Hop til indhold
Smeden1985

Hvad er der sket med Nelly (dk's yngste & smukkeste domina

Recommended Posts

Hej Allesammen 

 

Er der nogen der ved hvad der er sket med Nelly (dk's smukkeste & yngste domina)

 

Jeg har skrevet med Nelly for omkring 14 dage siden da hun var i Esbjerg og vi havde den god dialog hvor hun be'r mig ringe til hende hvilket jeg gør. Vi snakker lidt frem og tilbage omkring en mulig session hvor Nelly forslår mig at vi kunne udskyde sesionen til fredag d. 15-7-22 da hun ville besøge et bdsm studie i Østjylland hvilket hun troede passede bedre til mig og mine behov da det "kun" var et værelse at hun havde i Esbjerg.

Fredag d. 15-7-22 Oprandt og jeg skrev besked til Nelly 9,30 at jeg gerne ville have en bekræftelse på vores aftale. Da jeg ikke havde fået svar kl. 12 valgte jeg at ringe til hende for lige at hører til status. Jeg fik en meget træt Nelly i røret som sagde at hun lige var stået op og hun nok skulle kigge på min besked når hun lige var kommet til sig selv. kl. 16 skriver jeg endnu en besked til Nelly da jeg meget gerne vil have en bekræftelse på vores aftale så jeg ikke skulle kører +1 time hver vej for at komme til en låst dør. kl. 17,50 stadigvæk ingen svar jeg vælger igen at ringe til Nelly men denne gang ringer telefonen 2 gange og derefter gik den over på voicemail. Kort efter kom den der standardbesked om hun måtte ringe tilbage til mig? Hvortil at jeg svare at jeg gerne bare ville vide om vi har en aftale eller ej?  BEKLAGER - KAN IKKE var svaret.

 

Dette opslag er ikke skrevet for at hænge Nelly ud på nogen måde... 

 

Jeg er mere interesseret i at vide om der er nogen der sidder med lidt viden omkring dk's smukkeste & yngste domina Nelly?  Jeg sidder tilbage med en lidt øv følelse i kroppen da jeg virklig havde set frem til at møde Nelly.

mvh.

Smeden 1985

PS. Jeg har forsøgt at skrive til Nelly efterfølgende men der kommer ingen svar retur desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare at acceptere, at hun er blevet forhindret i at mødes.

Er sikker på hun melder ud, når hun er klar igen.

Kan godt forstå du har glædet dig til mødet, men det også det eneste hun har skuffet dig med.

Syntes næsten din tråd, minder om stalking.:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 2 timer siden:

Hej Allesammen 

 

Er der nogen der ved hvad der er sket med Nelly (dk's smukkeste & yngste domina)

 

Jeg har skrevet med Nelly for omkring 14 dage siden da hun var i Esbjerg og vi havde den god dialog hvor hun be'r mig ringe til hende hvilket jeg gør. Vi snakker lidt frem og tilbage omkring en mulig session hvor Nelly forslår mig at vi kunne udskyde sesionen til fredag d. 15-7-22 da hun ville besøge et bdsm studie i Østjylland hvilket hun troede passede bedre til mig og mine behov da det "kun" var et værelse at hun havde i Esbjerg.

Fredag d. 15-7-22 Oprandt og jeg skrev besked til Nelly 9,30 at jeg gerne ville have en bekræftelse på vores aftale. Da jeg ikke havde fået svar kl. 12 valgte jeg at ringe til hende for lige at hører til status. Jeg fik en meget træt Nelly i røret som sagde at hun lige var stået op og hun nok skulle kigge på min besked når hun lige var kommet til sig selv. kl. 16 skriver jeg endnu en besked til Nelly da jeg meget gerne vil have en bekræftelse på vores aftale så jeg ikke skulle kører +1 time hver vej for at komme til en låst dør. kl. 17,50 stadigvæk ingen svar jeg vælger igen at ringe til Nelly men denne gang ringer telefonen 2 gange og derefter gik den over på voicemail. Kort efter kom den der standardbesked om hun måtte ringe tilbage til mig? Hvortil at jeg svare at jeg gerne bare ville vide om vi har en aftale eller ej?  BEKLAGER - KAN IKKE var svaret.

 

Dette opslag er ikke skrevet for at hænge Nelly ud på nogen måde... 

 

Jeg er mere interesseret i at vide om der er nogen der sidder med lidt viden omkring dk's smukkeste & yngste domina Nelly?  Jeg sidder tilbage med en lidt øv følelse i kroppen da jeg virklig havde set frem til at møde Nelly.

mvh.

Smeden 1985

PS. Jeg har forsøgt at skrive til Nelly efterfølgende men der kommer ingen svar retur desværre. 

Ser slet ingen grund til at gøre sådan et stort nummer ud af det, og endda lave dette opslag :) 

Der kan være sket noget i hendes liv, der gør hun ikke havde mulighed og måske ikke kan snakke i telefon. Du fik dit svar fra hende, så prøv igen en anden dag eller find en anden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Er det ikke bare at acceptere, at hun er blevet forhindret i at mødes.

Er sikker på hun melder ud, når hun er klar igen.

