Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kan se at @PoulPik har svaret i en anden tråd, at hun er ægte - her.

Der er dog ikke så meget info. 

Ville også gerne vide noget om servicen, om det er øko-blow med CIM og prislejet….

Skrevet

Denne spanske pige som jeg kun har mødt én gang, i december 2018, hvor hun sagde, at hun var 20. Hun fik den gang 800 kr for blow, et godt blow med blottede bryster. Stedet var Valby. Kommunikationén var besværlig.

Hun svarede ofte bare : Yeeeaar 

Hun har løbende haft forskellige mailadresser.

Her et lille udpluk. Jeg har bare kigget på de første par år :

Dec 2019 Lili Larsen 

[email protected]

Skrevet

Ja hun boede en overgang i noget bofællesskab, og det frækkeste møde jeg havde med hende, var hvor hun havde en veninde på besøg, som sad på sin mobil imens pigen suttet min pik. 
Efter lidt tid, hvor veninden har kigget på, flere gange, spørger jeg om hun har lyst til at overtage, hvis det var okay?
Det var begge piger med på, og så endte jeg med at komme i munden på veninden istedet ( lidt buttet pige) men det var selve oplevelsen der var genial 

Skrevet
Huntman skrev, den 15.7.2022 at 19:13:

Hun svarede ofte bare : Yeeeaar 

Nå ja. Hende har jeg skrevet med. Gav op pga hendes ukonkrete og svævende kommunikation. Måske er hun bedre efter mange års rutine?

Redigeret af Advarsel

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.