Hop til indhold
Monty

Nyt sted i Randers

Recommended Posts

Hej

er der nogen der kender det nye sted i Randers

Nørrebrogade 5 åben 10:00 - 18:30

de annoncerer i EB og skriver at der også er en mand til mand, er det en shemale/ladyboy.

hører gerne hvis nogen har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

er der nogen der kender det nye sted i Randers

Nørrebrogade 5 åben 10:00 - 18:30

de annoncerer i EB og skriver at der også er en mand til mand, er det en shemale/ladyboy.

hører gerne hvis nogen har været der.

der er nogle der har skrevet om stedet herinde

søg inde i thai anmeldelser og thai efterlysninger

altså nørrebrogade 5

det er nemmest

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er nogle der har skrevet om stedet herinde

søg inde i thai anmeldelser og thai efterlysninger

altså nørrebrogade 5

det er nemmest

det er ikke rigtig der er ikke nogen der har anmeldt stedet fornylig. da det er et nyåbnet sted, det har været lukket et stykke tid. men er lige åbnet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at frisøren ved siden af, er meget meget nysgerrig og følger med. Har det fra en nær veninde, der har fortalt mig lidt af hvert, om det gamle sted :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk at frisøren ved siden af, er meget meget nysgerrig og følger med. Har det fra en nær veninde, der har fortalt mig lidt af hvert, om det gamle sted :D

Så skal man da besøge nr. 5 først, og så bagefter lige direkte over og ha klippet håret :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skal man da besøge nr. 5 først, og så bagefter lige direkte over og ha klippet håret :lol:

Ja, man kan jo udspørge barberen om hvordan hun ser ud og om hun yder en god service osv. - og så sige farvel med et: "Nu går jeg sgu over og tager en tur med hende" :lol: Det kunne være sjovt at se ham stå der og tabe polypperne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, man kan jo udspørge barberen om hvordan hun ser ud og om hun yder en god service osv. - og så sige farvel med et: "Nu går jeg sgu over og tager en tur med hende" :lol: Det kunne være sjovt at se ham stå der og tabe polypperne.

er du mand for det :?::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

er du mand for det :?::lol::lol::lol:

Nu har jeg ikke så meget hår, at jeg ikke kan klippe det selv - men det mest morsomme er nok, når man kommer ud fra nr. 5 igen med et stort smil på læben og barberen stadig står der med kam og saks :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I gamle dage købte man kondomer hos frisøren - det kunne da være friskt at gå ind til ham og købe et kondom, og på vej ud af døren lige sige at jeg skal en smut i nr. 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej

har være det ikke noget at man kommer igen

det er mere en bolle butik end et sted man går efter at få massage

det er ikke en shemale det er der men en mand :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...