Kan godt forstå du har glædet dig til mødet, men det også det eneste hun har skuffet dig med.

Syntes næsten din tråd, minder om stalking.:(

Hej Sweetstone 

Det var bestemt ikke for at virke som en stalker men jeg skulle trække alt info ud af Nelly det var måske lige så meget det der gik mig lidt på. Fair nok vi kan alle have vores grunde til at melde fra men i min optik så er det mindste man kan gøre det er da at give besked til modparten dette gælder selvfølgelig begge veje... Men inden denne tråd  for alt for meget opmærksomhed ved du hvordan jeg går ind og fjerner den igen synes ikke lige at jeg kan finde noget omkring denne mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 5 minutter siden:

Men inden denne tråd  for alt for meget opmærksomhed ved du hvordan jeg går ind og fjerner den igen synes ikke lige at jeg kan finde noget omkring denne mulighed.

Så skal du kontakte en Moderator, du kan ikke selv, slette/rette i en tråd ,der er mere en 1 time gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sportstossen

Du er godt nok en irriterende type, allerede da hun ikke har svaret på din sidste sms, skal du lade hende være i fred, i stedet for at ringe yderligere, lidt for stalker agtig og anmassende efter min smag og så skriver du gud hjælpenede et opslag om dette også, lad hende dog være i fred og vent til hun annoncerer igen .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 19 timer siden:

Er det ikke bare at acceptere, at hun er blevet forhindret i at mødes.

Er sikker på hun melder ud, når hun er klar igen.

Kan godt forstå du har glædet dig til mødet, men det også det eneste hun har skuffet dig med.

Syntes næsten din tråd, minder om stalking.:(

Kære Sweetstone 

Vi kan alle blive forhindret - Men så er det da god stil at melde afbud, hvis man har en aftale!

At en gæst forsøger at få bekræftet sin aftale, inden han køre hjemmefra, det vil jeg ikke anse som  stalking , men som helt almindeligt!

Jeg kender hverken den yngste  Domina eller omtalte gæst - Men personligt chekker jeg altid  op, og for mig kun dejligt, når gæster selv bekræfter deres ankomst. 

De bedste hilsner

Madame Elisabeht 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nelly er...tilbage i København.:)

I Valby men denne nye annonce (18/7-22) og rigtig flotte billeder. 

 

"VEKOMMEN TIL MIT MØRKE UNIVERS!
Her hvor herskerinden bestemmer!
Fruen elsker at bestemme og elsker at se dig underkaste dig mig.Hun er landets yngste og smukkeste domina i branchen!.

"Moderat til hårde former til dig ( inkl. verbal, smæk afstrafning strap-on, breath control, urin )
15min : 1000.-
20min : 1300.-
30min: 1600.-
45min : 2000.-
1time : 2500.-

Ekstra ved dominans
Scat: 1000.-
Vomit :600.-
Nålelege
Mm.
Og meget mere.

Har du nogle specielle ønsker, så kontakt mig - er åben for det meste !
Priserne tager vi individuelt mht. til dine ønsker."
"JEG SØGER SLAVER I HELE LANDET. Både passive og aktive !"

"BLIDEFORMER:

Blide former priser :
15min: 800.
20min : 1000
30mim :1200.-
45min : 1700.-
1time : 2200.-
 

Miss Nelly er mit navn!
Jeg er en frisk, dejlig, lidenskabelig ung studine på 26 somre.Jeg har de skønneste brune øjne, langt mørkt hår og en killerbody der er til at dø for!
Jeg er “næsten” altid ny barberet
Jeg måler 175cm, bskåls babser og en dejlig rund røv!
Mine fødder er perfekte til fodfetish - da jeg bruger str. 36/37. Jeg elsker sex, i alle forskellige stillinger sutter som en drøm, resten er til at tale om"

https://annoncelight.dk/showad/346868

Må hun få mere og ikke mindst  succes ( og... ikke mindst (!): Blive i Hovedstaden i lang tid/flere sammenhængende måneder, da det er mere end svært at finde unge dominaer i branchen)

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon der så er nogle som har mødt hende som Domina og kan dele lidt ud omkring deres oplevelse ?

jeg kan se hun også holder til i Esbjerg, men må indrømme prisen ligger i den høje ende for en ny og måske uerfaren ?  men lækker ser hun altså ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 2 timer siden:

Mon der så er nogle som har mødt hende som Domina og kan dele lidt ud omkring deres oplevelse ?

jeg kan se hun også holder til i Esbjerg, men må indrømme prisen ligger i den høje ende for en ny og måske uerfaren ?  men lækker ser hun altså ud

Hej 

der er næsten lige kommet en anmeldelse fra en “ liderkarl” kan ikke sætte linket ind i denne tråd. 
er sikker på du ikke vil fortryde et møde med nelly <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 14 timer siden:

Hej 

der er næsten lige kommet en anmeldelse fra en “ liderkarl” kan ikke sætte linket ind i denne tråd. 
er sikker på du ikke vil fortryde et møde med nelly <3

Kan ikke lige se en ny anmeldelse nogen steder. Under hvilken kategori der du den? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...