Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.
Var en tur i det sydsjællandske for leden og havde lidt tid i overskud, og trængte faktisk til en gang massage.
Havde læst lidt om Bibi og hendes nye sted i skælskør... Har aldrig besøgt Bibi før.
Ringede til hende om kom til 15 min senere.
Så det røde blinkende lys i vinduet med OPEN og døren var låst... hmmmm , troede det var Grøn stue?
Når en smilende glad dame åbnede og jeg blev budt velkommen, hun spurgte om jeg havde været der før....
yderst pæne lokaler, og med forhæng istedet for døre ind til rummene, det var altså Grøn stue.
Aftalte en time og hvor jeg trængte mest...
Smed tøjet og fik vasket fusser og så gik hun ellers igang..... en utrolig dejlig mix af blid og hård massage....
Det skal siges jeg var eneste i klinikken og yderdøren var låst, man skal jo passe på sig selv som hun sagde..
Daaaamn hvor den kvinde snakker hahahaha... men hun er sgu sød og helt naturlig og snakker ok dansk.
efter en time blev det til et bad og betaling... Ærgeligt hun bor så langt væk fra mig, ellers vil jeg komme der jævnligt ;) 
https://bibisthaimassage.dk/
Top karaktere all over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bel skrev, for 5 timer siden:

Hvad kostede det

Jeg er ikke sikker på at du behøver spørge efter pris, for jeg ved at Bibi ikke normalt yder andet en grønt. Tag ned til hende og se om kemi osv passer, så ser du hvad der sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ikke sikker på at du behøver spørge efter pris, for jeg ved at Bibi ikke normalt yder andet en grønt. Tag ned til hende og se om kemi osv passer, så ser du hvad der sker.

@Bel Du vil ikke fortryde .... Hun er super dejlig og morsom..

Redigeret af SirK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...