Hop til indhold

STRAM MIS ! UNG FRÆK TØS ! FRISK - erfaringer

Featured Replies

Skrevet

Hej alle. 

Kigger lidt på denne annonce med en stram ung tøs. Kontakt er via Snapchat. 

Hun vil have penge for billeder og video inden hun vil mødes. 

Oplyste jeg ikke sendte penge inden er møde, men hun kunne få de ekstra penge når vi mødtes. 

Derefter blev jeg slettet. 

Har nogen herinde andre erfaringer eller måske mødtes med hende?

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 6 minutter siden:

Hun vil have penge for billeder og video inden hun vil mødes. 

BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden:

Har nogen herinde andre erfaringer

Måske får du et billede fundet på nettet, men du får helt sikkert ikke et møde. Tvivler på der findes andre erfaringer.

Skrevet

Profilen skifter konstant region og billeder. 

Jeg anmelder hver gang jeg ser den snapchat KatjaLerche20

Dog altid samme snapchat og kun på en af billederne. 

Redigeret af just27fun

Skrevet
  • Author

Tak for info! Havde nok regnet med at det var scam. Men sjovt som en fræk og stram krop kan bremse neuronerne og alligevel få mig til at tænke, at måske det alligevel …..

Skrevet

Alt med KatjaLerche20

Er scam, det er utroligt at hun rent faktisk bliver ved med at bruge samme snap ( eller han? )

Skrevet

Den her godt kørt længe, over 1 år. Meget tegn på hvor lidt snyd i den her verden bliver anmeldt.

Skrevet
just27fun skrev, for 2 timer siden:

Profilen skifter konstant region og billeder. 

Jeg anmelder hver gang jeg ser den snapchat KatjaLerche20

Dog altid samme snapchat og kun på en af billederne. 

Hvem anmelder du til? Snapchat?

Kunne det tænkes at nogle kun får lov til at købe billeder og videoer, mens andre mødes med pigen uden at ‘offentliggøre’ det på EG? Jeg ved det ikke…

Skrevet
Advarsel skrev, for 9 minutter siden:

Billedet på alle fire er en model ved navn "Katie A" som helt åbenlyst ikke er den samme som hende på det andet billede: https://babe.today/mobile/metart/katie-a/housewife-babe-knights

Det andet billede kan jeg ikke knytte til et navn, men det ligger 100vis af steder på nettet.

Fake billeder er velkendt i denne branche, men derfor kan der jo godt gemme sig en lækker pige bag profilen, der blot ikke ønsker egne billeder frem. I teorien, selvfølgelig…

Skrevet
Sisseck skrev, for 2 minutter siden:

Fake billeder er velkendt i denne branche, men derfor kan der jo godt gemme sig en lækker pige bag profilen, der blot ikke ønsker egne billeder frem. I teorien, selvfølgelig…

Hvad er anledningen til den teoretiske diskussion i denne tråd, der omhandler en velkendt scammer?

Skrevet
Advarsel skrev, for 5 minutter siden:

Hvad er anledningen til den teoretiske diskussion i denne tråd, der omhandler en velkendt scammer?

Hvorledes ved du, at alle bliver ‘scammet’? Nå, lad nu det ligge…

God aften

Skrevet
Sisseck skrev, for 9 minutter siden:

Hvorledes ved du, at alle bliver ‘scammet’?

Prøv at læse tråden ... Beklager at det ikke fremgik eksplicit, at mit spørgsmål var retorisk. Men siden du har en teoretisk interesse:

Ja, det forekommer at en lækker tøs bruger falske billeder. Men hvorfor skulle hun på samme annonce vælge at bruge billeder af to forskellige? Og hvorfor skifte fra gang til gang hun annoncerer? Det giver ikke rigtig god mening, vel?

Det hører til de sjældne undtagelser at en lækker tøs gemmer sig bag billeder af en anden lækker tøs. Jessica Serrano gjorde det fx i starten. Derimod er det meget almindeligt at en mindre lækker tøs gemmer sig bag billeder af én lækker tøs. Det er også almindeligt at en mand/scammer gemmer sig bag billeder af en lækker tøs. Men det må være sjældnere end topgevinsten i Lotto, at der gemmer sig én lækker tøs bag billeder af mange andre forskellige lækre tøser.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 21 minutter siden:

Prøv at læse tråden ... Beklager at det ikke fremgik eksplicit, at mit spørgsmål var retorisk. Men siden du har en teoretisk interesse:

Ja, det forekommer at en lækker tøs bruger falske billeder. Men hvorfor skulle hun på samme annonce vælge at bruge billeder af to forskellige? Og hvorfor skifte fra gang til gang hun annoncerer? Det giver ikke rigtig god mening, vel?

Det hører til de sjældne undtagelser at en lækker tøs gemmer sig bag billeder af en anden lækker tøs. Jessica Serrano gjorde det fx i starten. Derimod er det meget almindeligt at en mindre lækker tøs gemmer sig bag billeder af én lækker tøs. Det er også almindeligt at en mand/scammer gemmer sig bag billeder af en lækker tøs. Men det må være sjældnere end topgevinsten i Lotto, at der gemmer sig én lækker tøs bag billeder af mange andre forskellige lækre tøser.

