Hop til indhold

susanne fræk voksen tøs i århus

Featured Replies

Skrevet

er der nogle der har været hos susanne i trepkasgade 29, og vil fortælle om det. der er intet link da hun kun har en annonce i eb. mvh

Skrevet

er der nogle der har været hos susanne i trepkasgade 29, og vil fortælle om det. der er intet link da hun kun har en annonce i eb. mvh

Jeg ser først din forespørgsel nu. Jeg har besøgt Susanne i flere år og har altid været tilfreds. Hvis man kan lide voksne kvinder, er Susanne god at besøge. Hun er indlevende og er rigtig god til alle former for rollespil.

Skrevet

Jeg har besøgt Susanne nogle gange. Hun er slank, sød og naturlig, og hun er nok sidst i fyrrerne. Hun har en pæn solbrun krop og lange flotte ben. Hun opfylder nok lidt drømmen om GFE med den lækre og flirtende nabokone.

Hun giver sig god tid til at servere kaffe og få en god snak både før og efter turen i sengen.

Man er ikke i tvivl om, at hun laver noget hun kan lide, og at hun er ret god til det. Fransk og dansk giver hun med god fornemmelse for, hvad man kan trænger til, og noget over gennemsnittet.

Desværre for mig, er hun ret eftertragtet, og jeg har haft lidt svært ved at få lavet aftaler de seneste år. Tilsyneladende er det lidt tilfældigt, hvornår man kan møde hende i kælderbutikken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.