Hop til indhold
mikkel15

Fed oplevelse med Strap-on, pirring, tease/denial

Recommended Posts

SÅDAN!!

Så fik jeg krydset én af mine allerstørste fantasier af.

Først til kvinden (blide lege) som muliggjorde dette : https://annoncelight.dk/showad/347025

Selvsamme kvinde med hendes hang til SM : https://darkdeluxe.com/private-sessions-med-miss-minx

Dette første link viser Line som tilbyder en masse lækkert incl deepthroat, gag, strap-on

Jeg skrev til Line, og vi udvekslede adskillige sms beskeder omkring, hvad vi skulle lege.

Mine umiddelbare ønsker og kinks var :

1. Deepthroat/gag uden

2. Slikke fisse (og rimme hendes røv) og naturligvis kneppe hende

3. Anale lege til mig incl finger, plug, dildo, strap-on

4. Spyt i min mund

5. Fastspænding/være bundet

6. Blid choking, altså hendes hænder omkring min hals, mens hun befaler mig at åbne munden, så hun kan dele sit spyt med mig.

Vi havde egentlig aftalt tidspunkt hos mig, hvor så ville komme forbi og lege med punkterne 1-4 samt punkt 6, men undervejs i kommunikationen, foreslog Line selv, at jeg måske skulle komme til Hadsten (hendes SM legeplads), så skulle hun nok "få bugt med mine bsdm kinks" som hun skrev.

Jeg brugte det meste af formiddagen idag på at gøre mig HELT klar. Bollerne var barberet, bagdelen skyllet og rengjort efter bedste evne under bruseren - når man nu ikke har noget udstyr direkte til skylning - udover vand og sæbe og sin egen finger.

Jeg havde i mellemtiden fået en sms, i en lidt mere kontant tone (nu var hun mere domina end elskerinde), og hun beskrev i korte vendinger, hvordan jeg skulle betale, kørselsvejledning, hvad jeg skulle gøre, når jeg kom ind i huset, tøjet af og stille mig på et hvidt kryds, indtil hun kaldte.

Jeg kommer naturligvis til tiden, skal lige tisse 2-3 gange undervejs, på grund af spænding og nervøsitet, og da jeg kommer op af trappen og lægger pengene, lyder der et "hej" fra en kvinde på min venstre side i et veludstyret spankingrum.

Der sidder hun så, i netstrømper, stiletter, lædernederdel og bh (d-skål tror jeg) og et frækt smil på hendes kønne fjæs. "hej" får jeg fremstammet, øhhhh jeg går lige ind og lægger tøjet, og så kommer jeg ud igen...

Smider alt klunset og står splitter kong hans med et ordentlig jern på og går ud i mellemgangen, hvorefter hun siger, "kom herhen og stil der foran mig"...

Som sagt så gjort, og nu starter legen...

Hun begynder at kærtegne min pik og mine boller, kradser blidt på mit mellem kød, rejser sig op og stiller sig helt tæt ind til mig med hovedet på min hals. Blidt kysser hun min hals, bider let i først den ene brystvorte og så den anden.

"kig på mig" siger hun lige inden hun tager min pik langt ned i halsen.

Ind ud ud af munden......Din pik  savler siger hun og kigger op på mig...."det kan jeg godt lide......og samler mit precum i hendes mund og sutter videre.....Hun gagger min pik, hendes spyt løber ned af min pik og mine nosser og hun begynder nu også blidt kæretegne min røv.....Her er jeg ved at komme flere gange, men hun har fuldstændig styr på teknikken og formår at stoppe lige inden det går galt.

Efter et stykke tid - jeg har allerede totalt mistet fornemmelsen for tid - tager hun mig i hånden og fører mig over til et kors på væggen. Her fikseres mine hænder over mig hoved og mine ben (ved anklerne)

Herefter fortsætter legen.... Masser af deepthroat, masser af savl og precum....små bit i brystvorterne, og jeg er ved at gå totalt ud af mit gode skind altså. Åbn munden så du kan få mit spyt siger hund indimellem, det er så frækt.

Jeg stønner konsekvent og hele tiden og beder hende allerede om at gøre mig færdig. Hun kigger op på mig og siger, at jeg skal holde min kæft. Det er hende som bestemmer, og jeg skal jo lige kneppes i røven, inden vi overhovedet kommer til det med udløsning...

Jeg er lidt træt af at høre på dit klynkeri siger hun nu og placerer en gag i kæften på mig. Herefter fortsætter pik sutningen, og jeg er nu nærmest rundtosset af liderlighed.

Af korset og hen til en stor sort seng, hvor jeg placeres på ryggen med hænderne ud til siden, hvor de fikseres i manchetter. Det samme med begge ben.

Skal du kneppe eller slikke min fisse  siger hun. Ja tak siger jeg bare, helt ør i knolden.

Hun fjerner gaggen og placerer en dildo i min kæft (fastgøres bagpå min nakke, hvorefter hun sætter sig ovenpå denne således at jeg nu knepper hende med den dildo jeg har i kæften. Det er tydligt, at hun nyder det, for hun stønner og vrider sig. Efter et stykke tid, kommer dildoen ud af min mund, og hun placerer sin fisse over min mund.

Slik mig ren Siger hun. Jeg slikker alt det bedste jeg har lært, og jeg har nu fissesaft i hele fjæset, mens jeg dårligt kan trække vejret. Men fuck, jeg er så tændt, og jeg synes det hele er så frækt.

Efter et stykke tid vender hun sig om, kig på mig kommanderer hun, mens hun lige sluger min pik helt og aldeles......please lad mig komme nu siger jeg, hvorefter hun bevæger sit hoved opi mod mit, placerer hendes hænder om min hals og klemmer blidt....åbn munden siger hun hvorefter hun lader savlen fra hendes pik sut og  hendes mundvand glide i en lind strøm ned i min mund.....

Nu skal du kneppes siger hun. Trækker min røv næsten ud på kanten af sengen og skubber en pude godt ind under min røv.......

Blidt køres der først en finger ind og  ud af min røv,  mere olie og nu hedder det 2 og lidt senere 3 fingre......Hun savler ned over mine spændte nosser og leger med min prostata.......Du er så dygtig siger hun, er du klar til at blive kneppet sådan rigtigt......

Stille og roligt, og hun er virkelig god til at gøre det blidt og roligt til at starte med for sådan en som mig, som aldrig har haft noget større end en pegefinger i min røv.

Knepper mig stille og roligt, trækker hendes strap-on helt ud, hvorefter den stille og roligt glider helt i bund igen.

Jeg er helt oppe at ringe på alle tangenter, og hun kan klart mærke, at jeg kan tage hendes strap, så hun sætter tempoet op og knepper mig hurtigere og hårdere end før.Jeg nyder hvert eneste fucking sekund.

Til sidst er jeg helt færdig og siger forsigtigt, må jeg komme nu eller ?

Skal jeg spille den af på dig, eller  vil du kneppe mig ?

Juhuu og jubiii  tænker jeg. Nu er det min tur til at bestemme .jeg vil gerne betale tilbage og kneppe dig hårdt og længe får jeg fremstammet........og helst bagfra.

På med kondomet og hende på alle fire, hvorefter jeg får udkig til hendes lækre røv. Jeg presser hende hoved helt ned i sengen og begynder at kneppe hende.

Jeg tænker, at der går max et minut, så skyder jeg kanonen af oppe i hende i kondomet......og så vælter vi begge om i sengen.....jeg er fuldstændig smadret - på den gode måde.

Vi ligger og snakker en 10 minutters tid, og der er eller var helt sikkert en super god kemi mellem os. Formentlig også en af grundene til, at det var en fed time for os begge 2.

Hun sagde, at det ikke er så tit, at det lykkes at kombinere hendes 2 annoncer (det blide og så det ,lidt mere kinky), men at det havde det  gjort i mit tilfælde.

Og så bliver en gammel stodder som mig jo lidt glad.

Hun er pisse sød, hun sutter som enhver mand ønsker det, hun pirrer og tirrer og driller, så man er ved at gå ud af sit gode skind, hun er skæppeskøn at dele spyt med, og hun knepper lige præcis så blidt/hårdt, at det var en stor oplevelse for mig.

Pas på hende.

KH Mikkel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

WOW

Tak for en fantastisk anmeldelse.

Line/Miss Minx lyder som en fantastisk Domina som forstår at dominans og sex hører sammen. 

Line/Miss Minx skal helt sikkert besøges når min vej falder forbi, hvis ikke hun kommer en tur til København og omegn inden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny slave

Er klar til hende når hun kommer til Sjælland, beskrivelsen er jo perfekt. Pls kom til Sjælland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...