Hop til indhold

Recommended Posts

lille_peter skrev, for 2 minutter siden:

Sådan kan du bruge søgefunktionen og få svar ;)

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=345335&search_and_or=or

ved ikke om den mange lange sætning jeg skrev, var træls at læse... men ingen af de anmeldelser jeg finder ved brug af søge funktionen har noget at gøre med hende ophold i odense... men mange tak for din ligegyldige kommentar... hjælp mig meget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheDude69 du forstår ikke helt præcist, hvad dette indebærer at være taknemlig. Ordbogen definerer taknemlighed som at genkende og værdsætte en person, som har gjort en tjeneste, og at føle en stor lyst til at gengælde denne tjeneste.

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 3 timer siden:

Jeg må da godt nok sige, at den pige kunne være værd at krydse en bro for B)

Jeg har lige besøgt hende og det var et fantastisk besøg.. fra jeg kom til jeg gik blev jeg forkælet :) 

hun er smuk, sjov og fandens god i sengen  ;) hendes humør var i top, og hendes engelsk er flydende, så kommunikationen var meget let, hvilket er et KÆMPE plus

Sex:10/10

pige: 10/10

sted: 6/10 (ikke super diskret) 

Kommer helt sikkert til at besøge hende igen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har lige besøgt hende og det var et fantastisk besøg.. fra jeg kom til jeg gik blev jeg forkælet :)

hun er smuk, sjov og fandens god i sengen ;) hendes humør var i top, og hendes engelsk er flydende, så kommunikationen var meget let, hvilket er et KÆMPE plus

Sex:10/10

pige: 10/10

sted: 6/10 (ikke super diskret) 

Kommer helt sikkert til at besøge hende igen 

 

Nu hvor det ikke er super diskret, kan du så røbe hvor ca. i Odense vi befinder os ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, for 5 timer siden:

Nu hvor det ikke er super diskret, kan du så røbe hvor ca. i Odense vi befinder os ?

Det ligger tæt på skibhuskvarteret, i en af de meget kendte huse… tror ikke jeg kan præciserer det mere end det.  Men vil 100% anbefale et besøg.. for nøj hvor var det godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 timer siden:

Det ligger tæt på skibhuskvarteret, i en af de meget kendte huse… tror ikke jeg kan præciserer det mere end det.  Men vil 100% anbefale et besøg.. for nøj hvor var det godt 

Valgte du 1 time med alt eller hvor langt tid valgte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 13 minutter siden:

Valgte du 1 time med alt eller hvor langt tid valgte du?

Tog DESVÆRRE kun 30 min... alle tider indeholder det hele i følge hendes annonce, dog ikke anal.

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde den store fornøjelse at være søndagens første gæst hos Anna - søndag startede rigtig godt… Skrev sammen lørdag, det kunne ikke rigtig passe - men hun var frisk søndag morgen

Blev taget godt i mod i døren, tror vi hurtigt begge fornemmede ok kemi. Hurtigt kys og kram, taget i hånden og ført ind i værelset. Hun har mega god energi, humor, taler særdeles godt engelsk (fortalte hun havde læst på universitet, på engelsk) - og udviser glæde. Billederne er af hende, og vellignende..

Havde bestilt en time (det fortrød jeg ikke). Hun er velsoigneret og velduftende (ikke parfume - bare den der “rene” og friske duft). Ikke nærig med kys og kærtegn, en rigtig god GFE oplevelse som jeg kan lide den. Gensidigt slik, både individuelt og 69’er. Fransk uden, og slug med et smil..

Alt andet med gummi, på den “gode måde” og respektfuldt - hun virker som en der passer på begge parter..

Eneste lille ulempe; hun er ganske stram - det er lækkert - men hun nød tilsyneladende / ret tydeligt hvordan jeg slikkede hende, og kom til at spænde endnu mere sammen. Det blev en skrustik (jeg er ikke den mindste), så vi startede forsigtigt den del - men f… det blev dejligt.. Og i forskellige stillinger undervejs, hun rider ret godt…

Jeg oplevede ikke at hun sprøjtede (men spurgte heller ikke efter det), eller spurgte på anal. 
Stedet ikke optimalt - ikke så diskret, og andre piger i tilstødende rum. Og det gav en lidt uheldig oplevelse, da en pige og en fyr (ikke etnisk dansk) endte i ret voldsom / højlydt diskussion - blev s’gu helt nervøs lige en overgang.. Men Anna mega god til at være nærværende for mig, mens hun tydeligt også lige var obs på hvordan det udviklede sig for den anden pige (som hun ikke kendte). Ret godt skuldret..

Alt i alt; super dejlig oplevelse (lidt forbehold for stedet), alle aftaler overholdt, dejlig GFE / sex oplevelse - og en pige med intelligens, humor og glæde..

Pas godt på hende gutter… Ikke så mange som hende..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...