Hop til indhold
Betteski

Horsens/Skanderborg

Recommended Posts

Besøgte Mathina fredag.

Hun var hurtig til at svare på sms, stod i døren og bød velkommen. Blev inviteret ind i køkkenet hvor vi sad og snakkede i 5-10 min.

Jeg var ude efter at kneppe en pæn dansk kvinde og skyde kanonen af i ansigtet eller munden. Det er hun så ikke til, min fejl kunne have spurgt på forhånd. Men nu fik jeg set hende og må sige, til hendes aldre på 50-60 år, hun kan være begge dele lidt svært at bedømme. Men hun holder sig utroligt godt, kønt ansigt, yderst tiltrækkende figur. Hun er pæn slank med et par lækker bryster inden bag ved den sorte heldragt hun bar.

Valgte nok desværre at kører igen efter vores sludder, som jeg fortrød 1 time senere, men der var jeg kommet nord på og lidt for langt til at vende om igen. 

Selv er jeg en pæn slank mand på 48 og jeg følte mig tiltrukket af hende, så mit valg om at kører igen, skal snart veksles om til en tur til Gedved om prøve hende. 

I min øjne er hun hende jeg vender mig om efter i Brugsen eller på gaden og tænker... fuck hende gad jeg godt kneppe

Hilsen tumpen der valgt den forkerte beslutning, at kører igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...