Ham der gutten 141 Skrevet 15. Juli, 2022 Hvis man skal have dobbelt blow i Århus. Altså 2 piger der sutter på samme tid, hvor skal man så søge henad i Århus området? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 10. August, 2022 Slet ingen der kan hjælpe her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 10. August, 2022 (edited) Er sikker på at pp thaimassage kan levere denne ydelse. Spørg Gib Ved godt at du ikke har skrevet i thai tråd. Men et bud i mangel af bedre. 8000 Redigeret 10. August, 2022 af 8000 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
variomaster 135 Skrevet 11. August, 2022 Jeg er også sikker på at PP kan hjælpe. Føler dog ikke det er nemt at købe enkeltydelser der. Det er hele eller halve timer. Og nærmest dobbelt op på pris ved 2 piger. Jeg havde samme ønske som Gutten, men endte med at droppe det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 12. August, 2022 Vildkatten, der holder til i Risskov, Aarhus, kan sikkert hjælpe dig med noget planlægning. Jeg har fået det et par gange af hende og hendes telefondame, når hun er der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 15. August, 2022 Det har været i en halv time med dem begge - Ved ikke, hvad de skal have for det alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pep 10 Skrevet 15. August, 2022 Kan du beskrive telefondamen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 15 Skrevet 16. August, 2022 Telefondamen er nok 10 år ældre end Vildkatten og med store naturlige bryster og snakket meget. Men det findes der løsninger på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pep 10 Skrevet 16. August, 2022 Morten H skrev, for 7 timer siden: Telefondamen er nok 10 år ældre end Vildkatten og med store naturlige bryster og snakket meget. Men det findes der løsninger på Vildkatten er jo totalt stenet og vel ca 50? Så telefondamen er ca 60? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 16. August, 2022 Drik dig i hegnet først, så du ser dobbelt og nøjes med en. Det er billigere… Hilsen fra Nordjylland :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg