Hop til indhold

Lyst til et frækt bil blowjob på taget af Waves i Hundige?

Featured Replies

Skrevet
Anders-and skrev, Lige nu:

Det generer ikke store ånder :))) bare lån et :))) en anden gang kan du låne min bil hvis jeg kan sidde ved siden sf og få et med i prisen :)) tror helt klart hun er med på lidt af hvert :) 

Tak som byder, men jeg kan heller ikke køre bil. Men alle jer billister skal da bare tage til Hundige og blive guffet af en frækkert. Så kan jeg da cykle lidt rundt I Hedehusene imens. Tænk ikke på det! :(

• Svar 79
  • Visninger 30.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg var en tur forbi parken i dag. Det var en af de mere specielle oplevelser jeg har prøvet. Det lyder som om jeg var rimeligt heldig. Jeg ankommer til stedet og ser som jer andre en masse andre hung

• Jeg er ikke tysk,  polak kan jeg gå ned til men tysker fandme nej især ikke med jøder i familien haha jeg er bare en dansk attentionwhore der godt kan lide at udstille mig selv, og Frei er blandt ande

• Nå, den var god nok. Jeg ringede et par gange og fik kontakt ca. 17.45. Hun fortalte hvor hun befandt sig og at hun netop skulle mødes med en anden herre. Jeg spottede dem på vej ned af den lange

Skrevet

Hun har også en profil på Scor under samme navn, og der ligger også en del frække film og billeder.

Hun er en god sutte tøz må jeg tilstå.

Skrevet

Jeg har mødt hende for et par år siden, og hun leverer et super blow. Hvis det skal være i bil vil jeg anbefale at man tager med et håndklæde (eller tre), hendes blow kan virkelig karakteriseres som sloppy… 

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 16 timer siden:

Der er også en anden blower på AL hende her:  https://annoncelight.dk/showad/339841

Nogen der har prøvet hende og kan fortælle lidt? Hører også gerne  om oplevelser med waves bloweren.

Hun er real, holder til i Valby, du skal dog forventer at du skal sende et billede af dig selv til hende.  

Fint blowjob og  alderen er rigtigt 

Skrevet
PoulPik skrev, for 3 timer siden:

Hun er real, holder til i Valby, du skal dog forventer at du skal sende et billede af dig selv til hende.  

Fint blowjob og  alderen er rigtigt 

Sluger hun sperm? 

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen i Hundige i tirsdags af Ivy-cat, nem at lave aftale med, til aftalte tid og sted, og hun er en petit dejlig pige, klædt frækt på, og hun giver et fantastisk øko blow, med læber tunge og dybt, tilføjet nogle skønne små støn... og selvfølgelig sluger hun, med et lille tak...

Og billederne, er 110% af hende, en klar gentagelse...

Skrevet
lucullusb skrev, for 44 minutter siden:

Sluger hun sperm? 

Nej, ikke da jeg besøgte hende

Men, sutter uden til du kommer

Skrevet
lucullusb skrev, 1 time siden:

Sluger hun sperm? 

Da hun besøgte mig i min lejlighed suttet hun godt og længe mens hun sad på knæ foran mig, da jeg var ved at komme tog jeg pikken i hånden og spillede, hun sad med åben mund og tungen ude og jeg afleveret hele ladningen i munden og hun slugte det hele som om hun ikke havde spist i en uge 

Skrevet

Super! Det lyder perfekt! 

Skrevet
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Frækt koncept at man bare kan henvende sig og sige “kodeordet” :) 

Ja det er frækt :) men en smule træls også at man kan risikere at tager derned og så har hun måske ikke tid :) men måske hvis man nu alligevel skal ud at bade torsdag :) 

Skrevet

Totalt frækt!.....sikke dog en frækkert hende Ivy Cat......virkelig en kreativ og fantasifuld pige, der tænker skævt og humoristisk.....Piknic er sgu da klasse tænkt<3....gad vide, hvad hun gør med hunden mens hun tømmer alle de pikke...ha..ha...det er sgu da for sejt..meget ophidsende annonce her i sommervarmen:D

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Hun er sgu en fræk og interessant pige. Fedeste annonce jeg har læst længe. Lyder som om hun virkelig elsker at få en masse sperm at sluge. Gad vide hvor mange hun kan nå i dag?

Skrevet

I kan lige få en live rapport fra Valbyparken. Har ikke hørt fra pigen endnu, men hun har formentlig travlt. Der render en masse enlige mænd rundt herude med næsen i deres tlf. Nogle går sågar rundt og lurer i krattet. Det er virkelig underholdende. Tror ikke det bliver til så meget. Men skal nok holde jer opdateret. :) 

Skrevet

Haha det er fandme i orden med live-opdatering! :D  Lyder som et virkelig sjovt syn derude. Jeg kan fortælle at Vingegaard er kørt fra Pogacar hvis du er til cykelsport..

Skrevet

Har heller ikke hørt fra damen, men man må sige at der er potentielle for salg af kolde bajere “mens vi venter” og “vi” er en del :eek: 

Skrevet

Den stakkels hund bliver jo overhovedet ikke motioneret.. 

Redigeret af Peter.den.store
Glemte hund å

Skrevet

Fordi hun sidder på knæ inde i buskadset?

Skrevet

jeg tæller mindst 10 håbefulde ungersvende. En par stykker går rundt og kigger, resten sidder bare og venter mens de spejder i horisonten. Tror det er farligt som kvinde at lufte sin hund her i dag.. 

Skrevet

Og telefonen ryger direkte på tlf.svarer tror det er forgæves fremmøde:(

Skrevet

Nå det er var ærgerligt. Håber hun dukker op og der bliver lavet picnic.

Skrevet

Sidste Update herfra. Jeg fandt den skønne pige, desværre var der lige en gæv gut foran mig. Jeg ventede diskret udenfor buskadset hvor akten skulle foregå, men da det blev min tur var vi pludseligt 3 mand høj i busken. Jeg er ikke genert eller fordomsfuld, men valgte alligevel at trække mig. Pigen virker sød, men blev simpelthen overrendt af opkald og mænd. Ville da overveje at springe på en anden gang.. 

Skrevet
Peter.den.store skrev, for 5 minutter siden:

Sidste Update herfra. Jeg fandt den skønne pige, desværre var der lige en gæv gut foran mig. Jeg ventede diskret udenfor buskadset hvor akten skulle foregå, men da det blev min tur var vi pludseligt 3 mand høj i busken. Jeg er ikke genert eller fordomsfuld, men valgte alligevel at trække mig. Pigen virker sød, men blev simpelthen overrendt af opkald og mænd. Ville da overveje at springe på en anden gang.. 

Og du kom før mig, jeg så du gik hen til hende, så jeg trak mig, derefter kunne jeg se en anden komme før dig:lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.