Hop til indhold
Dingo.

Alinna TS - Virum

Recommended Posts

Jeg var der forleden. Stedet er en massageklinik i Virum. Alinna er en sød og køn Thai ladyboy med små ægte bryster og en lille pik. Hun er på hormoner (efter eget udsagn), så værktøjet fungerer ikke særlig godt. Jeg måtte gerne slikke hende uden, men hun ville ikke slikke mig uden. Sex til hende var heller ikke helt uden problemer. Hun klagede over at det gjorde ondt, så det blev ikke til så meget. Jeg gav 1500 for en time og var der vel i 45 min, hvoraf de første 30 min var blid massage. Det var mit første shemale-besøg siden starten af corona. Samlet set en noget skuffende oplevelse. I det mindste var hun sød og pæn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
juipui skrev, for 17 timer siden:

Samlet set en noget skuffende oplevelse. I det mindste var hun sød og pæn.

Helt enig, hun sød og pæn men desværre en noget kedelig oplevelse. Ingen kys ingen blowjob ingen indlevelse, tror ikke jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cyclone skrev, den 17.7.2022 at 09:32:

Helt enig, hun sød og pæn men desværre en noget kedelig oplevelse. Ingen kys ingen blowjob ingen indlevelse, tror ikke jeg kommer igen.

 

Er hun feminin?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...