Hop til indhold
Firsttimer83

Søger makker(e)

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg har ofte læst om jer andres erfaringer med FKK og været lidt misundelig. Jeg har ikke selv haft fornøjelsen, men jeg tænker, at nu skal det være.

Jeg er dog meget betænkelig ved selv at tage afsted, så derfor tænkte jeg om der skulle være en eller flere som kunne have lyst til at tage afsted sammen?

 

Jeg forestiller mig, at vi kører til Hamborg eller Osnabrück (der er måske en ekspert der kan komme med pros/cons) og tager en overnatning der.

Så kunne jeg egentlig godt tænke mig at køre videre til Amsterdam og tage en overnatning der. Lige opleve Red Light og måske et show og en sejltur i kanalerne.

Så køre retur gennem Tyskland igen og ramme endnu en klub i Hamborg. Så kan vi måske køre retur til Danmark uden en ekstra overnatning.

 

Jeg bor på Sjælland og det hurtigste ville være færgen. Så kunne vi måske også lige shoppe lidt i Burg/Borderen.
 

Jeg er 38, single og som sagt fra Sjælland. Jeg har ferie i uge 32, 33 og 34 og har ingen planer andet end måske lidt arbejde alligevel.

 

Jeg har lavet et hurtigt lille regnestykke der siger:

- Benzin 1500,-

- Færge 1500,-

- Hoteller maks 2000,- Per person

 

Er der nogen der er friske eller har gode råd og erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god idé. 

Kan desværre ikke, men det kan være lidt "kedeligt" (er ikke det rigtige ord) at tulle rundt på en klub alene. Jeg har nu haft det hyggeligt nok, men en kompagnon gad jeg også godt engang imellem. 

Hvis det er, og flyene er til at betale, så har jeg gode erfaringer med Artemis i Berlin. Stor klub med alt, inkl. udendørs pool. 

Ligger 30 min. fra lufthavnen og hoteller er relativt billige i Berlin og det er taxa også. Det er nemt. 

Så sparer I dyr færge og diesel, men mister lidt kørefrihed selvfølgelig. 

Har ikke selv prøvet klubber i Hamborg, andet en Pink Palace, men det er kun lidt til en Quickie og som regel ikke noget at skrive hjem om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår så udmærket din ide. Desværre kalder arbejdet på mig i de uger. Men en torsdag eftermiddag til søndag kunne godt komme på tale. Så er det naturligvis uden Amsterdam halløj. Du kan læse min debutbeskrivelse af FKK besøg her i Juli måned, hvor jeg jo kun var på klubben relativt kort. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at være på en klub i længere tid og benytte mig af de muligheder der er. Man kan naturligvis booke en af pigerne som selskab i nogle timer, men det er jeg nu nok ikke til.

Så netop en "buddy" mens man "samler kræfter" til mere end en tur med pigerne giver god mening for mig.

At dele omkostninger er virkelig en god idé også. Så er der råd til meres "spass". Husk, at hvis det planlægges i god tid, har Scanlines Early booker. Så færgen Rødby-Puttgarden kan komme ned på 727 kr. for en retur. Det er sgu' OK. 

Redigeret af Herr Steifschwanz
Dårlig formulering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...