Du finder mit svar lidt længere oppe i tråden, men jeg gentager gerne: Der kan vel godt gemme sig en lækker tøs bag profilen der bare ikke ønsker sine egne genkendelige billeder tilknyttet af anonymitetshensyn? Det er vel næppe et usandsynligt scenarie? Så kan hun i ro og mag sidde og håndplukke dem hun rent faktisk vil mødes med…måske…

Redigeret af Sisseck

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 16 timer siden:

Ja, jeg har jo allerede skrevet det ligger mange steder. Problemet med at linke til en søgning på en søgemaskine er, at det link hurtigt holder op med at virke (fordi søgecache på serveren slettes). Så hvis du ville gentage pointen, var det en bedre idé at linke til et af de steder, hvor billedet også ligger.

Her gør jeg det samme selv, og som det fremgår virker linket ikke i dag:

Skrevet
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Ja, jeg har jo allerede skrevet det ligger mange steder. Problemet med at linke til en søgning på en søgemaskine er, at det link hurtigt holder op med at virke (fordi søgecache på serveren slettes). Så hvis du ville gentage pointen, var det en bedre idé at linke til et af de steder, hvor billedet også ligger.

Her gør jeg det samme selv, og som det fremgår virker linket ikke i dag:

Det må du undskylde. Jeg skal nok huske at læse dine kommentarer inden jeg jeg selv skriver noget! :blink:

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 1 minut siden:

Jeg skal nok huske at læse dine kommentarer inden jeg jeg selv skriver noget!

Bare tråden - ikke mine indlæg. Jeg prøvede bare venligt at dele en erfaring jeg selv har gjort med at linke til billedsøgninger.

Skrevet

Undskyld igen. Din tråd er pligtlæsning for alle brugere af EG :ph34r:

Skrevet
TheGreatGatsby skrev, for 19 minutter siden:

Undskyld igen. Din tråd er pligtlæsning for alle brugere af EG :ph34r:

Det er ikke min tråd og det er bare en opfordring.

Skrevet
Advarsel skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke min tråd og det er bare en opfordring.

Jeg har forstået, at du er irriteret over mit naive ( men velmenene ) link i tråden når jeg bare kunne have have brugt EG's søgemaskine til at læse dine fyndige visdomsord! 

Skrevet
Sisseck skrev, den 16.7.2022 at 19:05:

Du finder mit svar lidt længere oppe i tråden, men jeg gentager gerne: Der kan vel godt gemme sig en lækker tøs bag profilen der bare ikke ønsker sine egne genkendelige billeder tilknyttet af anonymitetshensyn? Det er vel næppe et usandsynligt scenarie? Så kan hun i ro og mag sidde og håndplukke dem hun rent faktisk vil mødes med…måske…

Jeg vil sige at det er ligeså sandsynligt som at vinde den helt store jackpot i lotto.

Skrevet
nørden skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil sige at det er ligeså sandsynligt som at vinde den helt store jackpot i lotto.

Ok. Jeg har blot personlige gode oplevelser via Snap. Lækre piger (der i øvrigt ikke kendte EG). Det var vel en slags SD forhold vi dyrkede i starten. Nysgerrige 9/10 (karakter) studerende der flirtede med ‘branchen’, men når vi var ‘i gang’ glemte vi alt om hvordan vi havde mødtes og havde hed sex. Dejlige frække minder, der ligger et par år tilbage.

Men anerkender da fuldt ud, at der med garanti er meget fup via Snap ((akkurat som ved andre mødeformer i branchen). Jeg var blot ikke bekendt med Snap fup før jeg læste om det hér.

Skrevet
Sisseck skrev, den 18.7.2022 at 21:11:

Ok. Jeg har blot personlige gode oplevelser via Snap. Lækre piger (der i øvrigt ikke kendte EG). Det var vel en slags SD forhold vi dyrkede i starten. Nysgerrige 9/10 (karakter) studerende der flirtede med ‘branchen’, men når vi var ‘i gang’ glemte vi alt om hvordan vi havde mødtes og havde hed sex. Dejlige frække minder, der ligger et par år tilbage.

Men anerkender da fuldt ud, at der med garanti er meget fup via Snap ((akkurat som ved andre mødeformer i branchen). Jeg var blot ikke bekendt med Snap fup før jeg læste om det hér.

@Sisseck Det er ikke at hun er på snap, som gør at jeg skrev som jeg gjorde, men måden hendes annonce var strikket sammen på.

Redigeret af Gæst

• 2 weeks later...
Skrevet
Sisseck skrev, den 16.7.2022 at 17:55:

Hvem anmelder du til? Snapchat?

Kunne det tænkes at nogle kun får lov til at købe billeder og videoer, mens andre mødes med pigen uden at ‘offentliggøre’ det på EG? Jeg ved det ikke…

Jeg har både anmeldt til snapchat, som ikke har taget det alvorliigt, som den sidste der blev anmeldt, og slettet efter få dage, og anmeldt til AL

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.