Hop til indhold

Middelfart advarsel

Featured Replies

Skrevet

Aftalte tid rat nemt, skriver da jeg er ankommet. Ingen svar Da jeg er ankommet. Efter noget tid skriver jeg at jeg kører igen. Herefter kommer trusler med bøde på 5000 

https://annoncelight.dk/showad/347613

Skrevet

Åh, nej ikke de plattenslagere igen....det er bestemt ikke første gang vi hører om dette fucked up svindlerforetagende:twisted:.....tabere af værste slags.

Skrevet

Hej :)

Jeg tror det billede er taget i Polen. 

Radiatoren har jeg set i byggemarkedet Castorama i Stettin 

En kugleventil som termostat - ej heller i Danmark

Lukketøj i vinduerne - ej heller i Danmark

- - men trods dette kan hun:wub: jo være GOD nok

Mvh

N T

Skrevet

I  bagklogskabens uliderlige lys bør man nok undre sig over priserne på en dansk pige og uden gummi.

Redigeret af Jonze

Skrevet
Jonze skrev, den 15.7.2022 at 23:01:

I  bagklogskabens uliderlige lys bør man nok undre sig over priserne på en dansk pige og uden gummi.

Prisen undre jeg mig nu ikke over. Den er ikke meget forskellig fra andre danske piger jeg kender. Men som en anden har skrevet er billederne tydeligvis ikke taget i DK, og det bør tilgengæld være et klart fare signal.

Skrevet
nørden skrev, 1 time siden:

???? Tror du ikke folk selv kan finde det i den annoncer som der er linket til mindst 2 gange i denne tråd? Det er dårlig stil at skrive tlf. nr. i indlæg. Også selvom de står i annoncen.

Jeg tror helt sikkert at folk selv kan finde det i annoncen,  så længe den er aktiv, men hvis/når hun sletter den. Og evt. Opretter en ny giver det jo god mening at folk kan søge på telefonnummeret så de ungår at blive udsat for afpresning af den svindler. 

Og nej det er ikke dårlig stil at gøre alt for at undgå en svindler kan fortsætte......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.