Hop til indhold
Albert7

God oplevelse lækker pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/346287

Jeg havde god tid, dagens arbejde var afsluttet 8.30 …. Så jeg ville bare nyde dagen, men ved godt jeg slapper ikke rigtigt af før lysten er styret. Jeg så annoncerne igennem og valgte at  henvende mig til ovenstående, hun tog tlf med det samme og sendte derefter adresse på sms. 10.15 var aftalen og jeg var på adressen præcis, jeg bankede på og ringede på, det er ikke behageligt ar stå og vente når man kender en del i Odense og det er virkeligt indiskret at stå ved hoveddøren. Jeg greb tlf med det samme, så at hun havde skrevet 10.13 ‘still waiting’  jeg skrev at jeg var ved døren, hun skrev 1 min, jeg skrev det var meget indiskret så hun måtte gerne skynde sig,  gå om bag ved skrev hun, det gjorde jeg, og det vil jeg anbefale andre at gøre, hvis de ikke vil ses. Hun åbnede med det samme og virkede glad og spurgte om vi skulle hygge en time det svarede jeg ja til. Vi fik afregnet og seancen gik straks igang. Hun trykkede sig ind til mig mens vi klædte hinanden af. Jeg lagde hendes smukke slanke krop ned på sengen og begyndte at slikke hende,  hun kunne tydeligvis lide det så jeg fortsatte …. Hun viste større og større velbehag og hendes safter var virkeligt velsmagende så jeg fortsatte til hum kom. Hun trykkede sig ind til mig og sagde tak, det var en god begyndelse hun lagde mig ned på sengen og hun beundrede min størrelse tog den i munden og forkælede mig, jeg bad hende om at vende sig så vi lå i en 69’er, min tunge fandt hendes lækre numsehul og hun red min tunge, det er ikke ved alle tungen kan gå så dybt i numsen, men her kom den virkeligt langt ind i mens suttede hun min pik, vi lå sådan i nok ca 20 min det var så lækkert og  nu måtte jeg kneppe hende jeg var så klar, jeg tog hende først i missionæren derefter i doggystyle men der kom jeg for dybt ind i hende, så hun vendte sig om igen,  vi forsatte til vi begyndte at kysse så kunne jeg ikke holde mig tilbage længere. Hvis hun er her næste gang jeg besøger Fyn er jeg helt sikkert klar igen. 

Redigeret af Albert7
Ordfejl, manglede lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

I decided to check it out myself.

First, definitely is not the girl from the pictures. She is very good at deceiving with her Wsap profile picture. She not even close to the age from the add. Anyway she is slim and good looking for her real age. It is not natural red hair. I only agree with the description of the place, not very discreet. The phone was loud and ringing all the time.

Advice, don’t take her bra ;). 

I could take a shower right away, so that’s positive. She was nice but not talking. The sex was without any glamour, not kisses allowed, though I wasn’t very sad about that at this point. The sex was more like a paperwork. I never fuck a synthetic doll but pretty much felt what I imagine would be that. 

 

English: 3/10

Place: 6/10.

Girl: 3/10

Repetition: 0/10

 

Definitely overpriced for what I have got in other opportunities for the same price

 I’m sorry Angelica, I should have been more patient and visit you again in Kb instead.
I took one for the team

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testing99 skrev, den 20.7.2022 at 17:21:

I decided to check it out myself.

First, definitely is not the girl from the pictures. She is very good at deceiving with her Wsap profile picture. She not even close to the age from the add. Anyway she is slim and good looking for her real age. It is not natural red hair. I only agree with the description of the place, not very discreet. The phone was loud and ringing all the time.

Advice, don’t take her bra ;). 

I could take a shower right away, so that’s positive. She was nice but not talking. The sex was without any glamour, not kisses allowed, though I wasn’t very sad about that at this point. The sex was more like a paperwork. I never fuck a synthetic doll but pretty much felt what I imagine would be that. 

 

English: 3/10

Place: 6/10.

Girl: 3/10

Repetition: 0/10

 

Definitely overpriced for what I have got in other opportunities for the same price

 I’m sorry Angelica, I should have been more patient and visit you again in Kb instead.
I took one for the team

My expirience was that sige loosened up when she an orgasm, kissed and talk (German) she was unsure of english.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...