Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Besøgte denne dejlige pige i dag

http://massage.side6.dk/sofia25

Det er anden gang jeg er hos hende og det bliver ikke sidste :) hun er super flot, har nogle fantastiske læbe, de føles super dejlige.....

Hun er meget venlig og man føler sig godt tilpas, hun er nem at snakke med og let at få til at smile/le.

Og så er hendes øjne noget for sig selv, det giver en et sug i maven at kikke i dem.

Vær sød ved hende hun er noget for sig..

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det kys eller superfransk du fik, eller begge dele?

Jeg må se om jeg tør aflægge hende et besøg nu hvor det bliver tidligere mørkt :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Hun giver både super og maga fransk, nej hun er almindeligvis ikke til kys.

Var det kys eller superfransk du fik, eller begge dele?

Jeg må se om jeg tør aflægge hende et besøg nu hvor det bliver tidligere mørkt :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må se om jeg tør aflægge hende et besøg nu hvor det bliver tidligere mørkt :oops:

Jeg kan kun anbefale dig at gøre det. Hun er bare så dejlig. Jeg var selv et smut forbi hende igår. Mit andet besøg. Hun kysser ikke rigtigt, nej, men lader dig stjæle et kys eller 2 på munden uden at brokke sig.

Har en fornemmelse af at man kan få lokket en meget intens GFE ud af hende hvis man er fast kunde og der ellers er lidt kemi.

Overvejer seriøst at hente hende hjem en hel nat. 4000 kr for 8 -10 timer sammen med hende er godt nok billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jep det ville jeg helt klart også hvis ikke det blev lidt svært at forklare konen ;)

Jeg kan kun anbefale dig at gøre det. Hun er bare så dejlig. Jeg var selv et smut forbi hende igår. Mit andet besøg. Hun kysser ikke rigtigt, nej, men lader dig stjæle et kys eller 2 på munden uden at brokke sig.

Har en fornemmelse af at man kan få lokket en meget intens GFE ud af hende hvis man er fast kunde og der ellers er lidt kemi.

Overvejer seriøst at hente hende hjem en hel nat. 4000 kr for 8 -10 timer sammen med hende er godt nok billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej ved godt det måske ikke er det rigtige sted men kan ikke starte et nyt emne i efterlysninger....

 

nogen der ved om sofia25 er stoppet kan ikke finde hende nogen steder

 

M.V.H Dronde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Sofia har store flotte E skåle.

 

Jeg besøgte Sofia lidt før jul. Hun sagde dengang at hun ville komme tilbage efter nytår, men ikke præcis hvornår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Sjovt nok er der ikke billeder i hendes annonce denne gang. Det er nok en fejl.

 

der er kommet billeder på, og de skulle være....obs nye billeder

 

hun ser rigtig godt ud :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er kommet billeder på, og de skulle være....obs nye billeder

 

hun ser rigtig godt ud :-P

Hun ser hammergodt ud - mon hun er stadig er fit for Riesenschwanz?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hun ser hammergodt ud - mon hun er stadig er fit for Riesenschwanz?

 

...ja mon ikke, har du besøgt hende ?????........efter en lille ferie er hun sikkert frisk :-P  "gooo for it"

 

Der er sagt rigtig mange positive ting om hende, har endnu ikke haft fornøjelsen

men det er helt sikkert hun er på to do listen, hammer flot pige :-P

 

Der er ingen priser på den opdaterede side, mener hendes priser var rimmelige... ;)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...