Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var forbi hende her igår.  Sissi

Aftalte per. telefon på forhånd. 
Da jeg ankom til den aftalte tid , skrev jeg en sms til hende om at jeg var landet. Hun skriver tilbage at jeg skal vente 30 minutter extra, da hun stadig var med kunde. 
Det var øv, men tænkte “fåk det, jeg venter”   Udefra billederne var hun nemlig det værd at vente på. 
Havde kun fået et vej navn, samt et matrikel nummer,  men da stedet var et kæmpe stort lejligheds komplex ja så manglede jeg noget info på hvilken sal? osv.

Efter 20 minutter skrev hun at nu kunne jeg godt komme,  samtidig med infoen på den fulde adresse. 

Da jeg kommer op til døren, bliver døren lukket op, uden at jeg kan se vedkommende. Da jeg kommer helt ind bliver døren hurtig lukket bagfra. Kvinden som tager imod siger “Welcome”   og viser mig vej til værelset.  Jeg spørger hende om hun er den eneste som var på arbejde, da hun på ingen måde lignede hende på billedet på EG. Først siger hun  “Yes it is me”   - “come lets go”     Hende her var 20 kg tungere og havde slet ikke det smukke ansigt. 
Hun havde meget travlt med at skubbe mig afsted mod soveværelset. Jeg stopper hende og tager hurtigt min telefon op for at vise hende et screenshot af den rette kvinde.  Jeg siger at jeg gerne vil møde den kvinde der !!  
Hun siger “Monday” et eller andet,   hvor jeg så spørger om hende igen. Hun siger så    noget andet på Kina sprog som jeg af gode grunden ikke forstår.   Jeg vælger at gå igen,  da jeg blev tændt af, og gad ikke at spilde mine penge. 
Sissi er ikke den på billedet.  

Skrevet

Tak for anmeldelse, stærkt at du gik igen!

Jeg var også på besøg hos hende der Tracey / "Korea girl" som der har været et par anmeldelser af, og det var meget samme oplevelse. Dog var hun meget sød egentlig, men tydeligt falske billeder.

Jeg er stoppet med de koreanske/kinesiske/japanske.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.