Hop til indhold

Recommended Posts

Der står i annoncen at det er en dansk pige, men der er flere ting i teksten som der peger på at den ikke er skrevet af en dansker. Jeg høre alarm klokken der ringer.

Husk forudbetaling = NEJ TAK! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også kigget på den. I hvert fald er flere billeder taget i DK. Det på handicaptoilettet har "Håndvask" stående på klistermærket på spejlet. Det hvor hun sidder på en sort vask har tandbørstepakker fra Jysk (og så er der også en tandbørste beregnet til 2-5 årige på billedet ...) samt danske stikkontakter. Hofteholdere i brusekabinen har shampoo fra Stuhr. 

Det er lidt forvirrende, at hun skriver at hun ikke har lejlighed før 1. marts, når hendes profil er oprettet i maj.

lille_peter skrev, for 2 minutter siden:

der er flere ting i teksten som der peger på at den ikke er skrevet af en dansker.

Kan du nævne bare én ting, for jeg kan ikke se noget? Tværtimod er der mange stavefejl, som er typiske for en dårlig staver med dansk som modersmål. Men der er jo tilbud om telefonsamtale, så det kunne hurtigt tjekkes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 35 minutter siden:

Kan du nævne bare én ting, for jeg kan ikke se noget?

•Datoen på det ene billede er 1993!

•Et par billeder er Screenshots!

•Et billede er fra Snapchat!

•Telefonnummer starter med +45!

•Formuleringen "Renlighed og kønsdele"

• "du kan også vælge at komme til mig, jeg har bare ikke lejlighed for den 1 marts." Hun har ikke sted nu, men LANGT ude i fremtiden!

Men du kan jo prøve at giv hende en chance, det kan jo være du finder guld :)

Men hold nu dine sparepenge i lommen til du møder hende ;)

Ser frem til din tilmelding.

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
lille_peter skrev, for 3 minutter siden:

•Datoen på det ene billede er 1993!

•Telefonnummer starter med +45!

•Formuleringen "Renlighed og kønsdele"

Men du kan jo prøve at giv hende en chance, det kan jo være du finder guld :)

Men hold nu dine sparepenge i lommen til du møder hende ;)

Det er fandeme skarpe øjne :)) 

1993 : ja der var alle mine venners møder fandene også lækre - det var tider. 
tænker også hun holder sig sådan lidt for godt hvis de første billeder er fra 1993 og de sidste er aktuelle :))

dejligt snydetsampe ofte også er lidt dovne :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sproget er lidt usædvanligt, kunne godt være en ung pige, der bare ikke er så god til stavning og grammatik. Dem har vi en del af. Gad vide hvad der ligger i "Pengene skal modtages inden agten og det en regel som skal følges for min sikkerheds skyld". Meget normalt at betale før akten, når man altså er mødt frem, men vær sikker på, at det ikke er forudbetaling før mødet, for det er bare for dumt, og det skal vi ikke lære pigerne er ok. Ellers nogle høje priser den unge dame holder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and

Altså tænker man kan konkludere at enten er det falske billeder eller falsk alder fordi hvis man har fået bryster og er født i 1993 så kan man jo ikke rigtigt være 19 i 2022 :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 5 minutter siden:

Datoen på det ene billede er 1993!

Der står også "source iphone". Hvor mange iphones fandtes i 1993, og hvad har det at gøre med om teksten er skrevet af en udlænding?

Anders-and skrev, for 1 minut siden:

Det er fandeme skarpe øjne :)) 

Du er forhåbentlig dybt ironisk?

Anders-and skrev, for 1 minut siden:

Hvad har det med nationalitet at gøre?

lille_peter skrev, for 8 minutter siden:

Telefonnummer starter med +45!

Det er jeg sådan set enig i er lidt mistænkeligt. Men i givet fald er det en ret udspekuleret udlænding, som har fundet nogle billeder af en dansk pige. Det har bare intet at gøre med, hvad du skrev, nemlig at teksten ser ud som om den er skrevet af en udlænding.

lille_peter skrev, for 14 minutter siden:

Formuleringen "Renlighed og kønsdele"

Ja, hvordan tyder den på, at forfatteren ikke har dansk som modersmål? 

lille_peter skrev, for 15 minutter siden:

Er du selv dansker? Hvad mener du med den sætning? Mener du "tilbagemelding"? (Se hvor let det er at lave fejl).

Jonze skrev, for 7 minutter siden:

"Pengene skal modtages inden agten og det en regel som skal følges for min sikkerheds skyld"

Præcis det at forveksle de to ord "agten" og "akten" er meget typisk for en med dansk som modersmål (mange eroguidebrugere laver samme fejl). Det vil aldrig ske for en  maskinoversættelse eller en der slår ord op i en ordbog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 5 minutter siden:

"Pengene skal modtages inden agten og det en regel som skal følges for min sikkerheds skyld"

Forudbetaling???

Betaler selvfølgelig gerne først, men først når jeg kan se pigen i øjnene ;)

Sender penge..... NEJ ALDRIG NOGEN SINDE! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Advarsel skrev, for 29 minutter siden:

Der står også "source iphone". Hvor mange iphones fandtes i 1993, og hvad har det at gøre med om teksten er skrevet af en udlænding?

Mener du det bliver mere troværdigt af der heller ikke fandtes iPhones i 1993? Og at det fremstår troværdigt ? Det handler vel ikke kun om om hun er udlænding, men også om “hun” er svindler eller ægte :) jeg går med den første :) 

Redigeret af Anders-and

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, for 22 minutter siden:

Mener du det bliver mere troværdigt af der heller ikke fandtes iPhones i 1993?

Kommer an på, hvad "det" henviser til. Dateringer på billeder er notorisk utroværdige - så jeg lægger aldrig noget i dem. Men den dato var skam en onsdag.

Den øvrige tekst på billedet antyder, at det skulle være et videoklip og i bunden af billedet er der forvrængning, som ligner det man ser på vhs-bånd med dårlig tracking eller slid. Så samlet set er kombinationen af billede og tekst meget mærkelig. Men der findes den slags filtre på moderne SoMe-apps (Insta, snap, tiktok), der efterligner gamle teknologier - så det kunne være en forklaring. I hvert fald giver 1993+iphone ikke nogen historisk mening og siden ordet "iphone" ikke fandtes i 1993, så er det nok ikke årstallet der viser rigtigt. Lige det billede gør hverken fra eller til for mig, når det handler om at bedømme om annoncen er skrevet af en dansker (som er det, jeg forholder mig til).

[Edit efter 10 sekunders googling]: https://lens.snapchat.com/648ae947402a4ee38e261de7302c4fc8

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig i at flere foto er fra og taget i Dk. Vil tro at det skriftlige godt kunne være ordblindhed og ikke en udlænding der forsøger sig med Google-translate. Giver nogle andre stavefejl end disse. Men der er jo kun en måde at finde ud af det - minus forudbetaling hvilket er helt på månen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Masterfelix000 skrev, for 2 minutter siden:

Enig i at flere foto er fra og taget i Dk. Vil tro at det skriftlige godt kunne være ordblindhed og ikke en udlænding der forsøger sig med Google-translate. Giver nogle andre stavefejl end disse. Men der er jo kun en måde at finde ud af det - minus forudbetaling hvilket er helt på månen. 

Jeg har prøvet sms, men endnu ikke et svar. Jeg tolker ikke formuleringen som et entydigt krav om betaling før møde, men det vil måske vise sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende. Man kunne vel også læse hendes tekst som man skal betale ved ankomst. Hvis hun holder hele vejen igennem er det jo meget interessant, selvom prisen nok gør, at man ikke laver denne slags hver uge. Hører meget gerne hvad du finder ud af. Godt nok avanceret pige hvis hun kun er 19 og med på disse ting og nyder dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Advarsel skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har prøvet sms, men endnu ikke et svar. Jeg tolker ikke formuleringen som et entydigt krav om betaling før møde, men det vil måske vise sig.

Fedt du tog chancen :) krydser fingre for det giver bonus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...