osv passer, så ser du hvad der sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 202 Skrevet 13. Februar, 2023 (edited) frddblk skrev, for 2 timer siden: Jeg er ikke sikker på at du behøver spørge efter pris, for jeg ved at Bibi ikke normalt yder andet en grønt. Tag ned til hende og se om kemi osv passer, så ser du hvad der sker. @Bel Du vil ikke fortryde .... Hun er super dejlig og morsom.. Redigeret 13. Februar, 2023 af SirK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bel 1 Skrevet 13. Februar, 2023 Må gi det et skud og se Hva der sker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg